Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGehemelte

Gehemelte

37 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#1
nee, ik heb ook geen last van m'n gehemelte maar wel van m'n tong...kdenk dat dat komt door het schuren van m'n tong langs m,'n tanden...tis wel ff kut :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee dan krijg je fucht.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik bv. zaterdags een nachte door doe onder de pep , eet ik altijd pas tegen 17.00 zondag avond.

Maar als ik dan aan het eten ben , begint men gehemelte super veel pijn te doen.En soms komen er zoon 2 bultjes vrij.

Wie heeft dit nog,of weet er wat meer over?
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
^^^^ JA :openmouth: Heb ik ook als je dan ook met je tong er tegen aanduwt doet het vreselijk veel pijn, hetzelfde met slikken etc... achte in je gehemelte vooral, echt zo'n brandende pijn...echt irritant :openmouth: en je kan er natuurlijk onmogelijk op gekauwt hebben ofzo, k snap er niks van :confused:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik denk dat het eten langs je keel schraapte ipv glijden door je droge keel?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
De oplossing is misschien wél wat gezonds vreten, en veel water zuipen?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetaalKonijn zei:
De oplossing is misschien wél wat gezonds vreten, en veel water zuipen?
Klik om te vergroten...

Heb derjuist een kouwe pla gegeten,en had vreselijke pijn en wou het laten verdwijnen met water,maar het werd erger.

Ik kan je 1ding zeggen, eet geen toast met choco er op....
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
hmmm... raar... eet dan een banaantje ofzo, of wat ander fruit...

of een zacht broodje met jam..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je op speed zit, en je krijgt een droge muil moet je drinken, dan voorkom je het :wink:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
JewCookie zei:
als je op speed zit, en je krijgt een droge muil moet je drinken, dan voorkom je het :wink:
Klik om te vergroten...



Nee :wink:

Ik heb er geen last van als ik strak sta, maar wanneer de laatste lijn is uitgewerkt en begint af te kicken.

En dan mag ik zoveel gedronken hebbe , ik heb altijd pijn in men mond als ik iets begin te eten,dan wacht ik 10min en dan kan ik zonder pijn verder eten.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
hmm daar heb ik nooit last van..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
JewCookie zei:
hmm daar heb ik nooit last van..
Klik om te vergroten...


Ik heb er pas last van gekregen,en gebruik toch wel effe.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
nee dat komt omdat je zon droge mond hebt door de speed, dat er scheurtjes ontstaan in je tong ( doordat ie zo droog is ), hetzelfde met je gehemelte. Ik heb zo een keer een week lang last gehad ervan.
S
SpelieskenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klopt, ik heb dit ook een paar keer gehad, zeer lastig eignlijk, maar verdwijnt wel snel bij mij, dat is gewoon omdat het een andere soort speed is waar meer bucht in zit !
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#15
bucht? :confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat is lucht met een b.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha...d8 ik net al ff maar vond de b toch wel ver van de l staan :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Of is het zucht met een f.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat heet vitaminegebrek.

Zijn ook de eerste symptonen van scheurbuik.

Vergeet niet dat speed de reserves in je lichaam wegzuigt, probeer altijd voor en na veel gebruik voedingssupplementen te nemen:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kan sowieso de eerste dag na gebruik niets eten, hooguit wat vla ofzo..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."