Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsToppunt Tolerantie ?

Toppunt Tolerantie ?

51 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nouja, als hij niet goed gemixt heeft zal het geheel niet te vertrouwen zijn. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat die spreiding in testresultaten inderdaad zat in het niet goed mixen van de batch. Ik heb wel eens 3 LSD zegels van dezelfde batch ingeleverd en daar zaten echt minimale verschillen in. Poeders heb ik zelf nog nooit meerdere keren ingeleverd van 1 batch.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat bedoelen julie met niet goed mixen? Van mijn kant, de producent of het lab?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat de dealer de cafeïne/w.e. niet goed door de pep heengeroerd heeft. :P

Of in ieder geval, dat de hoeveelheid amfetamine niet gelijk verdeeld is over de hoeveelheid restanten.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Ik weet sowieso niet meer hoe betrouwbaar dat testen nou is. De spreiding was 63, 65, 68. Een verschil van 5% vond ik al veel, maar iemand die ik ken heeft ook van diezelfde batch ingeleverd (bij een ander inleverpunt, maar ik ga er vanuit dat het naar hetzelfde lab gaat) en die kreeg een uitslag van ergens in de 50. Dat is dus een verschil van +/- 10%. Dat hoort toch niet te kunnen..
Klik om te vergroten...
Heel betrouwbaar moet ik zeggen test centrum haha..
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Zal wel weer een Belgendingetje zijn. Weet je wat tolerantie betekent?
Klik om te vergroten...

hahaha belgendingetje

Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.

Dit is echter niet het geval bij andere drugs. Misschien dat je daarom niet gelooft dat het bij speed wel echt kan.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
mvematthaus zei:
Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.
Klik om te vergroten...

Bron?
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iedereen,

Hartelijk bedankt voor de reacties.

Heeft zeker verder geholpen, en hij heeft besloten om tenminste de komende 4 maand helemaal van de harddrugs af te blijven, en het een tijd alleen bij blowen te laten, vanwege de nare dingen die hij al meegemaakt heeft met harddrugs. Ik denk zelf ook dat het verstandig is dat hij er een tijdje mee kapt.

Jullie zijn super, en dit forum ook ! :grin:


Fijne avond allemaal.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
mvematthaus zei:
Exceptional Insight zei:
Zal wel weer een Belgendingetje zijn. Weet je wat tolerantie betekent?
Klik om te vergroten...

hahaha belgendingetje

Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.

Dit is echter niet het geval bij andere drugs. Misschien dat je daarom niet gelooft dat het bij speed wel echt kan.
Klik om te vergroten...
Als de ghb niet goed gemaakt is dan werkt hij ook niet..het zelfde mee speed..maar ga er over ophouden..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
mvematthaus zei:
Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.
Klik om te vergroten...

Bron?
Klik om te vergroten...

dat zou bij mij in de praktijk meer dan 10 jaar 1,5g of meer 60+% per dag betekenen. ik ben een paar jaar gestopt ivm justitionele maatregelen, maar anders zou ik 15 jaar gerust durven neerzetten.

dus loop aub niet te zwetsen, om mijn antwoord kort te houden.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
En jij kreeg helemaal geen effect meer van amfetamine, vergeleken met geen gebruik?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
juist wel.

van poeders kun je ook een uitgebreide test krijgen als reagent testen geen uitsluitsel geeft, of als je aangeeft dat er iets raars met het middel aan de hand is. hoe makkelijk dat is hangt van de persoon af. het is toch best duur.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."