Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt. Vaak hoor je dat je medicijnen (/drugs) moet innemen nadat je hebt gegeten zodat ze beter worden opgenomen in je lichaam/ bloed o.i.d. Volgens Paperplane geldt dit dus niet dexamfetamine. Dus even voor de duidelijkheid; als ik niks eet en dan dexamfetamine slik werkt het beter/ sneller/ effectiever? Of wat moet ik me daar bij voorstellen?"
"Leuk om te lezen! Heb zelf nog geen ervaring met ketamine maar ben het wel van plan om is te gaan proberen in de nabije toekomst. Wel jammer om dan te lezen dat jij er nauwelijks tot niks van voelde. Maar ik denk dat je een te lage dosering had of slechte kwaliteit ketamine (of combinatie van beide). Heb je het laten testen? Maar ik ben hier ook geen expert in, dus misschien zou iemand anders met meer ervaring het beter kunnen verklaren. :P"
"Capsule dan maar. :P Enig idee waar ik geschikte capsules kan verkrijgen? Maar we hebben ook nog een 3e optie; het in je drinken doen. Hoe is dat dan? Of kan ik toch beter voor een capsule gaan (2C-B in dit geval)?"
"Afgezien van het verkrijgen van de capsules. Zit er dan nog verschil in? Qua opnemen/ inslag? Of komt het gewoon op hetzelfde neer? Mij lijkt een capsule wat simpeler en soepeler."
"De topic titel zegt het eigenlijk al; een vloeitje of een capsule? Of zit er nauwelijks tot geen verschil in (eventuele voor/ nadelen)? Thanks."
"Hey, Ik zoek een weegschaal die tot 0.001g nauwkeurig is. Iemand een idee? Ik hoor goede verhalen over dit ding en is ook nog redelijk goedkoop: http://www.dealextreme.com/p/digital-pr ... -904410515. Is dat wat? :P Waar kan ik capsules verkrijgen voor doseringen van +/- 20mg? Thanks."
"Bedankt voor jullie reacties! Welk soort capsules zijn geschikt voor doseringen van ongeveer 15 tot 30mg? Of wat raden jullie me aan? Een linkje naar een internet site waar ik de goeie capsules kan komen is altijd welkom (indien verboden; PM!)!"
"Bedankt. Gaan ze nog moeilijk doen of je raar aankijken als je vraagt om lege capsules? :P"
"True."
"Klote, die capsules maat 4 hebben ze niet bij de plaatselijke apotheker. :P"