#1
Je hart gaat heel hard slaan, je moet heel hard ademen omdat dit wordt gestimuleerd, en je heb superveel energie (hangt natuurlijk af van de dosis). Ik zelf stuiter altijd heel erg en ik ouwehoer heel veel terwijl ik best veel woorden kwijt ben of mij verspreek. Ik friemel met mijn handen (soms tot bloedens toe dus kijk uit) en ik kijk heel veel om me heen. Wat die anderen beschrijven qua egocentrisch zijn herken ik niet geheel, hoewel ik wel graag aan het woord ben, maar ik waarschuw mensen altijd dat ze me dan gewoon moeten onderbreken. Ik word alleen nooit agressief, ik deel juist graag mijn water met mensen enzovoort. Ik klapperkaak wel heel veel, mocht dit nog steeds een issue zijn. Maar persoonlijk vind ik de droge en kapotte bek erger. En ik slaap 12 tot 18 uur niet. Maar dat is het wel zo'n beetje.