Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGehemelte

Gehemelte

37 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hm, ik wel.

Ik heb dan juist zin in allerlei lekker warm eten enzo.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#2
nee, ik heb ook geen last van m'n gehemelte maar wel van m'n tong...kdenk dat dat komt door het schuren van m'n tong langs m,'n tanden...tis wel ff kut :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee dan krijg je fucht.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja ok, maar als ik heb geniffeld dan eet ik nie maar drink ik wel des te meer dus drom vond ik t wel vaag mja...ben dus niet de enige :mrgreen:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je op speed zit, en je krijgt een droge muil moet je drinken, dan voorkom je het :wink:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
JewCookie zei:
als je op speed zit, en je krijgt een droge muil moet je drinken, dan voorkom je het :wink:
Klik om te vergroten...



Nee :wink:

Ik heb er geen last van als ik strak sta, maar wanneer de laatste lijn is uitgewerkt en begint af te kicken.

En dan mag ik zoveel gedronken hebbe , ik heb altijd pijn in men mond als ik iets begin te eten,dan wacht ik 10min en dan kan ik zonder pijn verder eten.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmm daar heb ik nooit last van..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
JewCookie zei:
hmm daar heb ik nooit last van..
Klik om te vergroten...


Ik heb er pas last van gekregen,en gebruik toch wel effe.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
nee dat komt omdat je zon droge mond hebt door de speed, dat er scheurtjes ontstaan in je tong ( doordat ie zo droog is ), hetzelfde met je gehemelte. Ik heb zo een keer een week lang last gehad ervan.
S
SpelieskenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klopt, ik heb dit ook een paar keer gehad, zeer lastig eignlijk, maar verdwijnt wel snel bij mij, dat is gewoon omdat het een andere soort speed is waar meer bucht in zit !
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#11
bucht? :confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is lucht met een b.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#13
haha...d8 ik net al ff maar vond de b toch wel ver van de l staan :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Of is het zucht met een f.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat heet vitaminegebrek.

Zijn ook de eerste symptonen van scheurbuik.

Vergeet niet dat speed de reserves in je lichaam wegzuigt, probeer altijd voor en na veel gebruik voedingssupplementen te nemen:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kan sowieso de eerste dag na gebruik niets eten, hooguit wat vla ofzo..
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#17
:openmouth: poeh, ik dus echt niet...Heb dan ook geen trek. Alleen vloeibaar zuivelachtige drankjes krijg ik wel binnen. Ma ik neem ook vitaminepillen dus ik krijg t goede wel binnen :grin:
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#18
heeft te amken met een vorm van tic.
sommige mensen lopen heelde avond hun neus op te snuiven als ze aan de pep zitten, ik heb het nooiut gedaan maar men vriendin had dat vroeger wel.

En dan krijg je dus gewoon een geiriteerd gehemelte zoals bij een zeer stevige verkoudheid.

Logisch ook speed werkt al zeer irriterend + je haalt fijne deeltjes door iets dat voor vloeistof(slijm) is voorzien + sommigen lopen heelde avond door te snuffen. Eh voila --> kapot gehemlte. dat doet pijn maar erg is het niet
h
hardcoreslaveLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik hoor altijd dat veel mensen moeite hebben en zelfs niet kunnen eten onder de speed.
ik eet gewoon alles onder de speed en heb dr helemaal geen moeite mee en neem net zoveel maaltijden dan als ik nuchter ben alleen eet misschien enkeld wat minder.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#20
fruit doet wonderen :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."