Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik heb in me fu*king broek gezeikt of niet?

ik heb in me fu*king broek gezeikt of niet?

15 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat ooscaar zegt inderdaad, en als je je blijft stressen kun je altijd nog een inlegkruisje in je onderbroek kwijt, als zekerheid. :P
c
crazy1989Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een lichamelijk kwaaltje die ik sinds kort heb is als ik speed gebruik overmatig zweet en meer.??..
Het is begonnen een een klein jaar geleden toen ik een SOA heb opgelopen van mijn ex en chlamydia heb gehad. Het is genezen maar mijn lichaam voelt niet meer het zelfde aan.. Vooral m’n buik, en sneller braken, misselijk, echt mijn organen voelen aan alsof ze versleten zijn.. Wat totaal anders is vergeleken met jaren geleden kon ik echt alles aan en heb ik nog nooit zoiets beschamend voorgehad.

Dus met de ingesteldheid zoals ik jong & gezond was ga ik naar een feest zuip en snuif ik er op los (paar keer in jaar nu) maar al snel is duidelijk dat ik er niet meer goed tegen kan. Vooral zweten is problematisch… Zodanig erg zelf dat ik para ben en denk dat ik m’n broek heb gezeikt omdat alles vochtig begint te voelen. Ik heb het als ik niks doe of aan het dansen ben.. sowieso overmatig zweten… mijn handen voelen klam en warm aan, mijn hoofd ook… ik voel de zweet langs me rug langs me broek gaan, en als kers op de taart zweet ik in mijn voeten. Ik geef dan de paranoïde indruk tegen mijzelf en iedereen rondom mij dat ik gepist heb en ik blokkeer volledig uit schande. Ik had mezelf van kanten willen maken, echt!
Pft als ik gewoon mijzelf ben, nuchter heb ik nog nooit last gehad van al dat zweten en zelfs in het ergste geval incontinentie.. Godverdomme ik ben 24 jaar! Geen baby of senior!

Mijn lul is natuurlijk klein op die speed en ook al ga ik in een paniekerige, paranoide vlaag van angst naar het wc; mijn boxershort is droog, ik voel geen nat aan mijn benen naar beneden lopen maar toch denk ik dat m’n jeans vochtig is. Aan de andere kant denk ik dat ik het verschil niet meer voel want op speed is het gevoel altijd raar.. De sfeer dat ik creëer als ik van top tot teen begin te zweten (nog meer als ik denk dat ik het zou gedaan hebben) is nefast voor iedereen en ik schaam mij te pletter. Het is me nog nooit overkomen nuchter en vroeger jaren zonder problemen stoned en rete scheef… Maar dankzij stress, problemen, en wat ouder worden, ben er nu 24 en dan nog die ziekte twijfel ik aan mezelf en met gezeik zakt mijn zelfbeeld onder mijn voeten door...

Sinds die ziekte is m'n lichaam niet meer het zelfde en soms als ik blow en altijd als ik speed gebruik heb ik het gevoel dat zweet over men benen zakt en uiteindelijk vrees dat ik in me broek heb gepist. Dit heb ik alleen tijdens speed gebruik of warme dagen dat ik zweet.. Het lijkt me zo echt dat ik altijd voel en altijd op een droge boxershort ben ge stoot behalve dat m'n voeten, handen, benen zweten...

Ook begin ik dan volgens sommigen wanneer ik zweet door de speed te stinken, scherp dus. Dat alleen maakt de indruk dat ik in m’n broek heb gezeikt nog groter dat ik het zelf ga geloven als ik ze zie kijken/fluisteren (en het is geen para denk ik want m’n gehoor is 10/10)
De gedachte en situatie dat ik in m’n broek zogezegd doe, en m’n vrienden pftt het doorhebben dat mijn sokken nat zijn en de onderkant van mijn broek vochtig is. Fuck, ik liep zelfs eerst met sokken aan en later begon ik door te hebben dat ik een zweet afdruk nalaat waar ik loop… Met wiet, speed, alcohol en de nodige paranoia ben ik volledig vertrokken en vrees ik het ergste dat ik dat ook laat merken. Het meest schandelijke ooit in m’n leven.

