Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed Was/Schoonmaak Raport!

Speed Was/Schoonmaak Raport!

69 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
lotske1984- zei:
ooscaar zei:
Ja dan zie je dus wat voor rotzooi je eruit wast. Wat we precies zien op de foto is natuurlijk moeilijk te zeggen.
Klik om te vergroten...
Met aceton kun je toch alleen maar cafeïne uit speed doen he.?
Klik om te vergroten...
Nee hoor, alles wat goed in aceton oplost. Wat dat allemaal precies is durf ik niet te zeggen. Ik heb mijn pep nu een paar keer voor en na het wassen naar het lab gebracht. Ik heb nog nooit cafeïne in mijn pep gehad, altijd alleen restanten van de productie maar die gingen er ook mooi uit na het wassen bij mij. Na het wassen heb ik dan helemaal pure pep.

Als je pep veel troep heeft zul je het wellicht meerdere keren moeten wassen om alles eruit te halen, maar dan houd je waarschijnlijk niet veel over.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
ooscaar zei:
Ja dan zie je dus wat voor rotzooi je eruit wast. Wat we precies zien op de foto is natuurlijk moeilijk te zeggen.
Klik om te vergroten...
Met aceton kun je toch alleen maar cafeïne uit speed doen he.?
Klik om te vergroten...
Nee hoor, alles wat goed in aceton oplost. Wat dat allemaal precies is durf ik niet te zeggen. Ik heb mijn pep nu een paar keer voor en na het wassen naar het lab gebracht. Ik heb nog nooit cafeïne in mijn pep gehad, altijd alleen restanten van de productie maar die gingen er ook mooi uit na het wassen bij mij. Na het wassen heb ik dan helemaal pure pep.

Als je pep veel troep heeft zul je het wellicht meerdere keren moeten wassen om alles eruit te halen, maar dan houd je waarschijnlijk niet veel over.
Klik om te vergroten...
Ja na 1 maal wassen ben ik al veel massa verloren..
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#3
mooi! ik zou de aceton alleen niet door de wc spoelen. Beter kan je het in een verfblik of iets dergelijks doen en op laten branden :)
D
DutchMikeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Harro beste (l)uitjes,

Nadat ik hier een goed uitgelegde thread had gevonden over het wassen van speed,
namelijk deze link: http://drugsforum.info/speed/speed-wassen-t2098.html

Had ik besloten om het zelf ook eens te proberen - na zorgvuldig beraam,
want de speed die ik had - was na een week nog geler dan het behang in een rook ruimte..

Dus had het goed gevolgd zoals daarboven zo vriendelijk werd uitgelegd.

De PURE aceton eerst voorverwarmd in een bak met kokend water (nooit open vuur gebruiken),
voor 15 minuten - soms de dop afgedraaid om de druk in het flesje erin te verminderen.

Daarna de ontzettend plakkerige, gele (wel droog & kleingemaakt), speed gemixt met de aceton in een glas & 5 minuten liggen roeren, de aceton werd onmiddelijk geel.
(Ik had 3 gram speed, dus ik heb in verhouding ongeveer 70ML aceton gebruikt)

Toen het mengseltje in een koffie filter, die in een ander glas klaarstond, erin gegoten.
De aceton liep rechtstreeks erdoorheen & spier witte speed is wat overbleef.

Had het rustig eraf geschraapt & het was bijna 60% in volume verminderd,
dus er zat behoorlijk veel caffeine & andere rotzooi in, jammer genoeg.

Daarna de glazen goed schoongemaakt & de aceton in de WC met voldoende water door gespoeld - de koffie filter gewoon in de vuilnis emmer gedaan.

De speed die ik nu heb werkt echt... uitermate.
Totaal niet plakkerig & ruikt ook bijna niet.

Kortom, volledig tevreden!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
kokosmakroon900 zei:
mooi! ik zou de aceton alleen niet door de wc spoelen. Beter kan je het in een verfblik of iets dergelijks doen en op laten branden :)
Klik om te vergroten...
Je kunt dat glas met aceton ook gewoon laten staan, binnen 1 a 2 dagen is het volledig verdampt. De eventuele troep die je uit je speed hebt gewassen en ook niet verdampt zie je dan in het glas zitten. Het ruikt dan ook zoals je gele speed rook.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha gelijk wat van geproefd of niet? :wave:

De aceton kun je trouwens ook op een inductiekookplaat zetten om het op te warmen. Als je gas hebt kun je het ook gewoon in de magnetron zetten, het gaat al koken bij 56 graden volgens mij, dus dat zie je al vrij snel gebeuren.

De stank komt trouwens van chemicaliën uit het productieproces, dus daar ben je nu vanaf!
D
DutchMikeLid
01-01-2024, 00:00
#7
kokosmakroon900 zei:
mooi! ik zou de aceton alleen niet door de wc spoelen. Beter kan je het in een verfblik of iets dergelijks doen en op laten branden :)
Klik om te vergroten...
Haha ja inderdaad, had het beter niet door de WC kunnen doen.

Psychedelibee zei:
kokosmakroon900 zei:
mooi! ik zou de aceton alleen niet door de wc spoelen. Beter kan je het in een verfblik of iets dergelijks doen en op laten branden :)
Klik om te vergroten...
Je kunt dat glas met aceton ook gewoon laten staan, binnen 1 a 2 dagen is het volledig verdampt. De eventuele troep die je uit je speed hebt gewassen en ook niet verdampt zie je dan in het glas zitten. Het ruikt dan ook zoals je gele speed rook.
Klik om te vergroten...
Handig om te weten!

ooscaar zei:
Haha gelijk wat van geproefd of niet? :wave:

De aceton kun je trouwens ook op een inductiekookplaat zetten om het op te warmen. Als je gas hebt kun je het ook gewoon in de magnetron zetten, het gaat al koken bij 56 graden volgens mij, dus dat zie je al vrij snel gebeuren.

