Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBullet, of partysniffer

Bullet, of partysniffer

90 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb hier op het forum geleze over een bullet, partysniffer... Wat is dit? Blijkbaar toch iets handig. Waar kopen?Hoe gebruiken, mss foto's van ofzo :). Mss veel vragen ineens, maar lijkt me gewoon handig in plaats van aan te schuiven voor dat toilet-kotje :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#3
hmmm..en is dit een kwestie van maken of kraken?
Lijkt me best handig maar ik zie dat je dus wel de hele tijd dat ding moet vullen voordat je hem kunt gebruiken. Is dat handig op bijv. een party?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
mja das waar, maar volgens mij is het ook raar, want als je met je neus er gaat oben hangen, snuif je toch ineens heel veel in een keer, of is dat maar een gedacht?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kunt ze kopen met een inhoud van wel 5 gram. Ze zijn wel handig, je krijgt nooit alles ineen keer binnen. Je moet eerst de kop vullen door aan het knopje te draaien.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Superhandig, op een feestje moet je dan niet steeds naar de toiletten of hoef je daar niet zitten prutsen met je zakje...
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb er zelf ook 1 en ik vind het wel heel erg handig voor op een feest :) , maar als ik ergens thuis ofzo ga snuiven gaat mn voorkeur toch wel uit naar gewoon een lijntje leggen, da heeft toch wel wa vin ik :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
speedsieweepy zei:
Ik heb er zelf ook 1 en ik vind het wel heel erg handig voor op een feest :) , maar als ik ergens thuis ofzo ga snuiven gaat mn voorkeur toch wel uit naar gewoon een lijntje leggen, da heeft toch wel wa vin ik :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja, dan zit de sfeer er wat in eh :P
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha, ja heeft toch wel wat he :rolleyes:
x
xxmasterxxLid
01-01-2024, 00:00
#10
dus als ik het goed brgijp

vol je hem ( tot ie vol is ) of je gewenste aantal gram

en snuif je het na binne of wat

het lijkt me niet lekker om in een klap 3 gram je neus in de rammen

of hoe werkt het pcies ( lijkt me wel handig dingentje)

en aangezien in in arnhem woon knal ik gewoon ff na nijmegen voor z,,n ding te halen en maak ik wel ff ee nfoto


en ik neem an dat hij ook gewoon te gebruiken is voor coke (zal wel denk ik) als het maar een DROGE poedervorm is

ik hoor het val zelf wel
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#11
JewCookie zei:
In Zwolle hebben we een smartshop met personeel dat het woord 'Seal' niet kent, verschil in paddo's niet weet etc etc..

Een bullit hebben ze ook niet, waarschijnlijk verkopen ze deze pas als de eigenaar er achter komt dat er onvoorstelbaar handige bullits uitgevonden zijn.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik ben al vaak in smartshops geweest waar de persoon achter de toog geen zak afwist van paddo's. Erg eigenlijk..
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dissonant zei:
Ik ben al vaak in smartshops geweest waar de persoon achter de toog geen zak afwist van paddo's. Erg eigenlijk..
Klik om te vergroten...

jah ik kan me daar zoo aan ergeren

omdat je natuurlijke en gedoogte producten verkoop wil nog niet zeggen dat je mensen niet hoeft voor te lichten en moet kunnen waarschuwen voor gevaren. :angry:
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: hehe

Fishhead07 zei:
TofkeThe1 zei:
Join the club is zalig of hartjes of halve maantjs ermee leggen en snuif erdoor yiplaaaa

DonnieDark0 zei:
Ben ik de enige die wel eens figuurtjes maakt in de lijnen :grin: ? ziggzagjes of 3 lijnen vast klaar leggen in de vorm de N :sunglasses: (eerste letter van mijn naam, Nick )
Of ben ik nu weer raar ? :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Je bedoelt een hartje als lijn leggen ? hehe creatief met poeder.

Ik maak altijd gewoon een lijntje in 2 delen en dan hup rechts hup links erin :hearteyes:

Ik zal is wat figuurtjes gaan leggen hehe lol :)
Klik om te vergroten...