En ik ben zeker dat het para gedachten zijn die versterkt worden door de dope/wiet… maar dat zweten is echt wel echt.. Ik zweet gewoon overmatig op die fucking speed en mijn benen voelen alsof ze tegen me jeans plakken. Dat is dus ook meteen de reden waarom ik amper nog gebruik puur uit schrik van die gedachten/feiten???... want ik heb dat gevoel al gehad, zelfs bij het blowen! Alsof er druppels via je benen naar zakken en het voelt zo echt aan hé. Maar 't waren altijd gedachten maar nu was ik echt wel wasted en 't voelde zo fucking echt aan... Door de gedachte zweette ik nog meer wat misschien als verkeerd kan worden geizne?

Nu nog steeds ik zit hier op mijn bureaustoel en alles voelt verdomme nat aan, mijn voeten voelen nat aan, alles wat ik aanraak! en mijn billen en handen alsinds. Ook voel ik nu nog steeds om de zoveel tijd precies druppels die langs men benen naar beneden zakken maar als ik voel is het gewoon fucking droog! Het is nu al een paar uur zo maar als ik voel aan mijn lul is die gewoon droog… Ik heb het gevoel dat de zweet via mijn bilspleet, bekken richting benen zakt… Ik wil het echt geloven want ik voel mij echt verschrikkelijk dat ik in bijzijn van al al m’n vrienden die zoals ik 25 zijn, een fucking was ben die in z’n broek heeft gedaan....

Toen ik zag dat ze zo raar keken en deden tegen over ik legde ik subtiel me hand op m’n broek op zoek naar droogte maar met speed is het moeilijk want ik weet het verschil niet tussen zweet en pis, en m’n handen voelden zo warm aan... Nochtans zou ik dat moeten rieken maar ik denk dat na jarenlang speed gebruik mijn reuk achteruit is gegaan, en zo te zien mijn organen ook.

Vanochtend is dit gebeurd en ik wou mij ten alle kostte in houden. Mijn lul is klein door die speed en ik heb het gevoel alsof mijn blaas niet 100% lekdicht is omdat die spieren allemaal gespannen en klein staan. Wanneer ik dan begin te denken door waarschijnlijk het zweet die langs overal kruipt dat ik het ergste wat een man kan doen probeer ik met man en macht mijn blaas spier op te houden.. Ik weet me dan af waarom ik dit vroeger nooit heb gehad....

Ik moet er wel bijzeggen dat ik voor die SOA 75 Kg woog en nu amper nog 62 pftttt

Doe daarop heleboel speed, alcohol die verdooft en uiteindelijk wiet. Dan zou je het beginnen te geloven dat ik een probleem heb met mijn blaas. Ik schaam te pletter. Toch blijf ik volhouden dat het gedachten zijn, zweet dus. Maar als ik nu zo voel aan mijn schoenen dan zijn de toppen best fucking nat.. maar ik riek gewoon een typische schoen geur.. Is het door het zweet? Of heb ik het echt gedaan? Want ik heb nog nooit urine problemen gehad in m'n leven..… D

De nodige stress deed mij denken dat het echt wel is is, ik was zo wasted na zo lang geen wiet, bier en speed te gebruiken dat ik vrees van wel. Ik wil het gewoon niet geloven. Als ik bij m’n vrienden was gebaarde ik gewoon van niks ook al dacht ik omfg wat is dat hier voor fucking bullshit!!! De weinige woorden die ik nog durfde zeggen waren warm, totaal van de kaart & zweet door de speed. Ik werd echt lijkblijk en had een uitzichtloze blik omdat ik niet wil geloven dat ik het in m’n broek heb gedaan in bijzijn van al m’n vrienden. Ik wou zo snel als mogelijk weg maar er was maar een trein 3 kwartier later. Dus ik heb daar 3 kwartier stil gezeten.

Toen ik op stond was ik bang dat mijn schoenen een natte afdruk gingen laten, dat was niet het geval. Of ik heb heb in m'n scheefheid niet gezien.. en mss 5 keer naar de wc geweest gewoon om te voelen als het echt zo is, of als m’n handen gewoon zweterig waren. Maar als ik de onderkant van m’n jeans voelde voelde dat best vochtig aan. Kan dat zijn door slechts te zweten? Ik gebruik wollen sokken……. Ik denk dan nee!!! Je bent aan het zweten door die speed en daarom voelt het natjes aan… Maar als ik dan terug in de groep kom met een dom excuses (dringend pissen, zeer in buik, kakken) dan voel ik ze denken, en zien:; 'heb jij dat nu echt gedaan WTF GAST?' Pftt
Ik zakte door de grond van schaamte omdat ik het allemaal begon te geloven..

