#1
Nee hoor, alles wat goed in aceton oplost. Wat dat allemaal precies is durf ik niet te zeggen. Ik heb mijn pep nu een paar keer voor en na het wassen naar het lab gebracht. Ik heb nog nooit cafeïne in mijn pep gehad, altijd alleen restanten van de productie maar die gingen er ook mooi uit na het wassen bij mij. Na het wassen heb ik dan helemaal pure pep.lotske1984- zei:Met aceton kun je toch alleen maar cafeïne uit speed doen he.?ooscaar zei:Ja dan zie je dus wat voor rotzooi je eruit wast. Wat we precies zien op de foto is natuurlijk moeilijk te zeggen.
Als je pep veel troep heeft zul je het wellicht meerdere keren moeten wassen om alles eruit te halen, maar dan houd je waarschijnlijk niet veel over.
