Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat doet pep precies?

wat doet pep precies?

22 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je hart gaat heel hard slaan, je moet heel hard ademen omdat dit wordt gestimuleerd, en je heb superveel energie (hangt natuurlijk af van de dosis). Ik zelf stuiter altijd heel erg en ik ouwehoer heel veel terwijl ik best veel woorden kwijt ben of mij verspreek. Ik friemel met mijn handen (soms tot bloedens toe dus kijk uit) en ik kijk heel veel om me heen. Wat die anderen beschrijven qua egocentrisch zijn herken ik niet geheel, hoewel ik wel graag aan het woord ben, maar ik waarschuw mensen altijd dat ze me dan gewoon moeten onderbreken. Ik word alleen nooit agressief, ik deel juist graag mijn water met mensen enzovoort. Ik klapperkaak wel heel veel, mocht dit nog steeds een issue zijn. Maar persoonlijk vind ik de droge en kapotte bek erger. En ik slaap 12 tot 18 uur niet. Maar dat is het wel zo'n beetje.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sommige mensen kunnen trouwens ook heel rustig van pep worden. Dat heb ik soms ook, je bent dan lekker scherp, meer zelfvertrouwen en hebt je gedachten goed onder controle. Eigenlijk reageert iedereen verschillend op pep, je bent proefkonijn van jezelf.
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik wil binnekort pep voor de eerste keer proberen, heb nu al vaak xtc gebruikt, zoek iets anders.
trek je ook van die harde space bekken? kon niet echt wat daarover vinden in de sticky in deze sectie van 't forum..

thanks

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."