Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat doet pep precies?

wat doet pep precies?

22 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Door mdma ga je vooral van andere mensen houden, door pep ga je vooral van jezelf houden. Je voelt jezelf helemaal god. Waarschijnlijk ben je dus als gesprekspartner voor anderen wat minder gezellig, je wilt steeds zelf aan het woord zijn enzo, want wat jij te vertellen hebt is veel belangrijker :)

Verder geeft het ook een hoop energie, eurforie, en idd bekken trekken. De mate waarin is wat verschillend per persoon, sommigen zeggen dat er helemaal geen euforie is en vinden het maar matig, sommigen vinden het beter dan mdma.

Pep heeft wel een oneindig veel groter verslavingsrisico dan mdma, houd daar rekening mee wanneer je het vaker wil gaan gebruiken. Laat het niet elke week worden en ook niet meerdere dagen op rij. Het gaat ook anders dan bij mdma. Wanneer je mdma voor het eerst doet staat je wereld op zijn kop en denk je WOW, dat wil ik altijd ! Echter na een paar keer is het gewoon nog wel leuk maar kom je op drugsforum vragen stellen omdat je wat anders wilt proberen. Bij pep is dit andersom, de eerste keer denk je "oh wel aardig, eens wat anders dan mdma" maar hoe vaker je het gaat doen, hoe meer je het gaat waarderen. En wanneer je uiteindelijk er achter komt dat je verslaafd bent is het te laat.

De gare dag na pep vind ik redelijk vergelijkbaar met mdma, misschien een klein beetje verotter, maar dat ligt natuurlijk ook aan de dosering enzo.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
super blij, veel praten, zin hebben om lekker te dansen ofzo..
vanacht toevallig nog combi pep en mdma gedaan,, blijft egt een van mijn favorieten!!.. heerlijk die mdma erbij :hearteyes: dan ga je tenminsten egt lekker klapperen :hearteyes:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#3
hmm, zoek juist iets waardoor ik niet zo lig te klapperkaken.. :/
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
'Klapperkaken' verschilt denk ik heel erg per persoon, je spieren zullen natuurlijk wel druk gaan uitvoeren op je mond, maar ik heb nooit last van klapperkaken bij speed..

Ik heb meer 'last' van de tong, die duw ik altijd binnen in mijn mond tegen mijn tanden en wangen aan, dus de volgende dag heb ik last van een schrale/ruwe tong omdat ik die de hele tijd langs mijn wangen schraap..Maar mijn kaken hou ik gewoon rustig..

Als ik 'teveel' heb gebruik wil het wel eens gebeuren dat mijn kaken zich vaak op elkaar vastklampen, maar niet rondjes gaan spacen zoals bij XTC
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik had alleen klapperkaken de eerste keer dat ik het gebruikte
maar sinsdien daarna nooit echt 1 meer gehad
wel zotte droge keel enz maar voor de rest is het leuk meegenomen :)
oja buiten diene verschrikkelijke afkick dan ook dan

speed doet voor mij:
gewoon.. mezelf zijn eigelijk maar echt veel gelukkiger
eigelijk beetje meer gelukkig voor ik met wiet begon (goeie 4 jaar geleden)
neen gewoon door die wietgebruik voel ik me nu echt zeer tam en lui
als ik speed gebruik voel ik me weer zo actief dat ik met gemak dingen zou doen die ik 4 jaar geleje met gemak zou doen
die zin hebben in dingen doen, zeg maar
ik weet niet je voelt gewoon gelukkig, maar je zult het wel zien als je het gebruikt

happy afkicken :grin:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paddoboy zei:
oja buiten diene verschrikkelijke afkick dan ook dan
Klik om te vergroten...
Ook van deze uitspraak moet je je geen zak aantrekken..

Ik heb in 99% vd gevallen geen kater als ik speed gebruik..
Beetje moe of niet al te happy oké, maar het valt reuze mee, als je maar goed blijft eten en drinken tijdens gebruik..
Natuurlijk ook niet teveel pakken zodat je nog wat kunt slapen/rusten (ook al word dit de 1e keer lastig)

Als je dit doet heb je nauwelijks ergens last van na gebruik
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#7
krijg je 'tzelfde gevoel als bij mdma dat je energie voor 50 man hebt?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speed is voor de energie nog iets beter dan mdma.
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#9
oeh, nice :P want wil eigenlijk niet meer zo klapperkaken, mn vriendin gaat altijd mee naar feesten en ze vind het onderhand niet meer zo leuk.. dus.
ik was laatst bij een gast thuis, en die had pep gehad, maar die was juist best rustig.. praatte wel erg veel :/
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Taat zei:
Paddoboy zei:
oja buiten diene verschrikkelijke afkick dan ook dan
Klik om te vergroten...
Ook van deze uitspraak moet je je geen zak aantrekken..

Ik heb in 99% vd gevallen geen kater als ik speed gebruik..
Beetje moe of niet al te happy oké, maar het valt reuze mee, als je maar goed blijft eten en drinken tijdens gebruik..
Natuurlijk ook niet teveel pakken zodat je nog wat kunt slapen/rusten (ook al word dit de 1e keer lastig)

Als je dit doet heb je nauwelijks ergens last van na gebruik
Klik om te vergroten...