Toen ik dan uiteindelijk de trein moest nemen naar mijn huis durfde ik mij amper bewegen en ik had het gevoel alsof iedereen het door had en naar mij aan het kijken was.. Ik heb gans de afstand in afgelegen straatjes zitten voelen in mijn broek maar het voelde niet echt nat aan.. Ik heb constant een neutraal gezicht opgezet en zelfs als een freak naar het wc geweest in de trein en met een zaklamp van me gsm dicht tegen me broek zitten aankijken… Alles voelde droog aan behalve mijn schoenen door de zweet? En dat was best nat dat zelfs de onderkant van me jeansbroek nat aanvoelde.. Nochtans voelde mijn lul zelf droog aan maar ik denk dat ik het zelf uitlok door uit stress meer dan ooit die spierbeweging te maken om het in te houden maar het door die fucking drugs precies niet meer goed afsluit. Ofwel is het zweet ofwel is het te weinig kracht van die sluitspier. Het is niet zo dat ik in één beweging pistte maar ik had de indruk dat het druppels waren die maar bleven lekken..

Ik durf me gezicht niet meer te tonen bij me vrienden en blow me zelf nu te pletter omdat ik depressief ben en het niét kan geloven dat ik .. ik.. het ergste dat een man kan doen heeft gedaan in bijzijn van vrienden.

Ik wil het niet geloven en wil nooit meer speed gebruiken. Vroeger was dat allemaal leuk en wel maar nu puur zweten, paranoide en fucked up gedachten en vreselijk als het zo is, slechte sluitspier..

Please, wat kan ik doen? Ik wil best wel nog eens een lijntje pakken, af en toe hé... maar tegenwoordig denk ik meteen aan bovenstaande tekst als ik aan speed denk pftt..

Moet ik een bloedtest doen? Of best eens naar de dokter? Ik schaam mij dood maar ik heb veel moeite gehad om het te typen want godverdomme ja wie zegt nu graag zo iets over zichzelf?

Bedankt
P
PaulsvdbLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geloof het of niet maar je bent niet de enigste

Ik heb geen SOA gehad, maar heb jammer genoeg ook het 'broek plassen' probleem.

Dit niet alleen als ik speed gebuik maar heb het bij elke drug, tot grote spijt heb ik het sinds kort ook als ik nuchter ben, en dan zit je daar in de klas paranoia aan je broekspijpen te voelen.

Het paranoia gevoel begrijp ik volkomen, je denkt dat iedereen naar je staart en over je bezig is en het gevoel dat je in je broek heb geplast maakt het er niet beter om.
j
jakkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik Heb net hetzelfde probleem, met eender welke drug ik gebruikt heb, buiten cannabis, maar van de rest ga ik in me broek plassen, zelfs van pillen van de apotheek die ik op recept heb van de huisarts om me spieren te ontspannen en dergelijke, SOA's kan in mijn geval niet voor zover ik weet want ik heb nog nooit maar ook nooit seks gehad. Maar ik zit wel met het "zeikprobleem"
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeg maar BOB zei:
Sow ik dacht dat ik de enige was met dit probleem........

Heb alleen zo gevoel van plassen en natte kleren met speed op maar de natte broek bleef op gegeven moment voornamelijk als ik veel liep en of bewoog

Heb jaren lang mezelf van de buiten wereld afgesloten mensen ontlopen zelfs me baan kwijt geraakt.
Niemand om me heen met wie ik der over kon praten uit eindelijk ben ik flink ziek geworden ( staat helemaal buiten dit onderwerp ) nou na 4 jaar was ik t zat dat zweten en alles....

Dat zweten is vaak tussen je liezen.. van je balle tot aan anus.... boven benen?? Bij was dat wel zo ik heb sinds 2 maanden aluminium chloride voor op me lieze te smeren en heb ook pille en moet zeggen als ik geen speed gebruik voelt het heel stuk droger aan aan raden om dat te vragen.....

En dat over het gevoel van plassen en uriene verlies helaas daar wisten ze nog geen oplossing voor
Klik om te vergroten...

Misschien eens eraan denken om te stoppen met dat spul?
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#6
Narayani zei:
Ik heb het probleem zelf niet gelukkig (tenminste, ik heb nooit speed op maar bij andere drugs geen problemen in ieder geval). Maar is het misschien een idee voor de mensen die hier problemen mee hebben, om gewoon een rugzakje mee te nemen naar een feest met een schoon setje kleding? Evt zelfs van die vochtige wc papiertjes om op te frissen. Mocht het dan toch gebeuren dan heb je het bij je, en gebeurt het niet, dan heb je in ieder geval een betere gemoedsrust.

