#1
Ben ik de enige die wel eens figuurtjes maakt in de lijnen
? ziggzagjes of 3 lijnen vast klaar leggen in de vorm de N
(eerste letter van mijn naam, Nick )
Of ben ik nu weer raar ?![:)]()
Of ben ik nu weer raar ?
Marklar zei:
DonnieDark0 zei:hehe dat is van die film "Lord of War" toch ? Met Nicholas Cage (schrijf je dat zo ?)
Even later veegt die gek (Nicholas Cage) het volledig van de tafelpijnlijk moment :P
Psycho_Chrono zei:Cd'hoesjes zijn van plastik en bijten razendsnel uit (vaak heb ik het idee dat ik de plastik eraf schraap en opsnuif). Bij een spiegel is dat wat minder...
Fishhead07 zei:Mij lijkt zon snuif zetje wel wat
http://www.happyholland-online.nl/image ... 676067.jpg
Iemand ervaring ermee en zo ja ?? welke instrumenten zijn handig en welke groote diameter is handig??
alvast bedankt
Inhoud:
Snuif kit gold = spoon, snorter, quick hit, blade and mirror
DonnieDark0 zei:Oja bij die ik heb zit geen spiegeltje.
Dat kokertje is wel handig als je telkens een klein puntje wilt nemen (er zit aan het einde namelijk een schepje) Maar ik vind het het makkelijkst om er gewoon een pakje in te doen en met het mesje er wat uit te halen.
Van die snuifkit gold heb je aan dat lepeltje echt niets dat puntje van het mesje werkt al perfect als schepje.
Spiegeltje kan handig zijn, maar ik vind dat dat alleen maar ruimte in neemt.. Er is altijd wel iets anders om het op te leggen.
Fishhead07 zei:Dus conclusie. Je hebt nodig een mesje, een kokertje, een tasje. veder niets??? mij lijkt dat lepeltje wel handig maar je zou ook sleutel kunnen gebruiken voor een nakkie. en inderdaad spiegel hoeft niet maar wel handig denk ik.
wat kosten jou setje?? deze kost 13,50 je hebt ook simpele uitvoering. zit in kokertje, mesje, zon quick buisje. kost 8,50 geloof ik.
en deze is goud vind ik wel mooi :P trouwens de zilvere uitvoering is even duur![]()
DonnieDark0 zei:Fishhead07 zei:Dus conclusie. Je hebt nodig een mesje, een kokertje, een tasje. veder niets??? mij lijkt dat lepeltje wel handig maar je zou ook sleutel kunnen gebruiken voor een nakkie. en inderdaad spiegel hoeft niet maar wel handig denk ik.
wat kosten jou setje?? deze kost 13,50 je hebt ook simpele uitvoering. zit in kokertje, mesje, zon quick buisje. kost 8,50 geloof ik.
en deze is goud vind ik wel mooi :P trouwens de zilvere uitvoering is even duur![]()
Heb hem al zo'n tijd dacht ook rond de 10,- snel nakkie kun je met het puntje van het mesje doen.
Ik zou zeggen koop het, pleur er uit wat je niet handig vind, en heb er veel plezier mee![]()
Fishhead07 zei:DonnieDark0 zei:Fishhead07 zei:Dus conclusie. Je hebt nodig een mesje, een kokertje, een tasje. veder niets??? mij lijkt dat lepeltje wel handig maar je zou ook sleutel kunnen gebruiken voor een nakkie. en inderdaad spiegel hoeft niet maar wel handig denk ik.
wat kosten jou setje?? deze kost 13,50 je hebt ook simpele uitvoering. zit in kokertje, mesje, zon quick buisje. kost 8,50 geloof ik.
en deze is goud vind ik wel mooi :P trouwens de zilvere uitvoering is even duur![]()
Heb hem al zo'n tijd dacht ook rond de 10,- snel nakkie kun je met het puntje van het mesje doen.
Ik zou zeggen koop het, pleur er uit wat je niet handig vind, en heb er veel plezier mee![]()
hehe oke man ik haal hem gewoonmaar je neemt dus een nakkie met dat mesje heb je dus zon tering scherp scheermesje onder je neus?? lijkt me best kut of nie?? heb namelijk geen ervaring mee.
DonnieDark0 zei:Fishhead07 zei:DonnieDark0 zei:Fishhead07 zei:Dus conclusie. Je hebt nodig een mesje, een kokertje, een tasje. veder niets??? mij lijkt dat lepeltje wel handig maar je zou ook sleutel kunnen gebruiken voor een nakkie. en inderdaad spiegel hoeft niet maar wel handig denk ik.
wat kosten jou setje?? deze kost 13,50 je hebt ook simpele uitvoering. zit in kokertje, mesje, zon quick buisje. kost 8,50 geloof ik.
en deze is goud vind ik wel mooi :P trouwens de zilvere uitvoering is even duur![]()
Heb hem al zo'n tijd dacht ook rond de 10,- snel nakkie kun je met het puntje van het mesje doen.
Ik zou zeggen koop het, pleur er uit wat je niet handig vind, en heb er veel plezier mee![]()
hehe oke man ik haal hem gewoonmaar je neemt dus een nakkie met dat mesje heb je dus zon tering scherp scheermesje onder je neus?? lijkt me best kut of nie?? heb namelijk geen ervaring mee.
zo scherp is het ook weer niet, vooral na flink wat gehak er meeen zolang je het onder je neus houd en er niet in stopt komt alles goed :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."