Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: pep om te leren Exceptional Insight zei: Fool zei: Dat valt best mee als je ook een bommetje pep tijdens je tentamen neemt. Klik om te vergroten... Dat is eigenlijk wel het advies dat hij verdient. Alleen al door het overwegen ervan. Klik om te vergroten... het gaat hier om lange teksten die ik moet schrijven die ik vanuit thuis kan maken.. niet om tentamens die op school gemaakt moeten worden"
"Re: pep om te leren Psychedelibee zei: Voor het schrijven teksten is het bijzonder effectief kan ik uit ervaring zeggen. Ik heb ooit eens een paper er in 8 uur uit geramd aan de pep, terwijl anderen er een week voor nodig hadden. Ik kreeg later nog complimenten zelfs dat het zo goed geschreven was. Maar elke dag zou ik echt niet aan beginnen, pep is een enorme aanslag op je lichaam dus ga je langere tijd elke dag gebruiken zul je dat wel gaan merken. Daarbij loop je echt een vergroot risico op een verslaving op die manier. Ik zou het echt bij heel af en toe als laatste red middel houden. Klik om te vergroten... Had het misschien duidelijker moeten uitleggen, het is alleen nog deze week dan zijn de examens klaar.. Heb vandaag dus om 11uur een lijn genomen en heb tot een uur of 5 keihard door getikt en verder ook niks bijgenomen zodat ik vannacht ook weer normaal kan slapen.."
"Re: pep om te leren Exceptional Insight zei: Waarom noem je het topic dan "pep om te leren"? Klik om te vergroten... Heb t aangepast"
"Hallo, Ik gebruik af en toe drugs op feestjes maar bijna nooit (eens in de 2 tot 4 maanden) Ik kan op me op school slecht concentreren en had nog wat pep over en dacht laat ik dat proberen, en ik had echt een enorm productieve dag.. nu vroeg ik mij af of ik tot mijn examens klaar zijn (nog1 week) iedere dag een lijn pep kan nemen of dat, dat erg schadelijk is of verslavend.."