#1
Na 4-6 uur is vrijwel je volledige serotoninevoorraad uitgeput. Het gelukzalige gevoel is dan dus fysiek niet meer mogelijk. Je wordt dan alleen nog maar vaag en veel mensen krijgen dan meer de trippy en de speedy effecten van MDMA.
Mijn advies hierbij is altijd om wat later te beginnen met de XTC. Als het feest begint is het juist leuk de boel gewoon even met een biertje te verkennen en rustig op gang komen. Als je de eerste paar uurtjes nuchter feest onthoud je ook meer van het feest en ervaar je het feest dus eigenlijk beter.
Als het feest van 22:00 tot 07:00 duurt zou ik de pil pas om 02:00 nemen. Je kan dan lekker naar een climax bouwen en het laatste uurtje uitspacen bij de afsluiter. Is een stuk minder slecht dan van 22:00 tot 07:00 spacen en steeds bij nemen en het komt wat mij betreft het feest altijd ten goede.
Mijn advies hierbij is altijd om wat later te beginnen met de XTC. Als het feest begint is het juist leuk de boel gewoon even met een biertje te verkennen en rustig op gang komen. Als je de eerste paar uurtjes nuchter feest onthoud je ook meer van het feest en ervaar je het feest dus eigenlijk beter.
Als het feest van 22:00 tot 07:00 duurt zou ik de pil pas om 02:00 nemen. Je kan dan lekker naar een climax bouwen en het laatste uurtje uitspacen bij de afsluiter. Is een stuk minder slecht dan van 22:00 tot 07:00 spacen en steeds bij nemen en het komt wat mij betreft het feest altijd ten goede.
en
.

