#1
Susanne zei:Oh hé ik zie dat ik een ware discussie heb veroorzaaktIk ben niet naar dat feest in Amsterdam gegaan, en ik woon in Groningen dus ik hoefde maar 10 minuutjes te lopen. Ik had trouwens al wel een knoop doorgehakt en besloten dat ik met de trein zou gaan. Ik had het ook al tegen mijn vrienden gezegd en degene die zou rijden was beledigd dat ik hem niet genoeg vertrouwde. Maar ja, safety first.
Heel goed van je! Echt!