Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErg moe na speedgebruik

Erg moe na speedgebruik

17 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het zal toch niet zó snel verouderen? Ik heb speed vaak ook een aantal maanden liggen maar dat werkt nog naar behoren. Heb je het misschien te kort achter elkaar gebruikt??
W
WhiteWidowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen,

Ik heb de laatste tijd een paar keer weer speed gebruikt, en elke keer heb ik een korte werking en voel ik me na het effect heel erg moe. Ik kan dan amper mijn ogen open houden en wil alleen maar slapen. Het effect houdt bij mij zo'n 45 - 60 minuten aan, wat ik eigenlijk wel aan de korte kant vind. Het effect van de speed is bij mij altijd top, maar daarna voel ik me opeens heel erg moe. Ik heb dan niet echt last van een depressief gevoel of een brak gevoel, ik ben alleen heel erg moe. Weet iemand waaraan dit kan liggen?

Groetjes :wave:
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd vreemd. Wat doe je eigenlijk meestal als je speed op hebt? Zelf merk ik dat het het eerste uur het fijnst voelt en daarna moet ik actief blijven om op de piek te blijven. Al voel ik het ook weer extra goed werken als ik wil gaan slapen als het nog niet uitgewerkt is. Dit heb ik ook met dexpillen van de apotheek. Beiden werken harder naar mate ik actiever ben.
S
Sh1zz4hLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het inderdaad even laten testen. Je kunt ook altijd nog een andere dealert opzoeken. :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Te vaak gebruikt misschien een optie?
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#6
WhiteWidow zei:
Ik heb de laatste tijd een paar keer weer speed gebruikt, en elke keer heb ik een korte werking en voel ik me na het effect heel erg moe. Ik kan dan amper mijn ogen open houden en wil alleen maar slapen. Het effect houdt bij mij zo'n 45 - 60 minuten aan, wat ik eigenlijk wel aan de korte kant vind. Het effect van de speed is bij mij altijd top, maar daarna voel ik me opeens heel erg moe. Ik heb dan niet echt last van een depressief gevoel of een brak gevoel, ik ben alleen heel erg moe. Weet iemand waaraan dit kan liggen?
Klik om te vergroten...

Gezien je andere posts en je historie raad ik je gewoon aan om geen drugs te gebruiken.
Waar het aan kan liggen:
1. Je bent te jong.
2. Je gebruikt te vaak drugs.
3. Je put je lichaam uit(neemt niet genoeg rust).
4. Je slaapritme is niet goed.
5. Je eetpatroon is niet goed.
6. Je hebt je hersens al zover gebracht door je drugsgebruik dat je nu de zure vruchten plukt.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een goede verklaring is Caffeine. Werkt kort en wanneer je jong bent kan dat nog zeker als een echte oppepper voelen. Als het echte speed zou zijn dan zou je niet moe worden tenzij je maanden non stop snuift.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
willemv zei:
Als het echte speed zou zijn dan zou je niet moe worden tenzij je maanden non stop snuift.
Klik om te vergroten...

Helaas is je energie niet onuitputtelijk en klopt dit dus niet. Ook met speed heeft je lichaam grenzen en speed gebruiken is geen garantie voor energie krijgen...

Oververmoeidheid kan ook al komen van een periode elk weekend speed bijvoorbeeld.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#9
SmartieAndMe zei:
[

Helaas is je energie niet onuitputtelijk en klopt dit dus niet. Ook met speed heeft je lichaam grenzen en speed gebruiken is geen garantie voor energie krijgen...

Oververmoeidheid kan ook al komen van een periode elk weekend speed bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...

Daar ging het mij eigenlijk helemaal niet om. Haalde het erbij omdat ik denk dat TS niet oververmoeid is maar dat de oorzaak ergens anders licht. Maar evengoed bedankt voor de correctie.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
In het geval van Cafeïne zou TS ook veel bijwerkingen moeten ervaren als duizeligheid e.d.

Valt simpel uit te sluiten, even testen!
Weekje in de open lucht leggen toont ook al een hoop aan, als het helemaal geel wordt is het sowieso vervuild.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als het geel wordt is het niet alleen speed, speed blijft keurig wit als er een beetje zuurstof bij komt. Cafeïne onder andere kleurt geel na aanraking met zuurstof.