Tprobleem is dat het enkel maar langs men linkerneusgat lukt bizar ja kweet of tenzij kleintje langs rechter, en wavo ni beke creatief en ten energieeeeeeeeeeee yiplaaaaaaaa het weekend is begonne alhoewel laatste 48 uur ma 7 uur geslapen en tot hiertoe today al braéaf geweest alhoewel straks komen paar vrienden ma gaat wa kalm houden vo tomorrow alvast de groeten and fiesta wi.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: hehe

TofkeThe1 zei:
Fishhead07 zei:
TofkeThe1 zei:
Join the club is zalig of hartjes of halve maantjs ermee leggen en snuif erdoor yiplaaaa

DonnieDark0 zei:
Ben ik de enige die wel eens figuurtjes maakt in de lijnen :grin: ? ziggzagjes of 3 lijnen vast klaar leggen in de vorm de N :sunglasses: (eerste letter van mijn naam, Nick )
Of ben ik nu weer raar ? :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Je bedoelt een hartje als lijn leggen ? hehe creatief met poeder.

Ik maak altijd gewoon een lijntje in 2 delen en dan hup rechts hup links erin :hearteyes:

Ik zal is wat figuurtjes gaan leggen hehe lol :)
Klik om te vergroten...

Tprobleem is dat het enkel maar langs men linkerneusgat lukt bizar ja kweet of tenzij kleintje langs rechter, en wavo ni beke creatief en ten energieeeeeeeeeeee yiplaaaaaaaa het weekend is begonne alhoewel laatste 48 uur ma 7 uur geslapen en tot hiertoe today al braéaf geweest alhoewel straks komen paar vrienden ma gaat wa kalm houden vo tomorrow alvast de groeten and fiesta wi.
Klik om te vergroten...

Haha oke vreemd dat je alleen links kan ja. Ik doe gewoon beide evenveel en meestal meteen na elkaar. Alleen met keta moet ik ff wachten kan ik neit meteen het volgende neusgat volgooie :P

Ach ja gewoon beetje kijken hoe of wat en vind je vanzelf je eigen maniertje :wink:

fijn weekend. vrede man :wink:
f
flowwLid
01-01-2024, 00:00
#15
ok dus jullie zeggen dat je t beste de minikit kan kopen zonder spiegel e.d omdat t toch maar in de weg zit
wat is de afmeting met spiegel dan? pas t dan nog wel in je broekzak??
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja klopt dat is m :) heb t dvd'tje hier liggen :mrgreen: is wel een leuke film
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
floww zei:
ok dus jullie zeggen dat je t beste de minikit kan kopen zonder spiegel e.d omdat t toch maar in de weg zit
wat is de afmeting met spiegel dan? pas t dan nog wel in je broekzak??
Klik om te vergroten...

Ja past goed :) Heb er zelf een met spiegel en het ding is zo'n 4 cm x 7 cm, niet zo heel groot dus.
f
flowwLid
01-01-2024, 00:00
#18
DreamWeaver zei:
floww zei:
ok dus jullie zeggen dat je t beste de minikit kan kopen zonder spiegel e.d omdat t toch maar in de weg zit
wat is de afmeting met spiegel dan? pas t dan nog wel in je broekzak??
Klik om te vergroten...

Ja past goed :) Heb er zelf een met spiegel en het ding is zo'n 4 cm x 7 cm, niet zo heel groot dus.
Klik om te vergroten...

tnx!! ga er 1 aanschaffen met spiegel. lijk mij wel handig
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een bullet is super handig ! Geen last van de wind en dergelijke. Je kan zelfs gewoon in het openbaar dat ding pakken, knopje omdraaien en de kop vullen. Niemand die er wat van zegt. Totdat je hem in je neus douwt natuurlijk...

En ik heb me eigen mini kitje gemaakt. Ze hadden van marlboro een keer speciale sigaretten (op ground zero). Dat zat in een klein metaal sigarenbakje. Heb nu dat bakje, zo'n klein spiegeltje (zat in de deksel van zo'n sieradendoosje), een donald duck pas die inmiddels in 2en ligt :P en een MacDonalds rietje. Werkt perfect. Kan zelfs in de wind een lijn leggen, dan laat ik dat spiegeltje gewoon in dat bakje zitten :P
r
robbert87Lid
01-01-2024, 00:00
#20
bullet

ja kan handig zijn maar je moet het in eerste instantie ook mee na binnen nemen en ben persoonlijk niet zoon fan van om me boxershort vol te duwen met stuff. ik huur gewoon een kluisje voor een 10tje stop al me zooi erin en heb zo de hele dag een sleutel bij de hand haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."