#1
Dat is geen raar lijntje, dat is pep en daarvan moet je geen gram in je neus stoppen. :P
Dit…kokosmakroon900 zei:i smell a troll.....
Dit…MusicIsLife zei:Nee ff zonder grapjes, niet zo'n hele slimme actie kerel. Ofja, eigenlijk vooral de verbazing dat je nu nog wakker bent. Dat is het minst slimme, denk ik. Mmmmm, het spant erom. Je hele post is een beetje dom.
Sally Tessio zei:Behalve het feit dat je hem kerel noemt terwijl er naar een "vriendj" wordt gerefereerd in de post en TS dus waarschijnlijk een vrouw is.
Fool zei:Dat is geen raar lijntje, dat is pep en daarvan moet je geen gram in je neus stoppen.
Zal niet zoveel moeite geweest zijn als je over de beginpost heen leest.MusicIsLife zei:Sally Tessio zei:Behalve het feit dat je hem kerel noemt terwijl er naar een "vriendj" wordt gerefereerd in de post en TS dus waarschijnlijk een vrouw is.
Haha oeps, overheen gelezen. Sorry was een beetje verbijsterd toen ik dit topic las....
Fool zei:Dat is geen raar lijntje, dat is pep en daarvan moet je geen gram in je neus stoppen.
Jezus fool, heb je gezien hoeveel moeite ik in mn post heb gestopt. Kom jij weer met zo'n simpele bijdrage..... Zeg dan niks![]()

Fool zei:Zal niet zoveel moeite geweest zijn als je over de beginpost heen leest.
Ik hoorde dat heroïne ook goed werkte toch om wat beter te slapen?leipebaviaan zei:He topicstarter, ik snap je probleem helemaal. Toen ik zelf nog speed gebruikte had ik ook vaak deze verschijnselen. Mij hiep het goed wat coke te basen en daarnaast wat wat pillen XTC te nemen. Oja, volgende keer vooral niet vragen wat het is, de verrassing is toch veel leuker als je niet weet wat je in de neus stopt? Je kan het wakker zijn laten stoppen door om de 2 uur een lijntje bij te nemen, hierdoor registreren je hersenen dat je afbouwt en wordt er een signaal doorgegeven dat er nu rust moet worden gepakt. Die oranje huid smeerde ik altijd onder met verf, en droeg daarom altijd een hoed en een zonnebril op in huis. Indien bekenden informeren wat er eventueel aan de hand zou zijn zou ik zeggen dat je make up is uitgelopen. Veel succes!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."