Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsToppunt Tolerantie ?

Toppunt Tolerantie ?

51 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Exceptional Insight zei:
ooscaar zei:
Het ging erom dat onze bekende topicstarter beweerd dat zijn SWIM persoon de boel getest had en een uitslag kreeg van 70-73%. Het testcentrum geeft geen interval voor poedertjes, voor pillen is het mogelijk.
Klik om te vergroten...
De laatste keer dat ik heb laten testen, heb ik 3 samples van dezelfde batch ingeleverd en ik kreeg 3 verschillende uitslagen. Dus blijkbaar kan dat wel.
Klik om te vergroten...
Ohw okay, dat geloof ik wel inderdaad. Alleen ik denk dat de kans heel klein is dat mvemattheus het meerdere keren heeft laten testen, met het niveau van hem zou me het al verbazen als hij een keer heeft laten testen. En ik bedoelde dat je bij het inleveren van een batch geen interval uitslag krijgt. Bij meerdere batches kan het natuurlijk verschillen door wat onnauwkeurigheid.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet sowieso niet meer hoe betrouwbaar dat testen nou is. De spreiding was 63, 65, 68. Een verschil van 5% vond ik al veel, maar iemand die ik ken heeft ook van diezelfde batch ingeleverd (bij een ander inleverpunt, maar ik ga er vanuit dat het naar hetzelfde lab gaat) en die kreeg een uitslag van ergens in de 50. Dat is dus een verschil van +/- 10%. Dat hoort toch niet te kunnen..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt me prima mogelijk als iemand de shit niet goed gemixt heeft? :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nouja, als hij niet goed gemixt heeft zal het geheel niet te vertrouwen zijn. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat die spreiding in testresultaten inderdaad zat in het niet goed mixen van de batch. Ik heb wel eens 3 LSD zegels van dezelfde batch ingeleverd en daar zaten echt minimale verschillen in. Poeders heb ik zelf nog nooit meerdere keren ingeleverd van 1 batch.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat bedoelen julie met niet goed mixen? Van mijn kant, de producent of het lab?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat de dealer de cafeïne/w.e. niet goed door de pep heengeroerd heeft. :P

Of in ieder geval, dat de hoeveelheid amfetamine niet gelijk verdeeld is over de hoeveelheid restanten.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
Ik weet sowieso niet meer hoe betrouwbaar dat testen nou is. De spreiding was 63, 65, 68. Een verschil van 5% vond ik al veel, maar iemand die ik ken heeft ook van diezelfde batch ingeleverd (bij een ander inleverpunt, maar ik ga er vanuit dat het naar hetzelfde lab gaat) en die kreeg een uitslag van ergens in de 50. Dat is dus een verschil van +/- 10%. Dat hoort toch niet te kunnen..
Klik om te vergroten...
Heel betrouwbaar moet ik zeggen test centrum haha..
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Zal wel weer een Belgendingetje zijn. Weet je wat tolerantie betekent?
Klik om te vergroten...

hahaha belgendingetje

Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.

Dit is echter niet het geval bij andere drugs. Misschien dat je daarom niet gelooft dat het bij speed wel echt kan.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
mvematthaus zei:
Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.
Klik om te vergroten...

Bron?
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Iedereen,

Hartelijk bedankt voor de reacties.

Heeft zeker verder geholpen, en hij heeft besloten om tenminste de komende 4 maand helemaal van de harddrugs af te blijven, en het een tijd alleen bij blowen te laten, vanwege de nare dingen die hij al meegemaakt heeft met harddrugs. Ik denk zelf ook dat het verstandig is dat hij er een tijdje mee kapt.

Jullie zijn super, en dit forum ook ! :grin:


Fijne avond allemaal.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
mvematthaus zei:
Exceptional Insight zei:
Zal wel weer een Belgendingetje zijn. Weet je wat tolerantie betekent?
Klik om te vergroten...

hahaha belgendingetje

Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.

Dit is echter niet het geval bij andere drugs. Misschien dat je daarom niet gelooft dat het bij speed wel echt kan.
Klik om te vergroten...
Als de ghb niet goed gemaakt is dan werkt hij ook niet..het zelfde mee speed..maar ga er over ophouden..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
mvematthaus zei:
Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.
Klik om te vergroten...

