#1
Ik denk dat die smilie er niet voor niets bij staat. :P

)Benzoboss zei:Slaap deprevatie overduidelijk
Is apsoluut niet raar dat je gaat trippen hebik meestal al na 36 nie slapen (met een shitloud pep)
Maar ik raad je aan om te stoppen en de helse kater te axepteren
Benzoboss zei:Slaap deprevatie overduidelijk
Is apsoluut niet raar dat je gaat trippen hebik meestal al na 36 nie slapen (met een shitloud pep)
Maar ik raad je aan om te stoppen en de helse kater te axepteren
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."