Als je speed roze is zitten er hoogstwaarschijnlijk nog resten van het productieproces in. Geen versnijding dus, maar wel vervuiling. Wat ik vaker gehoord heb is dat er dan teveel zwavelzuur gebruikt is tijdens productie.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Testen is natuurlijk het enige uitsluitsel.

Dat speed geel is wilt niet percé zeggen dat de speed ook (veel) vervuild is...
Ik heb tijdje geleden zelfs roze speed gehad, betere nog nooit gehad :hearteyes:
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bovenstaande van dat zwavelzuur wist ik niet.
Goed om te weten, weet je toevallig ook of het dan een bepaald effect heeft op speed?

Ja klopt, pure speed blijft mooi wit.
Maar dat je speed een klein beetje geel is, wil niet zeggen dat je speed vol caffeine zit.
Het kan ook maar een klein percentage versneden zijn.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
LoveQuality zei:
weet je toevallig ook of het dan een bepaald effect heeft op speed?
Klik om te vergroten...

Ik heb werkelijk geen idee :grin: Kan me alleen voorstellen dat het niet ten goede komt aan je gezondheid.

LoveQuality zei:
Maar dat je speed een klein beetje geel is, wil niet zeggen dat je speed vol caffeine zit.
Het kan ook maar een klein percentage versneden zijn.
Klik om te vergroten...

Klopt, kans dat je 73% treft is vrij klein dus zal het uiteindelijk bijna altijd wel een beetje verkleuren, ging meer om het idee maar ik denk dat duidelijk is dat testen de enige oplossing is :)
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#15
SmartieAndMe zei:
LoveQuality zei:
weet je toevallig ook of het dan een bepaald effect heeft op speed?
Klik om te vergroten...

Ik heb werkelijk geen idee :grin: Kan me alleen voorstellen dat het niet ten goede komt aan je gezondheid.

LoveQuality zei:
Maar dat je speed een klein beetje geel is, wil niet zeggen dat je speed vol caffeine zit.
Het kan ook maar een klein percentage versneden zijn.
Klik om te vergroten...

Klopt, kans dat je 73% treft is vrij klein dus zal het uiteindelijk bijna altijd wel een beetje verkleuren, ging meer om het idee maar ik denk dat duidelijk is dat testen de enige oplossing is :)
Klik om te vergroten...


Kan best wel eens zijn, dag erna bij de minste inspanning/sigaretje men hartslag naar 160.

Maar we zullen terug on-topic gaan :mrgreen:
T
TheTempestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Denk dat het wel oké is als ik mijn vraag hier even stel. Zo niet, sorry. :rolleyes:
Ongeveer een maand geleden heb ik 10gram natte pep binnen gekregen, naar zeggen 70% (niet zelf laten testen). Was er zeer tevreden over, deed gewoon wat het moest doen.
Echter als ik diezelfde speed nu gebruik, merk ik heel weinig. M'n hartslag verhoogt, beetje tintelingen, iets meer energie en concentratie, maar daar blijft het bij. Ook als ik een iets dikker lijntje pak. Verder tril ik en heb ik evenwichtsstoornissen, maar dit heb ik nuchter ook regelmatig.
Het lijkt me dat deze speed nog niet te oud is om het zo te zeggen, dus het zal aan mijn eigen gebruik en conditie van mijn lichaam en voorraadjes liggen of niet?
Edit: Of wellicht dat de pep een beetje uitgedroogd is? Hoe kun je dat herkennen?
T
TheTempestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee inderdaad, het ligt er net een maandje. En ja, ik heb afgelopen periode zeker te vaak gebruikt... dus ervaar nu de consequenties daarvan. Maar goed ook, blijf er even een aantal maanden vanaf dan.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb je het laten testen? Ik zou eerst eens controleren of het wel echt speed is! Vreemd effect voor speed namelijk, met een beetje goeie speed zou je toch wel een paar uur wakker moeten blijven. Dat het echte effect zo kort duurt zou kunnen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."