Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp mijjj

Help mijjj

14 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat die smilie er niet voor niets bij staat. :P
W
Wilkok420Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nuet om vervelend te zijn en kzal ook wel niet opegoeie plek zijn en die tripsitwebsite kan ik nu ook niet zijn wird helemaal gej vN die engelsen maaruh ik ben nu 5 dagen wakker van de pep drank hasj en wiet en ik denk dat ik een psychosche krijg ofzo ik zie allemaal rare dingetjes en ik weet niet wat ik moet doen dus als iemand even kan zeggen waar ik heen miet bg wand ik word helemaal paranoide van die schadow in mn ooghoek :confused:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stoppen met pep nemen en es goed slapen zal al wonderen doen..
W
Wilkok420Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Inmiddels al 4 uurtjes geslapen en voel me verder wel zoals het hoort :kots:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#5
in 5 dagen 4 uur slapen en je voelen zoals het hoort :tearsofjoy:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eten, drinken(niet alleen water), rust en regelmaat.

Voortaan niet zo impulsief doen en wat eerder naar bedje toe gaan. :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
De dingen die je ziet bewegen is hallucineren van het slaap gebrek. Je zal je ook wel enigszins para voelen. Stop met de pep en ga slapen.

Je hebt nu even kort geslapen maar je moet echt even herstellen hier van. Minimaal een week voor je je weer helemaal de oude voelt en wel langer voor je weer aan de pep gaat.

Genoeg slapen, genoeg drinken en genoeg eten.

Probeer ook beetje te sporten.

Succes man.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
En wat heb je hiervan geleerd?
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stomme wiet.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geniaal dit, mensen kunnen zoiets toch niet menen?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Slaap deprevatie overduidelijk
Is apsoluut niet raar dat je gaat trippen hebik meestal al na 36 nie slapen (met een shitloud pep :rock: )
Maar ik raad je aan om te stoppen en de helse kater te axepteren
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Benzoboss zei:
Slaap deprevatie overduidelijk
Is apsoluut niet raar dat je gaat trippen hebik meestal al na 36 nie slapen (met een shitloud pep :rock: )
Maar ik raad je aan om te stoppen en de helse kater te axepteren
Klik om te vergroten...

Je weet toch dat dit een topic was van 8 maanden geleden ongeveer.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Benzoboss zei:
Slaap deprevatie overduidelijk
Is apsoluut niet raar dat je gaat trippen hebik meestal al na 36 nie slapen (met een shitloud pep :rock: )
Maar ik raad je aan om te stoppen en de helse kater te axepteren
Klik om te vergroten...

Apsoluut? Axepteren? :confused:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spreek het eens hardop uit. Zo moeilijk is het niet.

Axepteer dat niet iedereen even mooi schrijft.
W
Wilkok420Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Help mij

He mensen hoe komt ik in de online chat want swim heeft bijna 3 gram pep op en is 4 dagen wKker en paranoide :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."