#1
Lijkt wel een plastic spinnenweb jezus wat erg.
Ben benieuwd of de kwaliteit heel vaak scheelt tussen Nederland en Belgie. En waar dat dan mee te maken heeft.
Ben benieuwd of de kwaliteit heel vaak scheelt tussen Nederland en Belgie. En waar dat dan mee te maken heeft.
Psychedelibee zei:Nogal ja, wat een vage troep blijft er in dat glas achter. Niet een heel fijn idee dat je die zooi normaal opsnuift lijkt me zo. Als ik het was zie amper nog iets in mijn glas wanneer ik de aceton heb laten verdampen. Enkel de ranzige pep geur blijft in het glas achter.Fool zei:Brakke dealer.![]()