Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlauw/paarse vlekken???

Blauw/paarse vlekken???

73 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
mmm intressante theorie zit er achter jouw bron.. echter is het wel een bron van 2003.. tijden veranderen en in de voor ons zo korte 3 jaar gaat het in de wetenschap behoorlijk snel kwa ontdekkingen. en zoals ik al heb proberen uit te leggen wat dus waarschijnlijk niet geheel doorgedrongen is is dat de term blijven hangen in de medische wereld idd niet erkend word. alleen jongeren en gebruikers gebruiken deze term.

Het een aanleg hebben voor een psychose is wel degelijk onzin. zoals een ander al aangeeft is het goed mogenlijk om door een auto ongeluk in een psychose te komen of door een kleine hersenbloeding etc.. een aanleg voor die 2 dingen kan je niet hebben.. een aanleg voor depressie zoals manisch en borderliner zijn wel genetisch overdraagbaar en daar kan je dus aanleg voor hebben.

Het zogenoemde blijven hangen is dus een psychose maar waar ik dus op doelde in mijn vorige post is het stuk wat ik ook quote en dat is de aanleg hebben voor psychoses.. maargoed van mijn part gelooft iedereen dat stukje .. maakt mij geen reet uit maar een beetje nadenkende zullen tot de uitkomst komen dat psychoses niet genetisch bepaald zijn.

NIEK
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niek, geef mij dan eens een bron waar jouw verklaring wordt rechtvaardigt, anders overtuig je mij niet.
m
muissieLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoeveel snuif jij per dag?

hallo,

zijn er dagelijkse gebruikers die kwijt willen wat ze ongeveer snuiven per dag?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
maakt mij geen reet uit maar een beetje nadenkende zullen tot de uitkomst komen dat psychoses niet genetisch bepaald zijn.

NIEK[/quote]
daar heeft hij dan wel weer gelijk in psychoses ontwikkeld ge zelf door bv. jeugdtrauma's en noem maar op.
maar wa je daar zij in het begin van dat lsd schadelijk is is idd wel bullshit.
ja kan mss wel compleet gek worden maar dan hebben ze je ofwel compleet gek gemaakt.
en het is hartstikke normaal dat je geen lsd moet pakken als je al een paranoia persoon van je eigen bent.
maar als je psychich in orde bent is lsd wel echt nie schadelijk.
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#5
wow mensen, pas echt wel op met psychische drugs.

er wordt hier blijkbaar licht overgegaan. Maar dingen zoals LSD zijn echt wel veruit de gevaarlijkste drugs van al.

Dan mag je nog perfect gezond zijn in je hoofd, je hebt maar 1 verkeerde trip nodig en je denkt voor de komende 6 maanden dat je een appelsien bent. En ja zulke patienten bestaan wel degelijk.
Ik heb die verhalen genoeg mogen horen toen mijn ouders afwisten van men druggebruik.
En hoewel men moeder dan wel patient geheim had, zonder de naam te vertellen kom je ook dingen te weten waaruit blijkt dat je niet te licht over LSD trips moet gaan, zelfs paddos of salvia kunnen je onherropelijk beschadigen.


Aanleg voor psychose is ronduit onzin. Je psyche is evoluerende materie en buiten en paar erfelijke aandoeningen is veruit 90 procent niet aangeboren. Dingen zoals depressie kunnen natuurlijk genetisch bepaald zijn, maar depressie is maar 1 van de 100en aandoeningen.
het overgrote deel is echt wel het resultaat van traumas en een slechtaflopende trip is doodeenvoudig een trauma.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: hoeveel snuif jij per dag?

muissie zei:
hallo,

zijn er dagelijkse gebruikers die kwijt willen wat ze ongeveer snuiven per dag?
Klik om te vergroten...

zijn er niet zo veel hier..
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#7
over speed en vlekken.

Drugs vragen veel van je lichaam zorg dan op zen minst dat je lichaam het aankan. zoals gezegd met hero kan je perfect leven, het is gewoon zo dat vele mensen hun laten gaan endan krijg je landlopers die er slecht uitzien als resultaat.