Een vriend van mij zweet echt heel erg met drugs op (geen hoeveelheid MDMA brengt mij ertoe hem te willen knuffelen zo vies :rolleyes: ) deze jongen zorgt altijd dat hij een schoon shirt bij zich heeft en legt dat in z'n kluisje. Wel zo lekker voor de reis naar huis ook.
Klik om te vergroten...

Het gebeurt nooit echt, maar het is gewoon het gevoel. Niet dat je aan het pissen bent, maar echt gewoon dat je broek rondom je geslachtsdeel nat lijkt, terwijl het gewoon helemaal droog is. Bij pep heb ik dit één keer voor gehad, bij cannabis ook één keer.. maar toen was ik echt te heavy aan het gaan, die tijden zijn gelukkig voorbij. Nu durft het bij een xtc-pil ook wel eens voor te komen. Maar het lijkt gewoon zo, je pist nooit echt in je broek. Gelukkig maar! Dit levert tevens ook leuke momenten op als je met vrienden bent. "KUTTT, IK HEB IN MIJN BROEK GEZEIKT!', eventjes later, "Owww. Nee laat maar, kut pillen!". Mijn vrienden konden hier goed mee lachen. :flushed:
S
SmikkelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook overmatig last van zweten, waardoor ik met mn wat langere haren al snel als een bezwete hond over een hardcore feestje dwaal en rare gezichten aantrek...

Alhoewel, ik ervaar het nooit als paranoia ofzo,,
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
misschien een idee om een keer speed te laten liggen, of alles eigenlijk.

als je denkt in je broek te pissen kun je het beste op de plee de straal volgen zal ik maar zeggen, om uit te sluiten dat je in of op je broek piest. dat overmatig zweten zou ik ook niet negeren, dat is natuurlijk nooit gezond.

ik denk niet dat je met je vraag iets wijzer wordt van een medisch opgeleid iemand, omdat die meestal 0, niks ervaring hebben.

overmatig zweten zou ik me druk om maken, en als je niet zeker bent van je gedachten is, mijns inziens ook een reden om het een en ander uit te sluiten, ik zou bij de speed beginnen.
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo, ik zou dit graag even omhoog willen halen.
Wellicht zijn er meer mensen die hier iets van weten.

Zelf gebruik ik speed en ik heb vaak het gevoel dat ik urine verlies, vooral wanneer ik buiten/openbaar rondloop, dit is nooit zo, nadat ik het heb nagekeken.

Maf he ? overigens heb ik dit ook enkele keren meegemaakt toen ik truffels in mijn systeem had.

(Uiteraard is speed laten liggen een optie die niet van toepassing is :sunglasses: )
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het zit denk ik tussen de oren, je plast echt niet zo maar in je broek en als zoiets echt gebeurt, dan heb je dat zeker wel door. Het probleem is meer van psychologische aard dan dat drugs de veroorzaker is. Drugs is meer de aanleiding van de paranoia. Het is beste is om te accepteren dat als je in je broek zou plassen, dat dat dan maar zo is, hoe moeilijk dat ook is. Van steeds stressen word je sowieso niet beter en het lijkt mij echt niet dat je echt zomaar in je broek gaat plassen. Als je op de wc gaat zitten, merk je dat plassen helemaal niet zo makkelijk gaat en dat je gewoon bewust moet gaan plassen. Probeer er niet mee bezig te zijn, doe gewoon wat je leuk vindt, wat je moet doen en waar je mee bezig was en als er iets misgaat, dan zie je dan wel weer. Ga na twee uur naar het toilet en je zult merken dat er niets aan de hand is. Het is een angst waar je je overheen moet zetten. Als je heel erg je best gaat doen om je plas op te houden terwijl je helemaal niet moet pissen, krijg je ook het gevoel dat je het niet op kunt houden.

