#1
Jij vind haar reactie achterlijk, ik vind de reactie begrijpelijk.
Je staat in ploege he.?Alleen als jij mentaal dat aankan. Ik heb 3 maanden en 2 weken thuis gezeten. Ben nu sinds 2 weken weer fulltime aan het werk. Lichamelijk is het heel zwaar maar ik red het omdat ik het zelf wil. En hoe langer je werkt hoe makelijker het word. Je lichaam moet ook wennen.
Nee dat niet. Ik heb dan geen werk met een 9 tot mentaliteit. Maar begin wel standaard om 8 uur, tenzij de vrachtwagens die ik moet lossen vroeger komen. En ben altijd een andere tijd klaar.Je staat in ploege he.?
Aaaah ok..maar ga de eerste weken maar 3 dagen werken per week de rest verlof nemen..dan kan ik wat rusten he..Nee dat niet. Ik heb dan geen werk met een 9 tot mentaliteit. Maar begin wel standaard om 8 uur, tenzij de vrachtwagens die ik moet lossen vroeger komen. En ben altijd een andere tijd klaar.
Als jij het wil, dan kun je Het! Afgezien van je lichaam het gaat er om hoe je er mentaal in staat. En al ga je werken heb je het de eerste weken gewoon heel zwaar lichamelijk maar dan moet je het niet opgeven!
Ja maar die 10 000 mensen weten niet dat speed energie geeft wij wel he..maar ik zal er proberen wat in te geloven..het moet lukken..positief blijven he..Wel er werken 10 000 en mensen in ploegen zonder speed te gebruiken... en die doen het met een tasje koffie of zelfs zonder koffie...
Denk aan al die mensen, dus waarom zou jij geen normaal waak slaap ritme meer kunnen aanhouden en een job? Denk dat een dagbesteding je goed gaat doen
Ja maar die 10 000 mensen weten niet dat speed energie geeft wij wel he..maar ik zal er proberen wat in te geloven..het moet lukken..positief blijven he..
Zou zo graag leuke dingen wille doen..maar heb niet echt vrienden waar mee ik het kan doen..daar vringt het schoentje wat..zit nu op kreta buite de eerste dag heb ik geen zucht meer gehad naar speed..Je houd werken veel beter vol zonder drugs joh. Gewoon genoeg slapen en rusten en het
Iiefst sporten, gevarieerd eten, leuke dingen plannen/doen in je vrije tijd, dan is je werk/leven het makkelijkst (minst moeilijk) te handlen.
Dat kan wel is een probleem zijn mee de morgent post dat ik de motivatie van een lijn speed ga missen..wat weet nu als ik terug in belgie ben gaat de zucht weral terug komen..en dan dat slechte weer daar word je nog eens deprie van ook..Miste vooral de instant motivatie die een lijn speed je kan geven.
Verder vond ik het ook weer fijn en prettig om juist me wat normaler te voelen dan altijd zo chemisch.
Maar het juist 'nuchter' iets bereiken of de dag doorkomen gaf me meer voldoening dan met 'Middelen'
Jammer te horen dat de vrienden niet hebt om wat leuks te mee doenZou zo graag leuke dingen wille doen..maar heb niet echt vrienden waar mee ik het kan doen..daar vringt het schoentje wat..zit nu op kreta buite de eerste dag heb ik geen zucht meer gehad naar speed..
Ja kreta is idd leuk..maar zodra ik terug in belgie ben slaat de eenzaamheid toe..vind ik ook jammer dat ik niet echte vrienden geb waar ik verl same mee kan doen..ik kan er mss ontmoeten maar ga nimmer uit..Jammer te horen dat de vrienden niet hebt om wat leuks te mee doenmaar wat niet is kan nog komen. Je kunt natuurlijk wel leuke dingen voor jezelf te doen plannen. Kreta klinkt al goed in ieder geval.
Wat afleiding of een (word al bang van het woord) Hobby... kan ook zorgen voor afleiding/voldoening.Ja kreta is idd leuk..maar zodra ik terug in belgie ben slaat de eenzaamheid toe..vind ik ook jammer dat ik niet echte vrienden geb waar ik verl same mee kan doen..ik kan er mss ontmoeten maar ga nimmer uit..
Ja een eerdaags terug gaan werke pffff..het leve is niet alleen werke he..er moet toch ook plezier zijn in het leven anders houde da nie vol..herval is groter dan..Wat afleiding of een (word al bang van het woord) Hobby... kan ook zorgen voor afleiding/voldoening.
Ik ben er zelf ook niet zo goed in en heb ook niet zoveel vrienden dus kan me het goed voorstellen..
Ja een eerdaags terug gaan werke pffff..het leve is niet alleen werke he..er moet toch ook plezier zijn in het leven anders houde da nie vol..herval is groter dan..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."