Drugs op zich en het resultaat op je leven zijn 2 aparte dingen die echter dikwijls worden verbonden met elkaar.
Drugs helpen je niet in de goot dat bepaal je zelf, maar het is niet meer dan logisch dat een sterke stof ook een sterke wil nodig heeft om er niet aan ten onder te gaan.
A
AryanGirlLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb nog geen last gehad van blauwe vlekken, maar ik heb wel vaak dat mijn aders op sommige plaatsen zichtbaar worden. Volgens mij zijn al die dingen het gevolg van vewijding van de bloedvaten, ja.
Maar ik weet niet of zoiets kwaad kan?!
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het kan geen kwaad, ik gebruik ook wekelijks speed en ik heb er nog niets van overgehouden, je moet gewoon goed eten en drinken de dagen erna. Dan kan er weinig misgaan :wink:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij mn stiefzus is dat erg, overal paarse vlekken :rolleyes:

Precies een smurf
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb toen ik het vroeger nog vaak deed ook vaak paarse aders en vlekken gehad na gebruik. Tegenwoordig niet meer.
Maar doe het dan ook maar enkele keren in het jaar nog maar :) Vooral nu in de zomer weer wat vaker :sunglasses:


Volgens mij kunnen die plekken niet zo heel veel kwaad, maar ze zijn wel een teken van dat je het wat vaker doet dan je lichaam eigenlijk wil :wink:
z
z0phieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jaa na een weekend flink gebruik en weinig eten en slaap dan zijn mijn handen helemaal paars met witte vlekjes en ik voel me ontzettend zwak lichamelijk!!
Speed is troep... of je nou veel of matig gebruikt t is gewoon troep!
Geestelijk verander je er zeker weten door! Ik ben heel snel geïrriteerd, heb weinig geduld en schijt aan veel dingen, nee je wordt er geen leuker mens door, heb nu een tijd niks gebruikt en merk dat t wel weer beter wordt maar t maakt meer kapot dan je lief is en heb je dat er voor over om te gebruiken?
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#13
z0phie zei:
Jaa na een weekend flink gebruik en weinig eten en slaap dan zijn mijn handen helemaal paars met witte vlekjes en ik voel me ontzettend zwak lichamelijk!!
Speed is troep... of je nou veel of matig gebruikt t is gewoon troep!
Geestelijk verander je er zeker weten door! Ik ben heel snel geïrriteerd, heb weinig geduld en schijt aan veel dingen, nee je wordt er geen leuker mens door, heb nu een tijd niks gebruikt en merk dat t wel weer beter wordt maar t maakt meer kapot dan je lief is en heb je dat er voor over om te gebruiken?
Klik om te vergroten...
Mee eens
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
z0phie zei:
Jaa na een weekend flink gebruik en weinig eten en slaap dan zijn mijn handen helemaal paars met witte vlekjes en ik voel me ontzettend zwak lichamelijk!!
Speed is troep... of je nou veel of matig gebruikt t is gewoon troep!
Geestelijk verander je er zeker weten door! Ik ben heel snel geïrriteerd, heb weinig geduld en schijt aan veel dingen, nee je wordt er geen leuker mens door, heb nu een tijd niks gebruikt en merk dat t wel weer beter wordt maar t maakt meer kapot dan je lief is en heb je dat er voor over om te gebruiken?
Klik om te vergroten...

Ja



Als je goede speed hebt , is het gezonder dan als je xtc neemt.
Dus voor mij maakt het niet uit.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
z0phie zei:
Jaa na een weekend flink gebruik en weinig eten en slaap dan zijn mijn handen helemaal paars met witte vlekjes en ik voel me ontzettend zwak lichamelijk!!
Speed is troep... of je nou veel of matig gebruikt t is gewoon troep!
Geestelijk verander je er zeker weten door! Ik ben heel snel geïrriteerd, heb weinig geduld en schijt aan veel dingen, nee je wordt er geen leuker mens door, heb nu een tijd niks gebruikt en merk dat t wel weer beter wordt maar t maakt meer kapot dan je lief is en heb je dat er voor over om te gebruiken?
Klik om te vergroten...

Ik heb het er zeker voor over :rolleyes:
d
dikkebluntLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb dat meestal na een n8 wkkr zijn

dan ga ik ff douchen en meestal trekt het dan weg
T
T-1001Lid
01-01-2024, 00:00
#17
http://free-online-casino.accki.com
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#18
En we hebben een spammer!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
EllesDee, het wordt weer tijd dat wij terug optreden:

E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
yeah... stelletje aso's... :smilingimp:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."