... als het bij mij kan gebeuren dat ik een harde afkick heb
kan het hem ook overkomen toch?
en hoe bedoel je van: OOk van deze uitspraak moet je geen....
welke uitspraken moet hij dan ook niet van aantrekken?
voor duidelijkheid ik wil geen discussie maar het moest ff van me schouder :)
greetz
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
paraobi zei:
oeh, nice :P want wil eigenlijk niet meer zo klapperkaken, mn vriendin gaat altijd mee naar feesten en ze vind het onderhand niet meer zo leuk.. dus.
ik was laatst bij een gast thuis, en die had pep gehad, maar die was juist best rustig.. praatte wel erg veel :/
Klik om te vergroten...

ik ben ook niet altijd hyper van de pep,.. meer relaxed:wink:.. lekkere rust in mn koppie.. maar wel teveel energie :wink: klappertanden dat doe je niet egt bij pep zoals bij xtc, maar je kan wel een beetje gaan kouwen :wink:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoeveel mg/gram/KILOOOSSSSS zou ik ongeveer nodig hebbe om van 10-8 door te gaan?
en wat is de prijs ongeveer.. nu ik toch al topic geopend heb, kan k net zo goed ff alles vragen :>
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je goede pep hebt (70%) is 1mg/kg wel genoeg. Kwaliteit van verkrijgbare pep verloopt van 0 tot 70%, dus er valt weinig van te zeggen.

prijs 5-10 euro per gram. Zeker bij zulk goedkoop spul, kijk dan helemaal niet naar de prijs, alleen de qualiteit. Ook 15 euro kan je beter betalen voor een gram van 70% dan 5 euro voor troep.

www.drugs-test.nl
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je redelijke pep hebt gevonden dan heb je niet veel nodig om er iets van te voelen. maar ik zou niet te weinig nemen,, te veel is ook moeilijk te bereiken, dus als je om te beginnen en om je gevoeligheid te testen een lijn neemt van 5/6 cm en niet al te dun dan heb je gewoon een lekker lijntje waar je nog wel een paar uurtjes van kan genieten :wave:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#15
misschien een voorbeeld van wat voor een lijn ik nodig zou hebben foto ofzo :tongueout:? heb namelijk geen idee..
binnekort maar eens gaan zoeken dan! :)
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
paraobi zei:
misschien een voorbeeld van wat voor een lijn ik nodig zou hebben foto ofzo :tongueout:? heb namelijk geen idee..
binnekort maar eens gaan zoeken dan! :)
Klik om te vergroten...
Volgens mij zo lang als een klein vloetje, ong 2mm dik?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
zo lang als een langvloeitje kan opzich ook, dan voel je em tenminste gelijk lekker zitten :hearteyes: :rock:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Paddoboy zei:
Taat zei:
Paddoboy zei:
oja buiten diene verschrikkelijke afkick dan ook dan
Klik om te vergroten...
Ook van deze uitspraak moet je je geen zak aantrekken..

Ik heb in 99% vd gevallen geen kater als ik speed gebruik..
Beetje moe of niet al te happy oké, maar het valt reuze mee, als je maar goed blijft eten en drinken tijdens gebruik..
Natuurlijk ook niet teveel pakken zodat je nog wat kunt slapen/rusten (ook al word dit de 1e keer lastig)

Als je dit doet heb je nauwelijks ergens last van na gebruik
Klik om te vergroten...

... als het bij mij kan gebeuren dat ik een harde afkick heb
kan het hem ook overkomen toch?
en hoe bedoel je van: OOk van deze uitspraak moet je geen....
welke uitspraken moet hij dan ook niet van aantrekken?
voor duidelijkheid ik wil geen discussie maar het moest ff van me schouder :)
greetz
Klik om te vergroten...
Weet eigelijk niet waarom ik er OOK neerzette :P

Maar het gaat erom: als je goed voor jezelf zorgt en niet teveel neemt is de kater minimaal
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
mee eens, eten slapen vitamines omega 3 melk, verminderen de kater tot beetje vaag after space alleen :) (ligter aan hoeveel je aan je neus voert natuurlijk) :stoned:
z
zombeatzLid
01-01-2024, 00:00
#20
dit is precies wat pep doet
1: je krijgt een droge smoel :beer:
2: je krijgt geen honger meer je drinkt alleen :beer:
3: je kan niet slape tot het is uitgewerkt :openmouth:
4: je bent konstand met je mond bezig :grin:
5: je voelt je sterker en beter :sunglasses:
6: als je niet lekker voelt (misselijk) gaat het meteen weg
7: je kan agressie tonen :angry:
8: als andere het niet ophebben dan ben jij degene die ze het liefst weg wille omdat je heel groot over jezelf denkt :sunglasses:
9: je concentreert je alleen op de dingen die je zelf wilt :smoke:
10: iedereen om je heen boeit je vrij weinig , tenzij je het goed in bedwang houd :mrgreen:

dit zijn de meest aantoonbare dingen die iemand anders kan zien

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."