#1
Het zal toch niet zó snel verouderen? Ik heb speed vaak ook een aantal maanden liggen maar dat werkt nog naar behoren. Heb je het misschien te kort achter elkaar gebruikt??

WhiteWidow zei:Ik heb de laatste tijd een paar keer weer speed gebruikt, en elke keer heb ik een korte werking en voel ik me na het effect heel erg moe. Ik kan dan amper mijn ogen open houden en wil alleen maar slapen. Het effect houdt bij mij zo'n 45 - 60 minuten aan, wat ik eigenlijk wel aan de korte kant vind. Het effect van de speed is bij mij altijd top, maar daarna voel ik me opeens heel erg moe. Ik heb dan niet echt last van een depressief gevoel of een brak gevoel, ik ben alleen heel erg moe. Weet iemand waaraan dit kan liggen?
willemv zei:Als het echte speed zou zijn dan zou je niet moe worden tenzij je maanden non stop snuift.
SmartieAndMe zei:[
Helaas is je energie niet onuitputtelijk en klopt dit dus niet. Ook met speed heeft je lichaam grenzen en speed gebruiken is geen garantie voor energie krijgen...
Oververmoeidheid kan ook al komen van een periode elk weekend speed bijvoorbeeld.
LoveQuality zei:weet je toevallig ook of het dan een bepaald effect heeft op speed?
LoveQuality zei:Maar dat je speed een klein beetje geel is, wil niet zeggen dat je speed vol caffeine zit.
Het kan ook maar een klein percentage versneden zijn.
SmartieAndMe zei:LoveQuality zei:weet je toevallig ook of het dan een bepaald effect heeft op speed?
Ik heb werkelijk geen ideeKan me alleen voorstellen dat het niet ten goede komt aan je gezondheid.
LoveQuality zei:Maar dat je speed een klein beetje geel is, wil niet zeggen dat je speed vol caffeine zit.
Het kan ook maar een klein percentage versneden zijn.
Klopt, kans dat je 73% treft is vrij klein dus zal het uiteindelijk bijna altijd wel een beetje verkleuren, ging meer om het idee maar ik denk dat duidelijk is dat testen de enige oplossing is![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."