Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrystal meth

Crystal meth

66 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie heeft dat weleens gebruikt? Wat voel je?

Het schijnt echt de allerslechtste drug te zijn...al die foto's en die hele campagne die er tegen wordt gevoerd. Het zal vast wel een beetje overdreven zijn maar denk dat meth wel in no time je lichaam kapot maakt. Ben er wel nieuwsgierig naar en zou wel wat van gebruikers zelf willen horen.

Aub geen reacties als 'Gebruik het nooit' blabla, want ik ben ook niet van plan om het ooit te gebruiken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb methamfetamine gebruikt. Zowel gesnoven als gechineesd.
Het lijkt op de effecten van amfetamine maar dan beter. Persoonlijk vind ik amfetamine leuker, maar over het algemeen vindt men methamfetamine beter dan amfetamine.

Het gevaarlijke eraan is dat het geen enkele grens van je lichaam respecteert. Amfetamine respecteert die grenzen wel, je merkt aan je lichaam hoeveel energie je verbruikt.
Methamfetamine laat je gewoon doorgaan. Je merkt niet hoeveel energie je verbruikt.
Dat merk je pas achteraf, dan komt de zware klop. En die is echt niet fijn, je lichaam smeekt dan om energie. Dan is het de kunst om niet bij te nemen.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga je ook echt trippen en je zo lekker voelen als bij xtc? Ik had wel een filmpje gezien van een chick onder invloed en zij leek wel de duivel.

Ja, het is dus idd erg snel verslavend. Maar jij bent er verantwoord mee omgegaan of..?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het roken van methamfetamine is de moeite waard.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maddo17 zei:
Ga je ook echt trippen en je zo lekker voelen als bij xtc? Ik had wel een filmpje gezien van een chick onder invloed en zij leek wel de duivel.

Ja, het is dus idd erg snel verslavend. Maar jij bent er verantwoord mee omgegaan of..?
Klik om te vergroten...

Je gaat er niet van trippen.

Het zal zeker zeer verslavend zijn, maar ik heb het maar een beperkt aantal keren gebruikt. Daar heb ik ook nooit hinder van ondervonden.

Wees er voorzichtig mee, het is een krachtige stof. Vele malen sterker dan amfetamine.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Meth is goeie shit ja iets te goed zelfs :)

Flash lijkt in de verte wel op koke basen maar dan veel minder hard. Blijft wel langer en er komt een heel fijne rush achteraan.

Enkel roken heb ik het dan over, snuiven heb ik nooit gedaan. Waarom zou je ook, blijf je te lang wakker van volgens mij :smoke:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom zou je het dan überhaupt gebruiken? Waarom meth ipv pep of x? Heeft het niet iets speciaals dat mensen daarvoor het risico nemen...

Je blijft dan langer wakker en het is sterker, maar is dat echt nodig?

Hoelang blijf je wakker van 1 shot?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
1 shot? Geen van ons zijn shotters volgens mij :grin:

Maar 1 trek of een paar chineesjes om het zo te noemen haha werkte bij mij zo'n 8u lang geloof ik.

Het gevoel van meth roken is wel 1000x beter dan gewone amfetamine snuiven vind ik, maar goed. Daarom doe je dat dus. :P

Het is wel degelijks iets speciaals en nu niet echt te vergelijken met het kaliber van dope zoals amfetamine toch niet als je het rookt vind ik.. Afgezien van het feit dat je er normaal langer wakker van blijft dan normale pep (wat bij roken niet het geval is vind ik) is het gevoel ook wel anders. En vooral veel beter.

Net zoals de smaak, haha, zuivere methamfetamine HCl heeft best een aparte geur/smaak, maar helemaal niet slecht. De dampen zijn ook makkelijk in te ademen als je je zooi niet verbrandt haha, het is net waterdamp ofzo. Smaakt in elk geval beter dan die drip van pep.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maddo17 zei:
Het schijnt echt de allerslechtste drug te zijn...
Klik om te vergroten...
Maddo17 zei:
al die foto's en die hele campagne die er tegen wordt gevoerd.
Klik om te vergroten...
Inderdaad.

Het lijkt mij trouwens eerder één van de beste drugs die er is, dat is juist het gevaarlijke. Zolang je er verantwoord mee om weet te gaan, wat nog wel eens moeilijk kan zijn, is er niets aan de hand (heerlijk, die standaard oneliners die je over dit soort topics uit kan kotsen :sunglasses: ).
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Het valt dus allemaal wel mee en is zeker de moeite waard he....
8 uur is wel facking lang man voor 1 trek.

