Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je die gele waar ik eerder over schreef mix met witte, wordt hij roze. Denk door zuren die reageren op elkaar"
"Iemand bekend met dit? Nog geen test raport beschikbaar. Misschien kan iemand me er meer over vertellen... { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"thnx men. heb even gelezen die topic. Gebruiiker Bong verteld indd het gene wat ik ook tehoren kreeg. Dat deze gemaakt wordt met andere grondstoffen op een andere manier dan de normale witte speed."
"Pma?"
"Ja deze is ook wel 1 van de beste die er is momenteel. Zal hem eens laten testen. Wie kan mij vertellen waar dat kan gratis? Omgeving oost-Nederland . Denk haast dat het wel meer dan 70% zal zijn."
"Paar weken later nu. Hele hoge % amfetamine. Maar zie dat het egt een sloper is. De boys wie al langer lopen met deze mastermix, herken je gelijk. Waarschuw dus maar vast.. Je egt je neus, als een bouwpakket los zal komen van je skedel, wanneer niet met water de neus clean vreet het wel een week door, . Tip bommetjes"
"Haha grappig hoe je dat zegt. Dexampetamine = een sloper. Houd rekening met jaren lang gebruik dag in dag uit. Ik heb het een tijdje gehad, maar ben terug geswitcht op eigen verzoek. Helemaal wanneer je de werking van speed heb ervaren, dit probeeerd te evenaren met een zuivere Dex. Wat vaak compleet uit de hand loopt. Dex is vele malen slechter, ongecontroleerd, om een richtlijn te geven , heb ik wel eens mijn maand voorraad , 6 potjes weten weg te bikken in 3 dagen.. Dex geeft de focus en structuur niet die ritalin wel geeft. En volgens mij stimuleerd Dex juist de aanmaak, en ritalin remt de afbraak. Weet dit niet zeker. Beide in combi, bad id. Zelfde voor ssri of andere antidepressiva . Heb verhalen gehoord van mensen die 18 u leip waren van een lage dosis Dex in combi."
"Bruin gaan roken"