#1
Ik geef liever niet het advies dat kunnen anderen veel beter. Maar lees ook veel goede verhalen over 4FA. Waarvan het effect beetje tussen speed en mdma in ligt.
, dit ervaar ik helemaal niet. Ik ben ongeveer 1,80m groot en weeg rond de 72 kg, dit is toch niet overdreven denk ik?) was dus zoals eerder gezegt super rustig, heb ook redelijke visuals gehad,die vorige keer helemaal ondenkbaar waren. Heb er redelijk veel op gesmoord, verklaart dit mss waarom ik zo rustig werd of is dit (ook?) vooral te wijten aan de set, setting, etc.? Ik vond het wel een leuke ervaring maar als ik zou moeten kiezen prefereer ik toch de Festival-setting. Ik klink vast als een ouderwetse lul, maar ik vind dat jij daarvoor te jong bent en nog een paar jaar moet wachten. Reden: je lichaam en geest is nog lang niet volledig ontwikkeld met als gevolg dat jij meer schade kan oplopen dan iemand die wel uitgegroeid is.Pilouh zei:Ik ben een jongen van 17 jaar en wil binnenkort voor de eerste keer speed gaan gebruiken op een festival.
SirErick zei:Ik klink vast als een ouderwetse lul, maar ik vind dat jij daarvoor te jong bent en nog een paar jaar moet wachten. Reden: je lichaam en geest is nog lang niet volledig ontwikkeld met als gevolg dat jij meer schade kan oplopen dan iemand die wel uitgegroeid is.Pilouh zei:Ik ben een jongen van 17 jaar en wil binnenkort voor de eerste keer speed gaan gebruiken op een festival.

SirErick zei:Ik klink vast als een ouderwetse lul, maar ik vind dat jij daarvoor te jong bent en nog een paar jaar moet wachten. Reden: je lichaam en geest is nog lang niet volledig ontwikkeld met als gevolg dat jij meer schade kan oplopen dan iemand die wel uitgegroeid is.Pilouh zei:Ik ben een jongen van 17 jaar en wil binnenkort voor de eerste keer speed gaan gebruiken op een festival.
SirErick zei:Ik klink vast als een ouderwetse lul, maar ik vind dat jij daarvoor te jong bent en nog een paar jaar moet wachten. Reden: je lichaam en geest is nog lang niet volledig ontwikkeld met als gevolg dat jij meer schade kan oplopen dan iemand die wel uitgegroeid is.Pilouh zei:Ik ben een jongen van 17 jaar en wil binnenkort voor de eerste keer speed gaan gebruiken op een festival.

MeejheM zei:jullie vergeten wel te vermelden dat MDMA veel neurotoxicer is als speed, de combinatie speed EN MDMA al helemaal, en over 4FA is niks bekend.
dus of het beter is bij MDMA te blijven op jou leeftijd ten behoeve van je ontwikkeling valt in twijfel te trekken. speed gebruiken put je lichaam wel uit, dus je moet het echt niet zien als een gezonder alternatief.
als je alleen op festivals ooit eens wat gebruikt, met genoeg tijd ertussen om goed te herstellen denk ik dat speed niet al te veel kwaad kan. laat het wel testen, want net als bij pillen zit er veel troep tussen, en als je naderhand nog vragen hebt praat het ook wat makkelijker als de kwaliteit bekend is.
verder kun je hier ook nog wat oudere topics doorlezen, en bepalen hoeveel je nodig denkt te hebben.
succes en veel plezier![]()
Paddo's ook, wat is je punt? :PTekzor668 zei:maar het blijft harddrugs.
Fool zei:Paddo's ook, wat is je punt? :PTekzor668 zei:maar het blijft harddrugs.
Ja tuurlijk, maar dat geld niet alleen voor harddrug hoor. :PTekzor668 zei:Fool zei:Paddo's ook, wat is je punt? :PTekzor668 zei:maar het blijft harddrugs.
Daarbij bedoel ik dat elke harddrugs zijn eigen eigenschap en risicos bezit waar rekening mee gehouden moet worden... bij Paddo's ook toch?
Fool zei:Ja tuurlijk, maar dat geld niet alleen voor harddrug hoor. :PTekzor668 zei:Daarbij bedoel ik dat elke harddrugs zijn eigen eigenschap en risicos bezit waar rekening mee gehouden moet worden... bij Paddo's ook toch?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."