Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWord het weer zoals vroeger...

Word het weer zoals vroeger...

30 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
leipebaviaan zei:
LoveQuality zei:
Heeft iemand nog wat toe te voegen?
Fool/smartieandme? Want jullie hebt altijd zo'n wijze uitleg als het op zo'n dingen aankomt.
Klik om te vergroten...

Dus mijn wijze, inspirerende, intelligente, erudiete, spraakmakende, genuanceerde mening heeft niet langer enige meerwaarde hier? Dit pure ondermijning van gezag. :angry:
Klik om te vergroten...
Ik wil je wel steunen Leipebaviaan, door te zeggen dat het niveau van jouw reacties echt aanzienlijk omhoog is gegaan sinds je zelf niet meer obsessief gebruikt. Er komen nu echt zinnige woorden uit je mond en dat meen ik oprecht! Ga zo door man.

OT: Volgens mij is het meeste wel gezegd inderdaad. Geef jezelf een lange drugs pauze en probeer het dan nog eens. Realiserende dat je dan waarschijnlijk veel lagere doseringen pep nodig zal hebben.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil je wel steunen Leipebaviaan, door te zeggen dat het niveau van jouw reacties echt aanzienlijk omhoog is gegaan sinds je zelf niet meer obsessief gebruikt. Er komen nu echt zinnige woorden uit je mond en dat meen ik oprecht! Ga zo door man.
Klik om te vergroten...

Het niveau was toch altijd wel van proportioneel niveau? Het waren nooit warrige teksten vol met spelfouten en gebrek aan interpunctie toch? Ik geef wel direct toe dat ze niet altijd van enige wijsheid spraken. Je zou nu hoogstens kunnen zeggen dat mijn stellingname ten aanzien van drugs is gewijzigd. Het is triest om te moeten concluderen op je 21e nooit meer drugs te kunnen gebruiken. Ik had me eigenlijk voorgenomen zo rond m'n 25e te stoppen. Jammer dat de één gewoon veel beter met middelen om kan gaan dan de ander. :angry:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
LoveQuality zei:
Waarom plaats je dit in dit onderwerp Lotske?
Klik om te vergroten...
Heb relatine gezocht en dit kwam er tusse te staan..
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#4
combineren is nooit goed (maar wel lekker) hasj roken met speed is heel lekker, kwa smaak, 1 probleem, je rolt er snel nog1 :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik doelde ook op de inhoud en niet de vorm. :wink:

Of je nooit meer kunt gebruiken is aan jou zelf natuurlijk, maar je weet nu wel van jezelf dat je zult moeten oppassen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mag er hash gerookt worden tijdens inname relatine combinatie met speed.?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
peprick zei:
combineren is nooit goed (maar wel lekker) hasj roken met speed is heel lekker, kwa smaak, 1 probleem, je rolt er snel nog1 :P
Klik om te vergroten...
Maar eigenlijk is het de naam speed en hasj niet waard..dikke rommel is het..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Qua speed kan ik niet meepraten, maar wat is dat toch altijd met 'mdma zal nooit meer zo zijn als de eerste keer'? Als je dat vindt, dan doe je het gewoon fout door ofwel je verwachtingen veel te hoog te leggen of teveel te gebruiken. Doodzonde om het zo voor jezelf te verpesten. Ga er verantwoord mee om en heb geen verwachtingen en elke keer is als de eerste keer.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom plaats je dit in dit onderwerp Lotske?
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#10
lotske1984- zei:
LoveQuality zei:
Waarom plaats je dit in dit onderwerp Lotske?
Klik om te vergroten...
Heb relatine gezocht en dit kwam er tusse te staan..
Klik om te vergroten...

Hahahaha en van die 1000den topics waar iemand het woord relatine heeft gebruikt kies je deze uit! Geweldig!


In ieder geval, hash kan overal wel mee combineren
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
LoveQuality zei:
lotske1984- zei:
LoveQuality zei:
Waarom plaats je dit in dit onderwerp Lotske?
Klik om te vergroten...
Heb relatine gezocht en dit kwam er tusse te staan..
Klik om te vergroten...

Hahahaha en van die 1000den topics waar iemand het woord relatine heeft gebruikt kies je deze uit! Geweldig!


In ieder geval, hash kan overal wel mee combineren
Klik om te vergroten...
Niet goed gekozen dan.. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."