Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBullet, of partysniffer

Bullet, of partysniffer

90 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
H
Ha!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nah, heb er wel eens 1 gebruikt, heb er zelfs nog 1 liggen hier, vind em niet zo handig, ik ga liever even naar de wc ofzo. Het is niet zo veel in 1 keer en hij loopt de hele tijd vast en dan moet ik alsnog naar de wc om dat hele ding uit elkaar te halen.. Hoe die werkt: open maken, pep er in, dicht doen, aan een dingetje draaien en op de kop doen, snuiven. Die van mij komt geloof ik bij een smartshop weg..
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
DonnieDark0 zei:
Woeh vette shit man :grin:
Nu moet je vanavond wel gebruiken, het moet getest natuurlijk :P

Trouwens mijn nieuwe aanwinst, vanmiddag even gehaald bij de smartshop voor een euro of 6:




Niet zo heel scherpe foto's, maar het is denk wel duidelijk. Ik heb een bullet, morgen eens uittesten.

Het nadeel wat ik al zag is dat een hitje uit je bullet echt maar een mespuntje is.
Klik om te vergroten...

Thanks man :grin: ben er ook erg blij mee :sunglasses: Me vriendin heeft hem gister uitgetest ik ging aan de GHB :grin:

Ik ga ook nog wel is zon bullet halen maar ik snif eigenlijk nooit buiten de deur dus heb hem nog nooit nodig gehad :P
m
mellow_isisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb zelf ook zo'n bullet en vind het erg handig.. oke het is maar een klein beetje te gelijk... maar tis wel zuinig hahaha.

Hoe werkt het .. Bullet knoppie naar beneden draaien op de kop houden, reservoirtje vol laten lopen, knoppie half draaien om af te sluiten... knoppie naar boven en dan opsnuiven .. super handig en valt ook niet zo op.

En je kan natuurlijk altijd 2 dosis nemen als je 1 te weinig vindt
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#4
mellow_isis zei:
Heb zelf ook zo'n bullet en vind het erg handig.. oke het is maar een klein beetje te gelijk... maar tis wel zuinig hahaha.

Hoe werkt het .. Bullet knoppie naar beneden draaien op de kop houden, reservoirtje vol laten lopen, knoppie half draaien om af te sluiten... knoppie naar boven en dan opsnuiven .. super handig en valt ook niet zo op.

En je kan natuurlijk altijd 2 dosis nemen als je 1 te weinig vindt
Klik om te vergroten...

is de hoeveel die je snuift niet afhankelijk van de grote van de bullit?????
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo'n snuifset is echt wel classy :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Psycho_Chrono zei:
Zo'n snuifset is echt wel classy :)
Klik om te vergroten...

Thanks man :grin:



Dit is hem trouwens :P

Ik heb hem in de shop in haarlem gehaald. Zelf samengesteld ze hadden hem niet als setje :)

Ben er heel blij mee :sunglasses:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fishhead07 zei:
mellow_isis zei:
Heb zelf ook zo'n bullet en vind het erg handig.. oke het is maar een klein beetje te gelijk... maar tis wel zuinig hahaha.

Hoe werkt het .. Bullet knoppie naar beneden draaien op de kop houden, reservoirtje vol laten lopen, knoppie half draaien om af te sluiten... knoppie naar boven en dan opsnuiven .. super handig en valt ook niet zo op.

En je kan natuurlijk altijd 2 dosis nemen als je 1 te weinig vindt
Klik om te vergroten...

is de hoeveel die je snuift niet afhankelijk van de grote van de bullit?????
Klik om te vergroten...

Nee alleen het reservoir is daarvan afhankelijk. Die van mij is goed voor iets van 2 gram dacht ik. Ruim genoeg voor mijn gebruik in ieder geval :grin:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
DonnieDark0 zei:
Fishhead07 zei:
mellow_isis zei:
Heb zelf ook zo'n bullet en vind het erg handig.. oke het is maar een klein beetje te gelijk... maar tis wel zuinig hahaha.

Hoe werkt het .. Bullet knoppie naar beneden draaien op de kop houden, reservoirtje vol laten lopen, knoppie half draaien om af te sluiten... knoppie naar boven en dan opsnuiven .. super handig en valt ook niet zo op.

En je kan natuurlijk altijd 2 dosis nemen als je 1 te weinig vindt
Klik om te vergroten...

is de hoeveel die je snuift niet afhankelijk van de grote van de bullit?????
Klik om te vergroten...

Nee alleen het reservoir is daarvan afhankelijk. Die van mij is goed voor iets van 2 gram dacht ik. Ruim genoeg voor mijn gebruik in ieder geval :grin:
Klik om te vergroten...

