#1
was er een beetje goeie speed meegenomen, of ben je topics aan het schoppen?

Volgende keer niet meer doen?haan33 zei:iemand tips?
MentalFucked zei:Neem niks meer bij, en blijf gewoon wakker tot na je werk. Zal wel lukken met 73% speed.
Na je werk ga je slapen. Dan naar defqon.
Trouwens, was defqon niet in December?
leipebaviaan zei:MentalFucked zei:Neem niks meer bij, en blijf gewoon wakker tot na je werk. Zal wel lukken met 73% speed.
Na je werk ga je slapen. Dan naar defqon.
Trouwens, was defqon niet in December?
Duidelijk geen nederlander.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Defqon was afgelopen weekend al.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."