#1
Dag iedereen,
ik open een nieuwe topic omdat ik al wat gezocht heb, maar nog niet echt antwoord op m'n vragen heb gekregen.
Zaterdag heb ik in een vlaag van dronkenschap nog eens speed gesnoven (na 7/8 jaar). Het was al bij al niet zo veel gezien over de hele tijd (tijdspanne weet ik door het overmatig drankgebruik niet meer), maar het kwam neer op een viertal lijntjes die gemiddeld gezien niet al te groot waren.
Nu is het woensdag en heb ik nog altijd een heel neerslachtig gevoel. Ik twijfel aan mezelf en ben mezelf precies wat paranoia aan het maken. Ik heb ook nergens echt zin in (zo heb ik bv zondag een wedstrijd waar ik normaal gezien een week naar uitkijk, nu zie ik er tegenop om dadelijk te gaan trainen (maandag sowieso geskipt) en tussen al het volk te moeten zijn).
Van zondag op maandag heb ik geslapen, maar heel onrustig. Al heb ik dat na een vrijdag en zaterdag van overmatig drankgebruik wel vaker. Zaterdag heb ik vanzelfsprekend niet geslapen, maandag op dinsdag en dinsdag op vandaag wel redelijk, maar ben ook nog altijd enorm moe.
Mijn vragen zijn dus: dat neerslachtige, depressieve en lusteloze gevoel, is dat normaal dat dit zo lang blijft aanslepen of moet ik me echt zorgen beginnen te maken? En moet ik me zorgen maken dat ik nog steeds zo moe ben?
Graag jullie hulp, want ik ben me toch wat ongerust aan't maken dat de problemen verder gaan dan een "kater"...
Bedankt.
ik open een nieuwe topic omdat ik al wat gezocht heb, maar nog niet echt antwoord op m'n vragen heb gekregen.
Zaterdag heb ik in een vlaag van dronkenschap nog eens speed gesnoven (na 7/8 jaar). Het was al bij al niet zo veel gezien over de hele tijd (tijdspanne weet ik door het overmatig drankgebruik niet meer), maar het kwam neer op een viertal lijntjes die gemiddeld gezien niet al te groot waren.
Nu is het woensdag en heb ik nog altijd een heel neerslachtig gevoel. Ik twijfel aan mezelf en ben mezelf precies wat paranoia aan het maken. Ik heb ook nergens echt zin in (zo heb ik bv zondag een wedstrijd waar ik normaal gezien een week naar uitkijk, nu zie ik er tegenop om dadelijk te gaan trainen (maandag sowieso geskipt) en tussen al het volk te moeten zijn).
Van zondag op maandag heb ik geslapen, maar heel onrustig. Al heb ik dat na een vrijdag en zaterdag van overmatig drankgebruik wel vaker. Zaterdag heb ik vanzelfsprekend niet geslapen, maandag op dinsdag en dinsdag op vandaag wel redelijk, maar ben ook nog altijd enorm moe.
Mijn vragen zijn dus: dat neerslachtige, depressieve en lusteloze gevoel, is dat normaal dat dit zo lang blijft aanslepen of moet ik me echt zorgen beginnen te maken? En moet ik me zorgen maken dat ik nog steeds zo moe ben?
Graag jullie hulp, want ik ben me toch wat ongerust aan't maken dat de problemen verder gaan dan een "kater"...
Bedankt.
