Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Zal even wat toeleggen waarom ik deze vraag stel. Ik heb nogal wat ervaring met vele middelen, dus ook veel gesnoven. Een drug die ik vaak deed was speed. Dikke lijnen leggen en ze zonder probleem kunnen opsnuiven. Pas na x aantal tijd kwam het wat door in mn keel, maar dat vond ik niet zo erg. Ik heb een hele tijd een pauze ingelast want begon te vaak te gebruiken naar mn zin. Nu sinds 2 jaar ben ik terug beginnen te gebruiken, maar heel sporadisch (een keer om de zoveel weken of zelfs 2 maanden er tussen). Het laatste wat ik probleemloos opsnoof was coke. Nu de weken erna had ik enorm last van droge neus en korstjes... Ook bijna geen verstopte neuzen. Heb dit wat verzorgt een tijdje en de ongemakken leken weg te gaan. Enkel de droge neus blijft wel... Nu heb ik onlangs eens speed gedaan en ik krijg geen lijn fatsoenlijk meer opgesnoven. Vanaf dat ik snuif, gaat t rechtstreeks naar de keel(gevolg, hoesten, kokhalzen en alles gaat naar de maag ipv slijmvliezen). Zou dit aan mn droge neus liggen? Ik heb mn neus al uitgespoelt met zoutoplossing, sprays tegen droge neus/korstjes. Lijnen heb ik ook al kleiner gemaakt. De enige manier dat iet of wat lukt is als ik de lijn in stukjes opsnuif met de juiste kracht dat het niet uit mn neus valt of verder in mn keel beland. Vind het raar dat ik vroeger tot recent gewoon mn lijnen kon snuiven zonder problemen en dat het nu gewoon niet meer gaat. De speed lost goed op in de neus en in water dus er zit niet te veel in versneden denk ik. Iemand tips? Dankje"
"Jammer om te horen :/"