Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBullet, of partysniffer

Bullet, of partysniffer

90 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
disaster zei:
^ Ben ik ook 'n voorstander van :grin: , samen met 'n spiegel.
Klik om te vergroten...

same here :sunglasses:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben ik de enige die wel eens figuurtjes maakt in de lijnen :grin: ? ziggzagjes of 3 lijnen vast klaar leggen in de vorm de N :sunglasses: (eerste letter van mijn naam, Nick )
Of ben ik nu weer raar ? :)
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hele naam en dan opsnuiven :)
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Baas boven baas: Vitaly (http://www.imdb.com/title/tt0399295/)



D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Marklar zei:
Baas boven baas: Vitaly (http://www.imdb.com/title/tt0399295/)



Klik om te vergroten...

hehe dat is van die film "Lord of War" toch ? Met Nicholas Cage (schrijf je dat zo ? :) )

Even later veegt die gek (Nicholas Cage) het volledig van de tafel :openmouth: pijnlijk moment :P
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#6
DonnieDark0 zei:
hehe dat is van die film "Lord of War" toch ? Met Nicholas Cage (schrijf je dat zo ? :) )

Even later veegt die gek (Nicholas Cage) het volledig van de tafel :openmouth: pijnlijk moment :P
Klik om te vergroten...

Klopt Lord of War, echt een "nagels over schoolbord" moment :openmouth:
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook een bullet, maar ik gebruik 'm eigenlijk alleen voor coke.
Ik geef toch wel de voorkeur aan een lijntje leggen, maar als ik over een paar weken naar Awakenings ga wordt het wel onhandig om steeds de wc op te zoeken, dus dan neem ik dat ding wel mee.

Ik vind het wel een goede uitvinding, alleen is dat snuifgat me net iets te breed. Maar misschien heb ik wel gewoon een kleine neus. >_< :grin:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fishhead07 zei:
mellow_isis zei:
Heb zelf ook zo'n bullet en vind het erg handig.. oke het is maar een klein beetje te gelijk... maar tis wel zuinig hahaha.

Hoe werkt het .. Bullet knoppie naar beneden draaien op de kop houden, reservoirtje vol laten lopen, knoppie half draaien om af te sluiten... knoppie naar boven en dan opsnuiven .. super handig en valt ook niet zo op.

En je kan natuurlijk altijd 2 dosis nemen als je 1 te weinig vindt
Klik om te vergroten...

is de hoeveel die je snuift niet afhankelijk van de grote van de bullit?????
Klik om te vergroten...

de groote van de bullit maakt niet zoveel uit, als je net iets meer binnen wilt krijgen dan "het mespuntje" dan kun je het reservoir in het draaiende gedeelte wat uitboren.
draaiende gedeelte eruit halen en de holte in het midden iets uitboren of breder maken?
:stoned: :smoke:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
bommetje
L
LABELEDLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re:

lucifer in the sky zei:
Deep Blue zei:
lucifer in the sky zei:
kan je zo'n bullet ook in België kopen ?
Klik om te vergroten...

In de shanti in 't stad (jezusstraat), kelderverdieping
Klik om te vergroten...

ok merci :wink: vlak in de buurt :grin:
Klik om te vergroten...

Denk je dat ze er daar nu nog hebben?
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Re:

LABELED zei:
lucifer in the sky zei:
Deep Blue zei:
kan je zo'n bullet ook in België kopen ?
Klik om te vergroten...

In de shanti in 't stad (jezusstraat), kelderverdieping
Klik om te vergroten...



Denk je dat ze er daar nu nog hebben?
Klik om te vergroten...

denk je nu nog echt antwoord te verwachten ?? en zoals je kan zien is deep blue geen regelmatige bezoeker meer van dit forum laatste inlog was 26 maart (ook al kan ie dan ook niet ingelogd hier nog mee lezen met een zakje popcorn) loop eens binnen in de shanti ik weet dat ze vroeger veel uit de rekken hebben moeten halen omdat sommige "accessoires" zou aanzetten en vergemakelijken van drug gebruik en dat mag natuurlijk niet in België...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."