Haha weet je het zeker Einstein? Je bent dus niet na één keer gebruiken al geruïneerd :mrgreen:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deze kan naar speed.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maddo17 zei:
Je bent dus niet na één keer gebruiken al geruïneerd :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Wel als je de eerste keer doet terwijl je van de Eiffeltoren aan het vallen bent.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maddo17 zei:
Je bent dus niet na één keer gebruiken al geruïneerd :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Het is sowieso moeilijk om met drugs na één keer gebruiken geruïneerd te zijn. Van het geflipte tripmiddel datura kan je met wat pech en onvoorzichtigheid wel een gezellige psychose, depersonalisatie en meer van dat soort moois krijgen, maar zelfs bij heroïne is éénmalig gebruik lang niet altijd gevaarlijk. Bij meth zal de kater wel heftig zijn, daar kan ik niet uit ervaring over spreken, maar dat is ook niet wat je bedoelt.

Exceptional Insight zei:
Wel als je de eerste keer doet terwijl je van de Eiffeltoren aan het vallen bent.
Klik om te vergroten...
Dat klopt natuurlijk. Knallen :rock:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@ Ei. Dat is nog eens een ervaring. Hoe snel voel je het, vrijwel gelijk of..?



@ Einstein. Ja dat is wel wat die campagne mensen probeert duidelijk te maken. Na een keer al zwaar verslaafd en je zenuwstelsel al aangetast :wink: Het zou ook heel goedkoop zijn en gemaakt worden van batterijentroep enzo?

Ik had er een tijdje geleden een film over gezien maar weet niet meer hoe het heet...
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maddo17 zei:
@ Einstein. Ja dat is wel wat die campagne mensen probeert duidelijk te maken. Na een keer al zwaar verslaafd en je zenuwstelsel al aangetast :wink:
Klik om te vergroten...
Drugs are bad, mmmkay. Zijn dat die campagnes uit de VS? Zo ja, dan ligt het antwoord al besloten in de vraag.

VS
Klik om te vergroten...

Het is wel zo dat je een groot probleem hebt als je eenmaal verslaafd bent aan meth, en het is natuurlijk ook gewoon extreem verslavend. Na éénmalig gebruik zal je echter, als je de verleiding van meer meth weet te weerstaan, weinig extreme permanente gevolgen overhouden. Als je regelmatig gebruikt gaat je zenuwstelsel er inderdaad flink aan, maar bij één keer valt dat wel mee.

Maddo17 zei:
Het zou ook heel goedkoop zijn en gemaakt worden van batterijentroep enzo?
Klik om te vergroten...
Waar een stof uit gemaakt wordt doet er niet toe, zolang de stof maar zuiver genoeg is. Meth van hoge kwaliteit is gewoon meth, of het nu van batterijentroep, aardappelschillen, poepluiers of de stoffelijke overschotten van bekende politici wordt gemaakt.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmm bij meth zou het dus eigenlijk ook gewoon once in a lifetime moeten zijn. En beter gewoon niet eigenlijk. Tenzij het zo geweldig is dat je het gewoon gedaan moet hebben, zoals bij mdma het geval is.

Ik weet weer hoe de film heet: A perfect getaway.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maddo17 zei:
Het zou ook heel goedkoop zijn en gemaakt worden van batterijentroep enzo?
Klik om te vergroten...
En kaas maken ze met iets dat ze uit de vierde maag van een koe halen en dat eet wel iedereen. Rare criteria dat.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Kom op, we weten al dat zoveel slecht is en kankerverwekkend.

Maar dat kun je gewoon niet vergelijken met chemische shit.

Ik eet eerder een kaasblokje op dan de inhoud van een batterij, weet niet hoe het met jou zit.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Na een aantal chemische processen heeft de stof niks meer met batterijen te maken...

Voorbeeld: GHB. Het wordt gemaakt van wc-ontstopper, maar het is een lichaamseigen stof. Wilt toch niet zeggen dat er wc-ontstopper in je lichaam zit?
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Uhu als het gereageerd is tot een andere stof, vast niet nee.

Dat neemt niet weg dat het nog steeds slechter voor je is dan kaas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."