Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik nog mag reageren op dit topic. als het niet zo is geliever het te verwijderen AUB. Maar ik gebruik liever alleen thuis dan met "vrienden". Echte vrienden heb ik niet dus gebruik ik het alleen. Ik vindt dan alles zo relaxed, kan me dan beter concentreren op dingen die ik moet doen in de toekomst en dergelijke. Ik weet dat ik een probleem heb met drugs. Maar ik wil er niet met stoppen. Waarom niet? Omdat ik m'n eigen redenen heb. Zielig is het niet in mijn ogen, het is zelfs veel plezanter alleen dan met andere personen("vrienden") er bij. Grtz jakke"
"http://www.realmeaningofdreams.com/sleep-twitching.html Ik denk dat het dat wel zal zijn. Heb dit vooral na speed gebruik"
"Holden zei: - Cravings krijgen wanneer je laatste lijntje nog maar 10 minuten binnen is - Veel te hoge hartslag en tijdens het praten naar adem moeten happen - Merken dat je niet "goed" overkomt terwijl je aant praten bent en proberen bij te sturen - Angstige gevoelens en paranoia Been there, done that! Een ezel stoot zich..meermaals aan dezelfde lijn. Klik om te vergroten... Behalve die angstige gevoelens en paranoia. Daar heb ik geen last van. Maar Voel me voor de rest gewoon heel goed."
"Ik Heb net hetzelfde probleem, met eender welke drug ik gebruikt heb, buiten cannabis, maar van de rest ga ik in me broek plassen, zelfs van pillen van de apotheek die ik op recept heb van de huisarts om me spieren te ontspannen en dergelijke, SOA's kan in mijn geval niet voor zover ik weet want ik heb nog nooit maar ook nooit seks gehad. Maar ik zit wel met het "zeikprobleem""
"Inderdaad, ik krijg ook een zeer relaxt/chill gevoel van speed. Alles is goed voor me op dat moment, of het nu een nacht doorbrengen is op de sofa, of een nacht in een discotheek, alles is OK voor mij, maar ik ga nooit echt uit de bol van speed zoals ik soms personen zie gaan, ik geniet gewoon van alles dan. Ik heb namelijk hetzelfde van Coke, alleen daar moet ik veel meer van nemen dan speed. Bij deze moet ik er wel bij vermelden dat ik reeds getest ben op concentratie stoornissen en dergelijke, zoals add, adhd,... En uit de tests kwamen toen uit dat ik net op het randje zat van wel een stoornis of wel niet. Maar dit was net in een afkick programma, dus ik denk dat dit misschien ook wel invloed had op de resultaten. Voor de rest reageer ik er erg anders op dan mijn mede gebruikers, deze personen kunnen zich niet met iets "deftig" bezig houden ofzo, Maar zij vertonen direct de symptomen die je van speed verwacht. Veel praten, niet kunnen stil zitten,.... en dergelijke, terwijl ik dan echt kan genieten van elke seconde en elke minuut die er voorbij gaat door gewoon op een stoel te zitten en te "filosoferen" over vanalles en nog wat terwijl ik mijn mede gebruikers in het oog houd."