Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed Was/Schoonmaak Raport!

Speed Was/Schoonmaak Raport!

69 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
Welke merk aceton heb je gebruikt en heb je speed daarna kunne snuiven.?
Klik om te vergroten...
Merk maakt niet uit toch, zolang je maar pure aceton koopt is het allemaal hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Zou graag metk weten dan ben ik zeker dat ik de juiste heb..hier kan ik geen pure vinden..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
bij de schilderspullen in je bouwmarkt, tussen thinner en lijnolie etc. witte halveliterflesjes als je maar een beetje nodig hebt. grotere kannen hebben ze bij de betere schilder-groothandel, die zijn per liter een stuk goedkoper.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ooscaar zei:
Ik gebruik het van de Kruidvat (hebben ze ook bij andere drogisten). Daar heb je van die 100 ml flesjes voor €1.70 of zo. Niet goedkoop maar als je niet veel nodig hebt, is dat wel handig vind ik. Is puur, heb het nog nagevraagd daar.
Klik om te vergroten...
Aaah ok bedankt dan ga ik eens in kruidvat kijken als ik er heen rij..alleen spijtig dat de speed daarna niet snuifbaar is..is zo droog dan..maar mss dat het met de pure aceton anders is.?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe bedoel je? Mijne is gewoonbaar hoor. Snuif het zelf niet maar het ziet er echt perfect snuifbaar uit. Zoals gezegd, als het om grotere hoeveelheden gaat kun je beter naar de verf groothandel en daar navragen of het watervrije/droge/pure aceton is. Als je speed echt te droog wordt kun je een druppeltje water door je gram speed doen en kijken of dat het verbeterd. Zo niet, dan laat je het weer drogen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snap nog steeds niet hoe je de speed te droog vind worden om te snuiven. Gewassen speed vind ik zelf veel fijner om te snuiven dan niet gewassen speed. Allereerst brand het veel minder omdat er geen troep meer in zit. Ten tweede is het puurder en wordt het beter opgenomen in je neus waardoor je een stuk minder nodig hebt.

Maargoed als je schone droge speed niet chill vind moet je het gewoon niet wassen en dus ook accepteren dat het extra ongezond voor je is en minder effectief. Het is kiezen of delen he.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Maargoed als je schone droge speed niet chill vind moet je het gewoon niet wassen en dus ook accepteren dat het extra ongezond voor je is en minder effectief. Het is kiezen of delen he.
Klik om te vergroten...
Dat ligt er natuurlijk aan wat voor restanten er nog inzitten.

Maar ik heb dat ook wel een beetje hoor, ik heb het idee dat ik direct moet niezen en dat de pep 'doorschiet' als ik te droge(dus gewassen) speed snuif. Een beetje vettig doet het wel goed imo. :P
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Maargoed als je schone droge speed niet chill vind moet je het gewoon niet wassen en dus ook accepteren dat het extra ongezond voor je is en minder effectief. Het is kiezen of delen he.
Klik om te vergroten...
Dat ligt er natuurlijk aan wat voor restanten er nog inzitten.

Maar ik heb dat ook wel een beetje hoor, ik heb het idee dat ik direct moet niezen en dat de pep 'doorschiet' als ik te droge(dus gewassen) speed snuif. Een beetje vettig doet het wel goed imo. :P
Klik om te vergroten...
Ja dat bedoel ik dat die direct de keel in vliegt als hij te droog is..
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Moet je eerst een druppel honing op je lijntje laten vallen :wink:

Werk super tegen verstuiven.

lotske1984- zei:
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Maargoed als je schone droge speed niet chill vind moet je het gewoon niet wassen en dus ook accepteren dat het extra ongezond voor je is en minder effectief. Het is kiezen of delen he.
Klik om te vergroten...
Dat ligt er natuurlijk aan wat voor restanten er nog inzitten.

