Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMet pep op rijden

Met pep op rijden

45 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Susanne zei:
Oh hé ik zie dat ik een ware discussie heb veroorzaakt :) Ik ben niet naar dat feest in Amsterdam gegaan, en ik woon in Groningen dus ik hoefde maar 10 minuutjes te lopen. Ik had trouwens al wel een knoop doorgehakt en besloten dat ik met de trein zou gaan. Ik had het ook al tegen mijn vrienden gezegd en degene die zou rijden was beledigd dat ik hem niet genoeg vertrouwde. Maar ja, safety first.
Klik om te vergroten...


Heel goed van je! Echt! :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Susanne zei:
Oh hé ik zie dat ik een ware discussie heb veroorzaakt :) Ik ben niet naar dat feest in Amsterdam gegaan, en ik woon in Groningen dus ik hoefde maar 10 minuutjes te lopen. Ik had trouwens al wel een knoop doorgehakt en besloten dat ik met de trein zou gaan. Ik had het ook al tegen mijn vrienden gezegd en degene die zou rijden was beledigd dat ik hem niet genoeg vertrouwde. Maar ja, safety first.
Klik om te vergroten...
Verstandig! Wel typisch dat degene die ging rijden ook meteen beledigd is, maargoed jij denkt er in ieder geval over na.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Susanne zei:
Oh hé ik zie dat ik een ware discussie heb veroorzaakt :) Ik ben niet naar dat feest in Amsterdam gegaan, en ik woon in Groningen dus ik hoefde maar 10 minuutjes te lopen. Ik had trouwens al wel een knoop doorgehakt en besloten dat ik met de trein zou gaan. Ik had het ook al tegen mijn vrienden gezegd en degene die zou rijden was beledigd dat ik hem niet genoeg vertrouwde. Maar ja, safety first.
Klik om te vergroten...
Verstandig! Wel typisch dat degene die ging rijden ook meteen beledigd is, maargoed jij denkt er in ieder geval over na.
Klik om te vergroten...

Ja, vond ik ook wat kinderachtig en lichtgeraakt van hem.

Dunnetjess33 zei:
Heel goed van je! Echt! :)
Klik om te vergroten...

Oh stahp it :flushed: haha
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Knap en goed van je :) Ik had de trein dus ja haha weet niet zeker wat ik had gedaan :P

Susanne zei:
Oh hé ik zie dat ik een ware discussie heb veroorzaakt :) Ik ben niet naar dat feest in Amsterdam gegaan, en ik woon in Groningen dus ik hoefde maar 10 minuutjes te lopen. Ik had trouwens al wel een knoop doorgehakt en besloten dat ik met de trein zou gaan. Ik had het ook al tegen mijn vrienden gezegd en degene die zou rijden was beledigd dat ik hem niet genoeg vertrouwde. Maar ja, safety first.
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
gekrenkte trots trekt wel bij. daar heb je geen intensive care afdeling voor.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed van je Susanne! En dat die jongen beledigd is, zegt toch vooral veel over hem haha :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."