Succes hiermee en laat anders maar horen of dit helpt of niet. Essentie is dus om er niet mee bezig proberen te zijn en gewoon je blaas en alles te ontspannen, want je loopt echt niet zomaar leeg hoor! Waarschijnlijk heb je het gevoel dat wanneer je je blaas ontspant dat je dan ook gaat plassen maar probeer dit anders eerst op het toilet als je er last van hebt. Je zult zien dat je dan niet leegloopt. Houd dat gevoel vast, en ga weer de buitenwereld in :wink:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Wat ooscaar zegt inderdaad, en als je je blijft stressen kun je altijd nog een inlegkruisje in je onderbroek kwijt, als zekerheid. :P
Klik om te vergroten...
Ja, even voor de duidelijkheid, jaren terug had ik soortgelijke paranoïde gedachten hierover (niet drugsgerelateerd overigens) en dit heeft geholpen. Je kunt ook gewoon wat wc-papier in je onderbroek stoppen, dan kun je ook ruiken en zien of je urine hebt verloren. Dit zal niet zo zijn dus loop je al weer met veel minder paranoïde gedachten rond. Als je door hebt dat het drie keer (of tien keer) tussen de oren zit, wil je ook best aannemen dat het sowieso tussen de oren zit. En als je daarin gelooft, is het probleem ook echt weg. Ik hoop echt voor jullie dat dit ook voor jullie werkt!
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ooscaar bedankt voor je reactie :)
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik en al mijn mede-drugsgebruikers in mijn omgeving ervaren hetzelfde probleem.
Bij zowat XTC,Speed,Cannabis. Alhoewel je bij Cannabis echt zwaar van de kaart moet zijn daarvoor.

Zit ik fijn op mijn gemakje te chillen met vrienden, zit ik in mijn XTC/speed high, voelen men broekspijpen in een keer warm aan net alsof er urine over mijn benen vloeit.
Ik in alle paniek opspringen, denkend van, ''Shit, Shitt!!''. Kijk ik even te goei, ben ik gewoon helemaal droog.

Dit zal wel iets te maken hebben met die tintelingen die je over je hele lichaam voelt.
Ik heb er nochtans geen verklaring voor. :confused:
Z
Zeg maar BOBLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sow ik dacht dat ik de enige was met dit probleem........

Heb alleen zo gevoel van plassen en natte kleren met speed op maar de natte broek bleef op gegeven moment voornamelijk als ik veel liep en of bewoog

Heb jaren lang mezelf van de buiten wereld afgesloten mensen ontlopen zelfs me baan kwijt geraakt.
Niemand om me heen met wie ik der over kon praten uit eindelijk ben ik flink ziek geworden ( staat helemaal buiten dit onderwerp ) nou na 4 jaar was ik t zat dat zweten en alles....

Dat zweten is vaak tussen je liezen.. van je balle tot aan anus.... boven benen?? Bij was dat wel zo ik heb sinds 2 maanden aluminium chloride voor op me lieze te smeren en heb ook pille en moet zeggen als ik geen speed gebruik voelt het heel stuk droger aan aan raden om dat te vragen.....

En dat over het gevoel van plassen en uriene verlies helaas daar wisten ze nog geen oplossing voor
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm als ik dit zo lees ken ik wel jullie ervarin naar heb ik dit nooit zo gezien. Wanneer ik gebruik (met name wanneer ik flink gebruik) gebeurd er van alles met je sensitiviteit (gevoel). Je wordt eigenlijk hypersensitief. Wanneer je dus al maar een klein beetje zweet kan het zijn dat je je broek erg voelt zitten en in combinatie met je zweet zelfs plakkerig (en warm van je eigen lichaamstemperatuur) aanvoelt.

Ik denk dat dit is wat jullie voelen als ik naar mijn eigen ervaring moet kijken en dan is het zoals eerder genoemd psychisch dat je het als in je broek pissen aanvoelt. Wanneer je die gedachte kan resetten kun je gewoon lekker blijven snuiven! Hoe die gedachte te resetten zou ik niet weten.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het probleem zelf niet gelukkig (tenminste, ik heb nooit speed op maar bij andere drugs geen problemen in ieder geval). Maar is het misschien een idee voor de mensen die hier problemen mee hebben, om gewoon een rugzakje mee te nemen naar een feest met een schoon setje kleding? Evt zelfs van die vochtige wc papiertjes om op te frissen. Mocht het dan toch gebeuren dan heb je het bij je, en gebeurt het niet, dan heb je in ieder geval een betere gemoedsrust.

Een vriend van mij zweet echt heel erg met drugs op (geen hoeveelheid MDMA brengt mij ertoe hem te willen knuffelen zo vies :rolleyes: ) deze jongen zorgt altijd dat hij een schoon shirt bij zich heeft en legt dat in z'n kluisje. Wel zo lekker voor de reis naar huis ook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."