De stank komt trouwens van chemicaliën uit het productieproces, dus daar ben je nu vanaf!
Klik om te vergroten...
Wel eerst voor de zekerheid ongeveer 2 uur laten drogen.
Haha achjah, is maar wat het makkelijkste is eh? :P
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Welke merk aceton heb je gebruikt en heb je speed daarna kunne snuiven.?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gebruik het van de Kruidvat (hebben ze ook bij andere drogisten). Daar heb je van die 100 ml flesjes voor €1.70 of zo. Niet goedkoop maar als je niet veel nodig hebt, is dat wel handig vind ik. Is puur, heb het nog nagevraagd daar.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
lotske1984- zei:
Welke merk aceton heb je gebruikt en heb je speed daarna kunne snuiven.?
Klik om te vergroten...
Merk maakt niet uit toch, zolang je maar pure aceton koopt is het allemaal hetzelfde.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
Welke merk aceton heb je gebruikt en heb je speed daarna kunne snuiven.?
Klik om te vergroten...
Merk maakt niet uit toch, zolang je maar pure aceton koopt is het allemaal hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Zou graag metk weten dan ben ik zeker dat ik de juiste heb..hier kan ik geen pure vinden..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
bij de schilderspullen in je bouwmarkt, tussen thinner en lijnolie etc. witte halveliterflesjes als je maar een beetje nodig hebt. grotere kannen hebben ze bij de betere schilder-groothandel, die zijn per liter een stuk goedkoper.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ooscaar zei:
Ik gebruik het van de Kruidvat (hebben ze ook bij andere drogisten). Daar heb je van die 100 ml flesjes voor €1.70 of zo. Niet goedkoop maar als je niet veel nodig hebt, is dat wel handig vind ik. Is puur, heb het nog nagevraagd daar.
Klik om te vergroten...
Aaah ok bedankt dan ga ik eens in kruidvat kijken als ik er heen rij..alleen spijtig dat de speed daarna niet snuifbaar is..is zo droog dan..maar mss dat het met de pure aceton anders is.?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe bedoel je? Mijne is gewoonbaar hoor. Snuif het zelf niet maar het ziet er echt perfect snuifbaar uit. Zoals gezegd, als het om grotere hoeveelheden gaat kun je beter naar de verf groothandel en daar navragen of het watervrije/droge/pure aceton is. Als je speed echt te droog wordt kun je een druppeltje water door je gram speed doen en kijken of dat het verbeterd. Zo niet, dan laat je het weer drogen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
MeejheM zei:
als je hem niet helemaal fijnkapt, maar een beetje plet met een plamuurmes krijg je ook nog een luchtige structuur, niet als gips of iets dergelijks.

snuiven vergt ook een beetje techniek... de lengte, en binnendiemeter van je buisje hebben ook nog invloed.ik was hem altijd tot droge witte brokken. dat is sneller vaak als van die natte zooi uit zichzelf laten drogen.

en die gele nare bijtende stinkende structuur is ook nergens voor nodig.
Klik om te vergroten...
Wat gebruik om te snuive geld of buisje van en pen of..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
dewilde zei:
Dat spul op die foto ziet er inderdaad wel heel vreemd uit. Je gebruikt toch geen plastic bekertjes, roerstaafjes oid bij het wassen he?
Klik om te vergroten...
Nee en eetvork gebruik ik..niets plastiek..en dan verschiet de mens ervan da mense zotte dingen doen..maar mee die rommel speed is dat niet moeilijk..
d
dewildeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat spul op die foto ziet er inderdaad wel heel vreemd uit. Je gebruikt toch geen plastic bekertjes, roerstaafjes oid bij het wassen he?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
lotske1984- zei:
dewilde zei:
Dat spul op die foto ziet er inderdaad wel heel vreemd uit. Je gebruikt toch geen plastic bekertjes, roerstaafjes oid bij het wassen he?
Klik om te vergroten...
Nee en eetvork gebruik ik..niets plastiek..en dan verschiet de mens ervan da mense zotte dingen doen..maar mee die rommel speed is dat niet moeilijk..
Klik om te vergroten...
In wat voor container heb je de aceton gemengd met de pep?

Als dat geen glas/metaal was, maar een plastic moet je even kijken naar het nummertje dat eronder staat. Als dat geen 2(HDPE) of 5(PP) is, dan zou je aceton wel eens een deel van die container opgelost kunnen hebben.


Mensen die van plan zijn te gaan wassen doen er ook niet verkeerd aan om eventjes een safety sheet van aceton door te lezen en eventueel bij de hand te houden. :)
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Fool zei:
lotske1984- zei:
dewilde zei:
Dat spul op die foto ziet er inderdaad wel heel vreemd uit. Je gebruikt toch geen plastic bekertjes, roerstaafjes oid bij het wassen he?
Klik om te vergroten...
Nee en eetvork gebruik ik..niets plastiek..en dan verschiet de mens ervan da mense zotte dingen doen..maar mee die rommel speed is dat niet moeilijk..
Klik om te vergroten...
In wat voor container heb je de aceton gemengd met de pep?

Als dat geen glas/metaal was, maar een plastic moet je even kijken naar het nummertje dat eronder staat. Als dat geen 2(HDPE) of 5(PP) is, dan zou je aceton wel eens een deel van die container opgelost kunnen hebben.


Mensen die van plan zijn te gaan wassen doen er ook niet verkeerd aan om eventjes een safety sheet van aceton door te lezen en eventueel bij de hand te houden. :)
Klik om te vergroten...

Alles is in glas gebeurt..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Brakke dealer. :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."