Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed Was/Schoonmaak Raport!

Speed Was/Schoonmaak Raport!

69 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijkt wel een plastic spinnenweb jezus wat erg.

Ben benieuwd of de kwaliteit heel vaak scheelt tussen Nederland en Belgie. En waar dat dan mee te maken heeft.

Psychedelibee zei:
Fool zei:
Brakke dealer. :confused:
Klik om te vergroten...
Nogal ja, wat een vage troep blijft er in dat glas achter. Niet een heel fijn idee dat je die zooi normaal opsnuift lijkt me zo. Als ik het was zie amper nog iets in mijn glas wanneer ik de aceton heb laten verdampen. Enkel de ranzige pep geur blijft in het glas achter.
Klik om te vergroten...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bobsacamano zei:
Lijkt wel een plastic spinnenweb jezus wat erg.

Ben benieuwd of de kwaliteit heel vaak scheelt tussen Nederland en Belgie. En waar dat dan mee te maken heeft.

Psychedelibee zei:
Fool zei:
Brakke dealer. :confused:
Klik om te vergroten...
Nogal ja, wat een vage troep blijft er in dat glas achter. Niet een heel fijn idee dat je die zooi normaal opsnuift lijkt me zo. Als ik het was zie amper nog iets in mijn glas wanneer ik de aceton heb laten verdampen. Enkel de ranzige pep geur blijft in het glas achter.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ja erg he..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kunne jullie ook foto plaatsen van na het wassen van speed..benieuwd wat er overblijft in jullie glas..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
lotske1984- zei:
Kunne jullie ook foto plaatsen van na het wassen van speed..benieuwd wat er overblijft in jullie glas..
Klik om te vergroten...
Ik zou een foto kunnen plaatsen van een leeg glas na het wassen, op het oog blijft er bij mij namelijk helemaal niks over als ik de aceton laat uitdampen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
Kunne jullie ook foto plaatsen van na het wassen van speed..benieuwd wat er overblijft in jullie glas..
Klik om te vergroten...
Ik zou een foto kunnen plaatsen van een leeg glas na het wassen, op het oog blijft er bij mij namelijk helemaal niks over als ik de aceton laat uitdampen.
Klik om te vergroten...
Dan heb jij geluk..bij word het al goed duidelijk in mijn glas..precies ok weral als die vorige foto maar dan witte kleur..foto volgt nog..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
dit is de gewassen speed van een kennis. (53% met koffie)

dit ziet er redelijk uit. het is nog wat gelig omdat de aceton vaker gebruikt is, en ik meestal kleine hoeveelheden niet filter, dan raak je teveel kwijt in je koffiefilter vind ik. in plaats daarvan zuig ik de aceton zoveel mogelijk weg van boven het bezinksel.

dit is wat er overbleef toen de aceton verdampt was.

dit wil je niet meesnuiven toch?

na het wassen moet het volgens het gewicht tussen de 69% en 70% geweest zijn. ik weeg meestal de afval niet.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MeejheM zei:
dit is de gewassen speed van een kennis. (53% met koffie)

dit ziet er redelijk uit. het is nog wat gelig omdat de aceton vaker gebruikt is, en ik meestal kleine hoeveelheden niet filter, dan raak je teveel kwijt in je koffiefilter vind ik. in plaats daarvan zuig ik de aceton zoveel mogelijk weg van boven het bezinksel.

dit is wat er overbleef toen de aceton verdampt was.

dit wil je niet meesnuiven toch?

na het wassen moet het volgens het gewicht tussen de 69% en 70% geweest zijn. ik weeg meestal de afval niet.
Klik om te vergroten...
Zo gaat dat van mij er ook uit zien..maar bij het wassen bleeg er zo goed als geen speed over..mijn vorige foto was caffeine die ik 1 van de dage ga posten ook pfff..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MeejheM zei:
dit is de gewassen speed van een kennis. (53% met koffie)

dit ziet er redelijk uit. het is nog wat gelig omdat de aceton vaker gebruikt is, en ik meestal kleine hoeveelheden niet filter, dan raak je teveel kwijt in je koffiefilter vind ik. in plaats daarvan zuig ik de aceton zoveel mogelijk weg van boven het bezinksel.

dit is wat er overbleef toen de aceton verdampt was.

dit wil je niet meesnuiven toch?

na het wassen moet het volgens het gewicht tussen de 69% en 70% geweest zijn. ik weeg meestal de afval niet.
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je met zuigen.?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Spijtig dat de speed zo droog word..hoeveel gram had je gewassen.?en gebruik jij jou acceton meer dan 1 keer om in te wassen.?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe bedoel je met zuigen.?
Klik om te vergroten...
gooi je speed in een zo hoog mogelijke houder, vergeleken met de breedte en inhoud. pak een flinke spuit van de apotheek(100ml) en trek de transparante aceton eruit tot je bijna alleen maar bezinksel overhoud. dat is je speed. met een koffiefilter ben je zo een halve gram kwijt, dus onder de 10 gram doe ik het zo. voor grotere hoeveelheden heb je gewoon filtervellen, volgens mij hebben ze iets met kaasproductie te maken. die kun je vlak spannen rond de opening van een vat ofzo.

dit was geloof ik 10 gram. je kan je aceton hergebruiken zolang je het even overgiet in een schone fles voor het verwarmen, zodat alle troep herkristaliseerd, die kun je wegmikken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."