Oke dat klinkt logisch. Maar hoeveel krijg je per keer binnen dan ?? als je het vergelijkt met een sleutel of mes puntje. Anders blijf je sniffe met dat ding :P
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb er een gekocht, maar als ik het opendraai komt er nix mee binnen :confused:.
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
<vroeger zonder probs intss 4jaar zekers gestopt en nu klein jaarke regelmatig en linker mag zelf verstopt zitte en rechter open kweet bizar ma lukt wel ze hehe de groetjes and have a nice great party weekend.:d
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben blij met de matrialen die ik nu heb :grin: in me setje zit alles wat ik gebruik.

Me spiegeltje om de lijn op te leggen. Me mesje om de lijn te maken. En me kokertje om te snuiven. Ook stop ik me voorraad in me setje handig :P

Verder zit er nog een lepeltje in die heb ik nog nooit gebruikt zal ik niet doen ook hhaha :P

Ook dat resevoir is handig met een schepje kan je denk 2 gram in doen en dan een nakkie nemen. Is makkelijk mee te nemen en valt niet op. Verder is het ook handig daar je kleine voorraad in te bewaren en kan je makkelijk kleine dossis eruit halen en je lijn op je spiegeltje ofzo leggen.

Toppie dus vind ik :grin:

Maarja voor de simpele zielen. een cd hoesje een rietje of een lege pen en een sleutel samen met een pasje ofzo is ook handig snuifgerij :P
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
El Retro zei:
Heb er een gekocht, maar als ik het opendraai komt er nix mee binnen :confused:.
Klik om te vergroten...

geen uitleg gehad zeker ? pfff slechte shop...... :)

Er zit zo'n draaiknopje aan he, als je door de zijkant of bovenkant kijkt zie je dat dat draaiknopje naar het midden doorloopt waarin een mini reservoirtje zit welke aan 1 kant open is en 1 kant gesloten (soort emmertje) Zorg dat de opening van het "emmertje"naar de snuifkant gericht staat. Houd nu de bullet ondersteboven, draai het knopje 180 graden, tik even met je vingers op de bullet zodat het "emmertje"vol zit. draai het knopje nu 90 graden verder (openign emmertje zit nu aan de zijkant). Houd je bullet nu met de snuifkant weer naar boven en draai de laatste 90 graden van het knopje verder om, zodat de open kant van het "emmertje" boven is. Vervolgens *SNFFFFFF*
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
indewarre zei:
ik ben gek op die bullets,t schijnt ,dat er bedrijven ,zoals bijv.een "ecostyle",ze gebruiken tijdens hun produktieprocessen ,ten behoeve van meststoffen..
maar in meeste growshops,heje ze voor paar eurootjes..
ze worden allleen ,bij mij dan ,vaak in beslag genomen,door juutenofwel security mensen..
Klik om te vergroten...

Serieus :( lkkr triest weer. Heb nog nooit bullet gebruikt want snif eigenlijk altijd binne :P Maarja heb wel een quick hit en gewoon een buisje en dan vanuit me hand sniffe:P Ga nog wel keertje eentje kopen :wink:

En als ik binne of bij iemand in de auto snif :P dan natuurlijk met me setje :grin:

:wave:
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
hehe

Join the club is zalig of hartjes of halve maantjs ermee leggen en snuif erdoor yiplaaaa

DonnieDark0 zei:
Ben ik de enige die wel eens figuurtjes maakt in de lijnen :grin: ? ziggzagjes of 3 lijnen vast klaar leggen in de vorm de N :sunglasses: (eerste letter van mijn naam, Nick )
Of ben ik nu weer raar ? :)
Klik om te vergroten...
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: hehe

TofkeThe1 zei:
Join the club is zalig of hartjes of halve maantjs ermee leggen en snuif erdoor yiplaaaa

DonnieDark0 zei:
Ben ik de enige die wel eens figuurtjes maakt in de lijnen :grin: ? ziggzagjes of 3 lijnen vast klaar leggen in de vorm de N :sunglasses: (eerste letter van mijn naam, Nick )
Of ben ik nu weer raar ? :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Je bedoelt een hartje als lijn leggen ? hehe creatief met poeder.

Ik maak altijd gewoon een lijntje in 2 delen en dan hup rechts hup links erin :hearteyes:

Ik zal is wat figuurtjes gaan leggen hehe lol :)
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#16
gister 1 gehaald bij mn local smart shop(wat een kut zaak b.t.w)
beter bestel je op internet

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=snuif+bullet&btnG=Zoeken&meta=
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb hier op het forum geleze over een bullet, partysniffer... Wat is dit? Blijkbaar toch iets handig. Waar kopen?Hoe gebruiken, mss foto's van ofzo :). Mss veel vragen ineens, maar lijkt me gewoon handig in plaats van aan te schuiven voor dat toilet-kotje :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#19
hmmm..en is dit een kwestie van maken of kraken?
Lijkt me best handig maar ik zie dat je dus wel de hele tijd dat ding moet vullen voordat je hem kunt gebruiken. Is dat handig op bijv. een party?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
mja das waar, maar volgens mij is het ook raar, want als je met je neus er gaat oben hangen, snuif je toch ineens heel veel in een keer, of is dat maar een gedacht?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."