Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed versuz lormetazepam

speed versuz lormetazepam

42 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Speed met benzo's counteren... gevaarlijk gedrag. Ik ben zelf zo verslaafd geraakt. Een andere oplossing is door je pep op een later tijdstip te nemen. Wellicht val je dan eerder in slaap. Melantonine kan je eventueel ook halen ja. :wave:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@suzanne Heeft toch en tegenwerking speed pept op en lormetazepam kalmeert..heeft toch invloed op het hart..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klopt, maar dan is het de vraag op welke plekken in de aansturing dit plaats vindt en of dit daarom juist wel of niet slecht is voor je hart, je zou bijvoorbeeld ook kunnen denken(niet perse waarheid) dat een benzo je hartslag omlaag gooit, waardoor je hart minder overuren draait en dus minder schade zou oplopen?

Dat het er een werking op heeft lijkt me in ieder geval vanzelfsprekend. :wink:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja dat heb ik hier al vermeld hier boven.. :)
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@fool mij nie verkeert begrijpen he.. :wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
speed gebruiken en binnen 6 uur willen slapen gaat niet echt samen. of door de speed, of door de slaappillen, je zal geen normale slaapcyclus krijgen en ook niet uitgeslapen wakker worden.

volgens mijn interpretatie van de onderzoeken die ik gelezen heb is melatonine nuttig tot ongeveer 3mg, dus 1, 2 of 3mg zou genoeg moeten zijn. mijn persoonlijke ervaring is dat je niks merk van melatonine als je uppers gebruikt.

het middeltje is eerder nuttigom je biogische klok goed te zetten. benzo's werken wel, maar daarvan gaat de kwaliteit van je slaap niet beter worden.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lotske waarom zou je niet gewoon minder gebruiken of bijvoorbeeld 6 uur voordat je wil slapen helemaal niet meer?
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Susanne zei:
Lotske waarom zou je niet gewoon minder gebruiken of bijvoorbeeld 6 uur voordat je wil slapen helemaal niet meer?
Klik om te vergroten...

Als ze nog een paar jaartjes doorgaat kan ze gewoon slapen onder in vloed van pep
Het is gewoon een kwestie van tijd... :tearsofjoy:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@suzanne ja is idd geen slecht idd..slechte gewoonte eigenlijk inslapers gebruiken maar is wel makkelijk..
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klopt, maar ook heel verslavend en heel slecht voor je
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
lotske1984- zei:
@suzanne ja is idd geen slecht idd..slechte gewoonte eigenlijk inslapers gebruiken maar is wel makkelijk..
Klik om te vergroten...
Voor je het weet heb je naast een pep verslaving er ook nog een benzo verslaving bij. Dan is wel het einde zoek zeg maar.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MeejheM zei:
zo krijg je dubbele verslavingen. ik ben alcohol gaan zien als een 'medicijn' om beter te slapen, terwijl ik gewoon te veel snoof. probeer daar maar eens mee te stoppen.
Klik om te vergroten...
Ja is ook en oplossing veel drinken daarna slape..heb ik ook een heel tijdje gedaan en dan lormetazepam er nog is bij..dan geraak je wel in slaap meestel..
Maar in de morgend ploeg kunde beter drinken want lormetezepam als dat dan nog nie uitgewerkt is tege je opstaat is beetje vervelend..ofwel niks meer gebruiken he.. :wink:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Slaap je inmiddels al wat beter? Ook zonder slaapmiddelen? En hoe gaat het verder met je?
E
EarlyBirdLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lorazepam is veel sterker als een melatonine tabletje. Van pammetjes val ik sowieso wel snel in slaap.
Alleen hartstikke verslavend. Als je dat te vaak gebruikt kan je straks niet meer slapen zonder lorazepam (ook als je geen drugs op hebt). Melatonine is op zich een goede inslaper maar als ik speed heb gebruikt haalt melatonine heel weinig uit. Speed overheerst gewoon te veel
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Melatonine gaat je echt niet helpen als je aan de speed zit hoor. :wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind zelf dat je gewoon op tijd moet stoppen met snuiven. medicijnen aanraden om je drugsgebruik te faciliteren kan nooit gezond zijn.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou niet elke dag, maar ik gebruik wel eens melatonine (dat kan je gewoon bij de etos halen) of een jointje. Als je te vaak zwaardere slaapmiddelen gebruikt heb je binnen de kortste keren nog een verslaving erbij. Ik denk dat je beter de oorzaak van je slapeloosheid kan aanpakken. Maar hoe gaat het verder met je?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
zo krijg je dubbele verslavingen. ik ben alcohol gaan zien als een 'medicijn' om beter te slapen, terwijl ik gewoon te veel snoof. probeer daar maar eens mee te stoppen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Zijn er hier veel mensen die speed combineren met inslapers om te kunne slape elke dag.?
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bedoel je niet op een eerder tijdstip?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."