Bron?
Klik om te vergroten...

dat zou bij mij in de praktijk meer dan 10 jaar 1,5g of meer 60+% per dag betekenen. ik ben een paar jaar gestopt ivm justitionele maatregelen, maar anders zou ik 15 jaar gerust durven neerzetten.

dus loop aub niet te zwetsen, om mijn antwoord kort te houden.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
En jij kreeg helemaal geen effect meer van amfetamine, vergeleken met geen gebruik?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#15
juist wel.

van poeders kun je ook een uitgebreide test krijgen als reagent testen geen uitsluitsel geeft, of als je aangeeft dat er iets raars met het middel aan de hand is. hoe makkelijk dat is hangt van de persoon af. het is toch best duur.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan heeft het toch niks mee tolerantie te maken..
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#17
P.S.

Gebruiker heeft al 3x korte psychoses ervaren (wegens te grote doseringen)

meerdere keren paranoïde geworden (wegens te grote doseringen)

en heeft de afgelopen 3 maand minstens vaker dan 1x per week gebruikt. (elke keer gebruik vaak ook een relatieve dosering)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
mvematthaus zei:
Betekent dat dan ook dat je echt hersenschade bijv. hebt opgelopen ? Het lijkt me namelijk behoorlijk schadelijk als Amfetamine gewoon echt niet meer werkt.
Klik om te vergroten...
Daar mag je wel vanuit gaan, ja. Maar daar zou ik niet zo zwaar aan tillen hoor. Ik ben nu vier jaar verder, bijna afgestudeerd en alles functioneert nog redelijk naar behoren.

mvematthaus zei:
En blijft dat dan voor altijd ? Dus dat over 2-4 weken alsnog amfetamine niks meer met hem doet ?
Klik om te vergroten...
Neuh, na twee tot vier weken zou alles weer gewoon moeten werken. Ik kan natuurlijk niets garanderen, al mijn reacties zijn gebaseerd op eigen ervaring.

mvematthaus zei:
Hoe was dit bij jou het geval ? Heb je gewoon een tijd niet meer gebruikt en daarna waren de effecten terug ?
Klik om te vergroten...
Een pauze duurde bij mij meestal een week, misschien twee. Het mag voor zich spreken dat ik dit niet aanraad, maar ik weet ook hoe het is als je dagelijks wilt gebruiken, dus daar zal ik verder niet over zeuren. Na begin 2012 heb ik drie jaar niet gebruikt en sinds begin dit jaar heb ik het weer een keer of vijf gedaan. Alles werkt nog steeds zoals het hoort.
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beste Forumleden,

1 van mijn vrienden heeft iets opmerkelijks en (vervelends) ondervonden, betreft speed.

Hij gebruikt regelmatig (doordeweeks dus ook weleens) (nog niet heel lang, dus verslaving is nog niet, wel is het een beginnende verslaving)

echter, hij heeft onlangs 2 gram gekocht (welke getest is op 70-73 %) en hij besloot gisteren 1 grote dosis te pakken en pas bij te pakken wanneer het uitwerkte (dosis was ongeveer 400mg)

hij heeft mij verteld dat hij letterlijk NIETS voelde van deze dosis, de honger was lichtelijk onderdrukt, maar verder geen enkel effect als meer energie, alertheid, e.d.

hij heeft vervolgens research gedaan op internet, en hij vond een uitleg waarin staat

"als je amfetamine tolerantie erg hoog is, kun je een punt bereiken waarop Amfetamine geen werking meer heeft op het lichaam, door te vake uitputting van bepaalde neurotransmitters waar onder Dopamine.

Het is dus zo dat wanneer je het tevaak / teveel hebt gedaan dat het dus gewoon niet meer werkt ?"


Wat ik graag wil weten is : na hoelang totale staking van amfetamine (NIETS meer nemen) zullen de effecten teruggekeerd zijn ? Of betekent dit dat hij nooit meer de effecten kan voelen van speed hoelang hij erook mee wacht vanaf nu ?

Ik vond het best schokkend om dit te horen, want amfetamine is rommel voor je lichaam, en dat zijn tolerantie nu ZO hoog is liet mij echt even nadenken, en daarom stel ik deze vraag op dit top-forum.

Ik hoop echt dat iemand me meer kan vertellen, zodat ik hem hierbij kan helpen...



Alvast echt ontzettend bedankt voor degenen die hierop willen reageren, dit zal ons zeker helpen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb ik ook wel gehad. Halve gram bommen en dan een powernap doen. Dan weet je dat het tijd is voor een pauze.

Of zoals Herman het zei:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."