#1
dat plakje ham is echt onzin, als je het over (rasemisch of stereoselectief) amfetaminesulfaat hebt in elk geval. dat brand echt geen gaten ergens in.
er kunnen stoffen achterblijven bij ondeskundige synthese, maar als je die aantreft kun je ook gelijk beter alles op je plakkie ham gooien, want dat is echt niet geschikt voor consumptie.
lees eens wat voordat je onbekende stoffen naar binnen werkt.
er kunnen stoffen achterblijven bij ondeskundige synthese, maar als je die aantreft kun je ook gelijk beter alles op je plakkie ham gooien, want dat is echt niet geschikt voor consumptie.
lees eens wat voordat je onbekende stoffen naar binnen werkt.