Een lichamelijk kwaaltje die ik sinds kort heb is als ik speed gebruik overmatig zweet en meer.??..
Het is begonnen een een klein jaar geleden toen ik een SOA heb opgelopen van mijn ex en chlamydia heb gehad. Het is genezen maar mijn lichaam voelt niet meer het zelfde aan.. Vooral m’n buik, en sneller braken, misselijk, echt mijn organen voelen aan alsof ze versleten zijn.. Wat totaal anders is vergeleken met jaren geleden kon ik echt alles aan en heb ik nog nooit zoiets beschamend voorgehad.
Dus met de ingesteldheid zoals ik jong & gezond was ga ik naar een feest zuip en snuif ik er op los (paar keer in jaar nu) maar al snel is duidelijk dat ik er niet meer goed tegen kan. Vooral zweten is problematisch… Zodanig erg zelf dat ik para ben en denk dat ik m’n broek heb gezeikt omdat alles vochtig begint te voelen. Ik heb het als ik niks doe of aan het dansen ben.. sowieso overmatig zweten… mijn handen voelen klam en warm aan, mijn hoofd ook… ik voel de zweet langs me rug langs me broek gaan, en als kers op de taart zweet ik in mijn voeten. Ik geef dan de paranoïde indruk tegen mijzelf en iedereen rondom mij dat ik gepist heb en ik blokkeer volledig uit schande. Ik had mezelf van kanten willen maken, echt!
Pft als ik gewoon mijzelf ben, nuchter heb ik nog nooit last gehad van al dat zweten en zelfs in het ergste geval incontinentie.. Godverdomme ik ben 24 jaar! Geen baby of senior!
Mijn lul is natuurlijk klein op die speed en ook al ga ik in een paniekerige, paranoide vlaag van angst naar het wc; mijn boxershort is droog, ik voel geen nat aan mijn benen naar beneden lopen maar toch denk ik dat m’n jeans vochtig is. Aan de andere kant denk ik dat ik het verschil niet meer voel want op speed is het gevoel altijd raar.. De sfeer dat ik creëer als ik van top tot teen begin te zweten (nog meer als ik denk dat ik het zou gedaan hebben) is nefast voor iedereen en ik schaam mij te pletter. Het is me nog nooit overkomen nuchter en vroeger jaren zonder problemen stoned en rete scheef… Maar dankzij stress, problemen, en wat ouder worden, ben er nu 24 en dan nog die ziekte twijfel ik aan mezelf en met gezeik zakt mijn zelfbeeld onder mijn voeten door...
Sinds die ziekte is m'n lichaam niet meer het zelfde en soms als ik blow en altijd als ik speed gebruik heb ik het gevoel dat zweet over men benen zakt en uiteindelijk vrees dat ik in me broek heb gepist. Dit heb ik alleen tijdens speed gebruik of warme dagen dat ik zweet.. Het lijkt me zo echt dat ik altijd voel en altijd op een droge boxershort ben ge stoot behalve dat m'n voeten, handen, benen zweten...
Ook begin ik dan volgens sommigen wanneer ik zweet door de speed te stinken, scherp dus. Dat alleen maakt de indruk dat ik in m’n broek heb gezeikt nog groter dat ik het zelf ga geloven als ik ze zie kijken/fluisteren (en het is geen para denk ik want m’n gehoor is 10/10)
De gedachte en situatie dat ik in m’n broek zogezegd doe, en m’n vrienden pftt het doorhebben dat mijn sokken nat zijn en de onderkant van mijn broek vochtig is. Fuck, ik liep zelfs eerst met sokken aan en later begon ik door te hebben dat ik een zweet afdruk nalaat waar ik loop… Met wiet, speed, alcohol en de nodige paranoia ben ik volledig vertrokken en vrees ik het ergste dat ik dat ook laat merken. Het meest schandelijke ooit in m’n leven.
En ik ben zeker dat het para gedachten zijn die versterkt worden door de dope/wiet… maar dat zweten is echt wel echt.. Ik zweet gewoon overmatig op die fucking speed en mijn benen voelen alsof ze tegen me jeans plakken. Dat is dus ook meteen de reden waarom ik amper nog gebruik puur uit schrik van die gedachten/feiten???... want ik heb dat gevoel al gehad, zelfs bij het blowen! Alsof er druppels via je benen naar zakken en het voelt zo echt aan hé. Maar 't waren altijd gedachten maar nu was ik echt wel wasted en 't voelde zo fucking echt aan... Door de gedachte zweette ik nog meer wat misschien als verkeerd kan worden geizne?
Nu nog steeds ik zit hier op mijn bureaustoel en alles voelt verdomme nat aan, mijn voeten voelen nat aan, alles wat ik aanraak! en mijn billen en handen alsinds. Ook voel ik nu nog steeds om de zoveel tijd precies druppels die langs men benen naar beneden zakken maar als ik voel is het gewoon fucking droog! Het is nu al een paar uur zo maar als ik voel aan mijn lul is die gewoon droog… Ik heb het gevoel dat de zweet via mijn bilspleet, bekken richting benen zakt… Ik wil het echt geloven want ik voel mij echt verschrikkelijk dat ik in bijzijn van al al m’n vrienden die zoals ik 25 zijn, een fucking was ben die in z’n broek heeft gedaan....
