Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRaar lijntje gehad...

Raar lijntje gehad...

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is geen raar lijntje, dat is pep en daarvan moet je geen gram in je neus stoppen. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb dit naar het speed subforum verplaatst, omdat het hier denk ik over speed gaat? Een tripreport is het sowieso niet.

Als je een topic aanmaakt, geef dan even aan wat je er precies mee wilt. Want nu is het een soort van melding waar niemand iets mee kan en wat verder ook totaal niet interessant is voor anderen.
S
SnoopDoggieDogLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het was 2 uur in de middag en ineenkeer pleurt mijn vriendj iets van 2 gram op de tafel en hij zegt: dit bultjes gaat op. 1 gram later stond ik ENORM strak en ik ging naar huis. 2,5 dag later, ben nog wakker
Alles draait and beweegt, en mijn huid is oranje
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt nu in korte tijd vijf berichten geplaatst met een 100% 'waar gaat dit over?' score.
Als je geen moeite wilt doen om even aan te geven wat je nu precies wilt of een post langer dan twee regels te maken, dan gaan anderen ook geen moeite doen om dat uit te pluizen of uitgebreide hulp bieden.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of een grammetje of twee carfentanil pluggen doet 'em ook altijd wel goed.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het klinkt inderdaad gewoon als speed en aangezien je lekker 1 gram op een avond erdoorheen jaagt kan ik me voorstellen dat je een tijdje niet kan slapen. Lekkere vriend trouwens...
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#7
i smell a troll.....
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het echt raar, super raar, gewoon echt bizar, snap er helemaal niks van, dat als je een gram pep snuift, dat je dan 2,5 dag wakker bent.
















Nee ff zonder grapjes, niet zo'n hele slimme actie kerel. Ofja, eigenlijk vooral de verbazing dat je nu nog wakker bent. Dat is het minst slimme, denk ik. Mmmmm, het spant erom. Je hele post is een beetje dom.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#9
kokosmakroon900 zei:
i smell a troll.....
Klik om te vergroten...
Dit…
Spoiler
Of iemand die het volledig ontbreekt aan enig logisch verstand.

MusicIsLife zei:
Nee ff zonder grapjes, niet zo'n hele slimme actie kerel. Ofja, eigenlijk vooral de verbazing dat je nu nog wakker bent. Dat is het minst slimme, denk ik. Mmmmm, het spant erom. Je hele post is een beetje dom.
Klik om te vergroten...
Dit…
Spoiler
Behalve het feit dat je hem kerel noemt terwijl er naar een "vriendj" wordt gerefereerd in de post en TS dus waarschijnlijk een vrouw is.
Spoiler
Sexism!
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sally Tessio zei:
Behalve het feit dat je hem kerel noemt terwijl er naar een "vriendj" wordt gerefereerd in de post en TS dus waarschijnlijk een vrouw is.
Klik om te vergroten...

Haha oeps, overheen gelezen. Sorry was een beetje verbijsterd toen ik dit topic las.... :tongueout:

Fool zei:
Dat is geen raar lijntje, dat is pep en daarvan moet je geen gram in je neus stoppen.
Klik om te vergroten...

Jezus fool, heb je gezien hoeveel moeite ik in mn post heb gestopt. Kom jij weer met zo'n simpele bijdrage..... Zeg dan niks :tongueout:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
MusicIsLife zei:
Sally Tessio zei:
Behalve het feit dat je hem kerel noemt terwijl er naar een "vriendj" wordt gerefereerd in de post en TS dus waarschijnlijk een vrouw is.
Klik om te vergroten...

Haha oeps, overheen gelezen. Sorry was een beetje verbijsterd toen ik dit topic las.... :tongueout:

Fool zei:
Dat is geen raar lijntje, dat is pep en daarvan moet je geen gram in je neus stoppen.
Klik om te vergroten...

Jezus fool, heb je gezien hoeveel moeite ik in mn post heb gestopt. Kom jij weer met zo'n simpele bijdrage..... Zeg dan niks :tongueout:
Klik om te vergroten...
Zal niet zoveel moeite geweest zijn als je over de beginpost heen leest. :rolleyes:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
Zal niet zoveel moeite geweest zijn als je over de beginpost heen leest.
Klik om te vergroten...

Hee ff niet gaan haten hè! Heb niet over die hele post heen gelezen. Alleen dat ze een vriendj (nog niet eens een vriendje) noemde.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jij begon. :P

Spoiler
Of heb je daar ook al overheen gelezen? :grin:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
leipebaviaan zei:
He topicstarter, ik snap je probleem helemaal. Toen ik zelf nog speed gebruikte had ik ook vaak deze verschijnselen. Mij hiep het goed wat coke te basen en daarnaast wat wat pillen XTC te nemen. Oja, volgende keer vooral niet vragen wat het is, de verrassing is toch veel leuker als je niet weet wat je in de neus stopt? Je kan het wakker zijn laten stoppen door om de 2 uur een lijntje bij te nemen, hierdoor registreren je hersenen dat je afbouwt en wordt er een signaal doorgegeven dat er nu rust moet worden gepakt. Die oranje huid smeerde ik altijd onder met verf, en droeg daarom altijd een hoed en een zonnebril op in huis. Indien bekenden informeren wat er eventueel aan de hand zou zijn zou ik zeggen dat je make up is uitgelopen. Veel succes!
Klik om te vergroten...
Ik hoorde dat heroïne ook goed werkte toch om wat beter te slapen?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
He topicstarter, ik snap je probleem helemaal. Toen ik zelf nog speed gebruikte had ik ook vaak deze verschijnselen. Mij hiep het goed wat coke te basen en daarnaast wat wat pillen XTC te nemen. Oja, volgende keer vooral niet vragen wat het is, de verrassing is toch veel leuker als je niet weet wat je in de neus stopt? Je kan het wakker zijn laten stoppen door om de 2 uur een lijntje bij te nemen, hierdoor registreren je hersenen dat je afbouwt en wordt er een signaal doorgegeven dat er nu rust moet worden gepakt. Die oranje huid smeerde ik altijd onder met verf, en droeg daarom altijd een hoed en een zonnebril op in huis. Indien bekenden informeren wat er eventueel aan de hand zou zijn zou ik zeggen dat je make up is uitgelopen. Veel succes!
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat kan ook inderdaad, bij voorkeur wel shotten, daarmee wordt de kans op verslaving geminimaliseerd.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Shotten? Jezus hoe focking onverantwoord zijn jullie :openmouth:

Neem gewoon wat GHB (halve liter om te beginnen) moest je nog niet kunnen slapen dan moet je er wat alcohol op drinken :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
gewoon ff "racemic amphetamine sulfate" met "LD100" opzoeken, dan weet je precies wat teveel is...

Spoiler
niet proberen, dan ga je geheid dood.

Spoiler
is wel een hele flauwe topic, maargoed, domme vragen bestaan niet he?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik gooi hier maar een slotje op, denk niet dat hier nog veel zinnigs uit komt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."