Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep op

Pep op

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
was er een beetje goeie speed meegenomen, of ben je topics aan het schoppen?
h
haan33Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Met me lamme kop net een dikke punt 73% pep op(ja getest)
morgen half 8 werken en zaterdag defQon
iemand tips?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
om 1 uur gaan slapen, gaan werken en weer op tijd naar bed? :P
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon niet inkakken maar flink bijpakken hahaha

Lekker weekendje doorgaan op pep :rock:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
haan33 zei:
iemand tips?
Klik om te vergroten...
Volgende keer niet meer doen?
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neem niks meer bij, en blijf gewoon wakker tot na je werk. Zal wel lukken met 73% speed.
Na je werk ga je slapen. Dan naar defqon.
Trouwens, was defqon niet in December?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
MentalFucked zei:
Neem niks meer bij, en blijf gewoon wakker tot na je werk. Zal wel lukken met 73% speed.
Na je werk ga je slapen. Dan naar defqon.
Trouwens, was defqon niet in December?
Klik om te vergroten...

Duidelijk geen nederlander. :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Defqon was afgelopen weekend al. :wink:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#8
leipebaviaan zei:
MentalFucked zei:
Neem niks meer bij, en blijf gewoon wakker tot na je werk. Zal wel lukken met 73% speed.
Na je werk ga je slapen. Dan naar defqon.
Trouwens, was defqon niet in December?
Klik om te vergroten...

Duidelijk geen nederlander. :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Defqon was afgelopen weekend al. :wink:
Klik om te vergroten...

Nouja, in November was ik rond aan het kijken.. en zag een evenement staan genaamd Defqon, die was in December?

EDIT;
Na een beetje onderzoek op het internet ben ik erachter gekomen tot deze op verschillende plaatsen en verschillende tijden doorgaat. Ben er wel zeker van dat het in december ook was in Amsterdam.
Hier wou ik nog naar toe gaan.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat is niet slim, wat voor tips wil je eigenlijk, hoe je zo snel mogelijk kan slapen of...?
T
Trivia BotLid
01-01-2024, 00:00
#10
Defqon is ook in Australië en Chili eens per jaar. Hoe vond je Defqon Haan? Ik ben het hele weekend geweest :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."