Toen ik zag dat ze zo raar keken en deden tegen over ik legde ik subtiel me hand op m’n broek op zoek naar droogte maar met speed is het moeilijk want ik weet het verschil niet tussen zweet en pis, en m’n handen voelden zo warm aan... Nochtans zou ik dat moeten rieken maar ik denk dat na jarenlang speed gebruik mijn reuk achteruit is gegaan, en zo te zien mijn organen ook.
Vanochtend is dit gebeurd en ik wou mij ten alle kostte in houden. Mijn lul is klein door die speed en ik heb het gevoel alsof mijn blaas niet 100% lekdicht is omdat die spieren allemaal gespannen en klein staan. Wanneer ik dan begin te denken door waarschijnlijk het zweet die langs overal kruipt dat ik het ergste wat een man kan doen probeer ik met man en macht mijn blaas spier op te houden.. Ik weet me dan af waarom ik dit vroeger nooit heb gehad....
Ik moet er wel bijzeggen dat ik voor die SOA 75 Kg woog en nu amper nog 62 pftttt
Doe daarop heleboel speed, alcohol die verdooft en uiteindelijk wiet. Dan zou je het beginnen te geloven dat ik een probleem heb met mijn blaas. Ik schaam te pletter. Toch blijf ik volhouden dat het gedachten zijn, zweet dus. Maar als ik nu zo voel aan mijn schoenen dan zijn de toppen best fucking nat.. maar ik riek gewoon een typische schoen geur.. Is het door het zweet? Of heb ik het echt gedaan? Want ik heb nog nooit urine problemen gehad in m'n leven..… D
De nodige stress deed mij denken dat het echt wel is is, ik was zo wasted na zo lang geen wiet, bier en speed te gebruiken dat ik vrees van wel. Ik wil het gewoon niet geloven. Als ik bij m’n vrienden was gebaarde ik gewoon van niks ook al dacht ik omfg wat is dat hier voor fucking bullshit!!! De weinige woorden die ik nog durfde zeggen waren warm, totaal van de kaart & zweet door de speed. Ik werd echt lijkblijk en had een uitzichtloze blik omdat ik niet wil geloven dat ik het in m’n broek heb gedaan in bijzijn van al m’n vrienden. Ik wou zo snel als mogelijk weg maar er was maar een trein 3 kwartier later. Dus ik heb daar 3 kwartier stil gezeten.
Toen ik op stond was ik bang dat mijn schoenen een natte afdruk gingen laten, dat was niet het geval. Of ik heb heb in m'n scheefheid niet gezien.. en mss 5 keer naar de wc geweest gewoon om te voelen als het echt zo is, of als m’n handen gewoon zweterig waren. Maar als ik de onderkant van m’n jeans voelde voelde dat best vochtig aan. Kan dat zijn door slechts te zweten? Ik gebruik wollen sokken……. Ik denk dan nee!!! Je bent aan het zweten door die speed en daarom voelt het natjes aan… Maar als ik dan terug in de groep kom met een dom excuses (dringend pissen, zeer in buik, kakken) dan voel ik ze denken, en zien:; 'heb jij dat nu echt gedaan WTF GAST?' Pftt
Ik zakte door de grond van schaamte omdat ik het allemaal begon te geloven..
Toen ik dan uiteindelijk de trein moest nemen naar mijn huis durfde ik mij amper bewegen en ik had het gevoel alsof iedereen het door had en naar mij aan het kijken was.. Ik heb gans de afstand in afgelegen straatjes zitten voelen in mijn broek maar het voelde niet echt nat aan.. Ik heb constant een neutraal gezicht opgezet en zelfs als een freak naar het wc geweest in de trein en met een zaklamp van me gsm dicht tegen me broek zitten aankijken… Alles voelde droog aan behalve mijn schoenen door de zweet? En dat was best nat dat zelfs de onderkant van me jeansbroek nat aanvoelde.. Nochtans voelde mijn lul zelf droog aan maar ik denk dat ik het zelf uitlok door uit stress meer dan ooit die spierbeweging te maken om het in te houden maar het door die fucking drugs precies niet meer goed afsluit. Ofwel is het zweet ofwel is het te weinig kracht van die sluitspier. Het is niet zo dat ik in één beweging pistte maar ik had de indruk dat het druppels waren die maar bleven lekken..
Ik durf me gezicht niet meer te tonen bij me vrienden en blow me zelf nu te pletter omdat ik depressief ben en het niét kan geloven dat ik .. ik.. het ergste dat een man kan doen heeft gedaan in bijzijn van vrienden.
Ik wil het niet geloven en wil nooit meer speed gebruiken. Vroeger was dat allemaal leuk en wel maar nu puur zweten, paranoide en fucked up gedachten en vreselijk als het zo is, slechte sluitspier..
Please, wat kan ik doen? Ik wil best wel nog eens een lijntje pakken, af en toe hé... maar tegenwoordig denk ik meteen aan bovenstaande tekst als ik aan speed denk pftt..
Moet ik een bloedtest doen? Of best eens naar de dokter? Ik schaam mij dood maar ik heb veel moeite gehad om het te typen want godverdomme ja wie zegt nu graag zo iets over zichzelf?
Bedankt