#1
Hihi daar had ik rekening mee gehouden, echter afgerond en een schatting. Ik noemde 40% caffeïne en 50% speed, samen is dat 90% dus blijft er nog 10% over wat het sulfaat zou moeten vormen. Het klopt niet exact, maar had er wel aan gedacht



Ik zou je pep iig goed wassen met aceton zodat de troep eruit is.
`Nu wil ik in plaats daarvan een keer pep proberen. Hebben jullie eventuele tips voor me? Kan pep ook ervoor zorgen dat xtc de volgende keer minder 'goed' voelt? Klopt het dat ik het beste steeds een sleutelpunt pep kan pakken tot ik me prima voel? Zijn er voor pep ook bepaalde dingen waar ik rekening mee moet houden zoals de inhoud? (zoals MDMA e.d. bij xtc).

Tja zo moeilijk is dat toch niet, heb zelf ook nog nooit pep gesnoven maar als ik het ga halen ga ik het wel wassen hoor..leipebaviaan zei:Ik zou je pep iig goed wassen met aceton zodat de troep eruit is.
Aan de TS valt af te lezen dat het niet echt een bekend pep gebruiker is. Haar gelijk adviseren de pep uit de wassen is denk te te hoog gegrepen, no offence![]()
Fool zei:En 3 bakken koffie is behoorlijk veel voor mensen die nooit cafeïne drinken. Met gewenning is het wat minder erg.
Fool zei:Maar daarnaast, wat is de biologische beschikbaarheid van cafeïne nasaal, is dat niet toevallig hoger dan oraal?
SmartieAndMe zei:En 3 bakken koffie is behoorlijk veel voor mensen die nooit cafeïne drinken. Met gewenning is het wat minder erg.
Hmm je drinkt die drie bakken niet in één keer... Als je bijvoorbeeld 40% caffeïne hebt, zal je rond de 50% speed hebben dus 250mg.
Klopt niet echt nee. Je mag deze getallen niet zomaar bij elkaar optellen. De percentages hoeven samen geen 100% te vormen.SmartieAndMe zei:Hihi daar had ik rekening mee gehouden, echter afgerond en een schatting. Ik noemde 40% caffeïne en 50% speed, samen is dat 90% dus blijft er nog 10% over wat het sulfaat zou moeten vormen. Het klopt niet exact, maar had er wel aan gedacht![]()
![]()
SmartieAndMe zei:echter afgerond en een schatting
dubbel0seven zei:Totaal: 685 + 476 = 1161mg
Fool zei:Kan wel wezen, maar met de halfwaardetijd van 6 uur, zal na je laatste lijntje de eerste lijn koffie nog grotendeels wel werken. De optelsom kan cafeïne best veel maken voor mensen die nooit koffie drinken, sommige mensen kunnen al niet tegen één kop.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."