Maar ik heb dat ook wel een beetje hoor, ik heb het idee dat ik direct moet niezen en dat de pep 'doorschiet' als ik te droge(dus gewassen) speed snuif. Een beetje vettig doet het wel goed imo. :P
Klik om te vergroten...
Ja dat bedoel ik dat die direct de keel in vliegt als hij te droog is..
Klik om te vergroten...
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Druppeltje olijfolie
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je hem niet helemaal fijnkapt, maar een beetje plet met een plamuurmes krijg je ook nog een luchtige structuur, niet als gips of iets dergelijks.

snuiven vergt ook een beetje techniek... de lengte, en binnendiemeter van je buisje hebben ook nog invloed.ik was hem altijd tot droge witte brokken. dat is sneller vaak als van die natte zooi uit zichzelf laten drogen.

en die gele nare bijtende stinkende structuur is ook nergens voor nodig.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn ongewassen pep is ook niet geel en stinkend hoor. :P
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
mijne meestal ook niet, maar je komt werkelijk van alles tegen. is hetzelfde als een tweedehands auto kopen, als er defecten aan zijn kun je afdingen, en zou je eventueel de foutjes zelf recht kunne zetten.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
Mijn ongewassen pep is ook niet geel en stinkend hoor. :P
Klik om te vergroten...
En brand die hard tijdens het snuiven.?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Merk d'r bijna nooit wat van, alleen als ik niet goed gedroogd heb.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
Mijn ongewassen pep is ook niet geel en stinkend hoor. :P
Klik om te vergroten...
Meestal gebeurt dat pas als je het een paar weken buiten de vriezer bewaart toch. Daar komt ook dat fabeltje vandaan dat je speed in de vriezer moet bewaren. Als het schoon genoeg is (net zoals na wassen met aceton) verandert het niet van kleur inderdaad.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inheb gister voor oud en nieuw ook voor het eerst speed gewassen. Het was 6 gram droog en heb jou handleiding gevolgd. Ging echt super makkelijk was binnen 15 minuten weer kurkdroog en had nog 4,7 gram over, dus de speed was al best zuiver.

Ik had het gister mee naar een feestje en wat een verademing dat spul zeg. Geen bijwerking geen cafeïne bibbers, het stinkt niet, het snuift makkelijk en prikt helemaal niet echt ideaal.

Ik had eerst het idee dat het helemaal niet goed werkte juist en was even bang dat ik het verkloot had maar het ik merkte dus pas na een half uur op dat ik gewoon geen Trijntje vermoeing meer had en ik heb om 22:30 begonnen met de eerste snuif en heb nog 1 keer gepakt om 02:00 en daarmee tot 11:00 continue staan dansen. Echt heerlijk spul.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Graag jullie mening over deze foto..aceton laten opdrogen in glas..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Brand die speed van jullie ook zo hard niet normaal hier..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#19
een kennis had ook weer eens wat gekocht, mooi wit, maar kleddernat. het zweette door 3 stevige zakken heen. reagent test gedaan, vet langzame reactie, maar wel mooie kleur. geen caffeine te bekennen.

het verloor ongeveer 30% gewicht bij drogen. droog wel de normale reactie, dus er zal wel methanol of iets bijgezeten hebben(dat de test zo sloom reageerde).

@Lotske, was en droog je pep eens, dan brand de jouwe ook niet meer. je raakt echt niks kwijt wat je nog wil houden.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
MeejheM zei:
een kennis had ook weer eens wat gekocht, mooi wit, maar kleddernat. het zweette door 3 stevige zakken heen. reagent test gedaan, vet langzame reactie, maar wel mooie kleur. geen caffeine te bekennen.

het verloor ongeveer 30% gewicht bij drogen. droog wel de normale reactie, dus er zal wel methanol of iets bijgezeten hebben(dat de test zo sloom reageerde).

@Lotske, was en droog je pep eens, dan brand de jouwe ook niet meer. je raakt echt niks kwijt wat je nog wil houden.
Klik om te vergroten...
Mijn speed brand nog even hard na het wasse..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."