#1
Re: pep om te leren
"Ik wil elke dag drugs gebruiken, is dat een goed idee?"
Echt?
"Ik wil elke dag drugs gebruiken, is dat een goed idee?"
Echt?
Haha, wát? Ben je een beul ofzo?MeejheM zei:zolang niemand in de gaten heeft dat ik mijn werk doe, doe ik het goed.
Dat niet alleen, maar onder invloed neem je veel minder goed informatie op. Dus de kans dat je goed scoort op je examens, wordt hierdoor juist kleiner.Psychedelibee zei:Maar elke dag is echt vragen om problemen.
Dat valt best mee als je ook een bommetje pep tijdens je tentamen neemt.Exceptional Insight zei:Dat niet alleen, maar onder invloed neem je veel minder goed informatie op. Dus de kans dat je goed scoort op je examens, wordt hierdoor juist kleiner.Psychedelibee zei:Maar elke dag is echt vragen om problemen.
Dat is eigenlijk wel het advies dat hij verdient. Alleen al door het overwegen ervan.Fool zei:Dat valt best mee als je ook een bommetje pep tijdens je tentamen neemt.![]()
Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar volgens mij kan het daarom wel nuttig zijn bij het schrijven van teksten maar niet bij leren.Exceptional Insight zei:Dat niet alleen, maar onder invloed neem je veel minder goed informatie op. Dus de kans dat je goed scoort op je examens, wordt hierdoor juist kleiner.Psychedelibee zei:Maar elke dag is echt vragen om problemen.
Exceptional Insight zei:Dat is eigenlijk wel het advies dat hij verdient. Alleen al door het overwegen ervan.Fool zei:Dat valt best mee als je ook een bommetje pep tijdens je tentamen neemt.![]()
Psychedelibee zei:Voor het schrijven teksten is het bijzonder effectief kan ik uit ervaring zeggen. Ik heb ooit eens een paper er in 8 uur uit geramd aan de pep, terwijl anderen er een week voor nodig hadden. Ik kreeg later nog complimenten zelfs dat het zo goed geschreven was.
Maar elke dag zou ik echt niet aan beginnen, pep is een enorme aanslag op je lichaam dus ga je langere tijd elke dag gebruiken zul je dat wel gaan merken. Daarbij loop je echt een vergroot risico op een verslaving op die manier. Ik zou het echt bij heel af en toe als laatste red middel houden.
Exceptional Insight zei:Waarom noem je het topic dan "pep om te leren"?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."