Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa speed afkick

Na speed afkick

52 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jij vind haar reactie achterlijk, ik vind de reactie begrijpelijk.
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inderdaad, lotske komt erg kansloos over. Ik kijk weer uit naar haar nieuwe topic. Kansloos geval.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Amen :raisedhands:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Is het dan makkelijk om terug te beginne werken.?het opstaan en volhouden enz..
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alleen als jij mentaal dat aankan. Ik heb 3 maanden en 2 weken thuis gezeten. Ben nu sinds 2 weken weer fulltime aan het werk. Lichamelijk is het heel zwaar maar ik red het omdat ik het zelf wil. En hoe langer je werkt hoe makelijker het word. Je lichaam moet ook wennen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
HardcoreGabber zei:
Alleen als jij mentaal dat aankan. Ik heb 3 maanden en 2 weken thuis gezeten. Ben nu sinds 2 weken weer fulltime aan het werk. Lichamelijk is het heel zwaar maar ik red het omdat ik het zelf wil. En hoe langer je werkt hoe makelijker het word. Je lichaam moet ook wennen.
Klik om te vergroten...
Je staat in ploege he.?
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
lotske1984- zei:
Je staat in ploege he.?
Klik om te vergroten...
Nee dat niet. Ik heb dan geen werk met een 9 tot mentaliteit. Maar begin wel standaard om 8 uur, tenzij de vrachtwagens die ik moet lossen vroeger komen. En ben altijd een andere tijd klaar.

Als jij het wil, dan kun je Het! Afgezien van je lichaam het gaat er om hoe je er mentaal in staat. En al ga je werken heb je het de eerste weken gewoon heel zwaar lichamelijk maar dan moet je het niet opgeven!
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
HardcoreGabber zei:
Nee dat niet. Ik heb dan geen werk met een 9 tot mentaliteit. Maar begin wel standaard om 8 uur, tenzij de vrachtwagens die ik moet lossen vroeger komen. En ben altijd een andere tijd klaar.

Als jij het wil, dan kun je Het! Afgezien van je lichaam het gaat er om hoe je er mentaal in staat. En al ga je werken heb je het de eerste weken gewoon heel zwaar lichamelijk maar dan moet je het niet opgeven!
Klik om te vergroten...
Aaaah ok..maar ga de eerste weken maar 3 dagen werken per week de rest verlof nemen..dan kan ik wat rusten he..
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wel er werken 10 000 en mensen in ploegen zonder speed te gebruiken... en die doen het met een tasje koffie of zelfs zonder koffie...
Denk aan al die mensen, dus waarom zou jij geen normaal waak slaap ritme meer kunnen aanhouden en een job? Denk dat een dagbesteding je goed gaat doen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Precies wat hierboven is gezegd. Jij kan dit, maar je moet zelf daar dan ook wel een beetje in proberen te geloven. Het zal niet altijd even makkelijk zijn maar that's life. Beetje peper in die reet (pardon my French) en gewoon ervoor gaan. Ik denk ook dat een dagbesteding goed voor je is, je kan daar ook juist energie uithalen uiteindelijk.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergic bink zei:
Wel er werken 10 000 en mensen in ploegen zonder speed te gebruiken... en die doen het met een tasje koffie of zelfs zonder koffie...
Denk aan al die mensen, dus waarom zou jij geen normaal waak slaap ritme meer kunnen aanhouden en een job? Denk dat een dagbesteding je goed gaat doen
Klik om te vergroten...
Ja maar die 10 000 mensen weten niet dat speed energie geeft wij wel he..maar ik zal er proberen wat in te geloven..het moet lukken..positief blijven he..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
lotske1984- zei:
Ja maar die 10 000 mensen weten niet dat speed energie geeft wij wel he..maar ik zal er proberen wat in te geloven..het moet lukken..positief blijven he..
Klik om te vergroten...

Dat is niet helemaal waar hoor Lotske. Er zijn genoeg mensen die de werking van speed kennen, maar die toch in staat zijn om fulltime te werken zonder aan de speed te zitten. Speed is niet de sleutel tot succes. Dat is je eigen motivatie. Dáár moet je energie uit kunnen halen uiteindelijk.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Miste vooral de instant motivatie die een lijn speed je kan geven.
Verder vond ik het ook weer fijn en prettig om juist me wat normaler te voelen dan altijd zo chemisch.
Maar het juist 'nuchter' iets bereiken of de dag doorkomen gaf me meer voldoening dan met 'Middelen'
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Joopiejo zei:
Je houd werken veel beter vol zonder drugs joh. Gewoon genoeg slapen en rusten en het
Iiefst sporten, gevarieerd eten, leuke dingen plannen/doen in je vrije tijd, dan is je werk/leven het makkelijkst (minst moeilijk) te handlen.
Klik om te vergroten...
Zou zo graag leuke dingen wille doen..maar heb niet echt vrienden waar mee ik het kan doen..daar vringt het schoentje wat..zit nu op kreta buite de eerste dag heb ik geen zucht meer gehad naar speed..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Sprokkie zei:
Miste vooral de instant motivatie die een lijn speed je kan geven.
Verder vond ik het ook weer fijn en prettig om juist me wat normaler te voelen dan altijd zo chemisch.
Maar het juist 'nuchter' iets bereiken of de dag doorkomen gaf me meer voldoening dan met 'Middelen'
Klik om te vergroten...
Dat kan wel is een probleem zijn mee de morgent post dat ik de motivatie van een lijn speed ga missen..wat weet nu als ik terug in belgie ben gaat de zucht weral terug komen..en dan dat slechte weer daar word je nog eens deprie van ook..:pensive:
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#16
lotske1984- zei:
Zou zo graag leuke dingen wille doen..maar heb niet echt vrienden waar mee ik het kan doen..daar vringt het schoentje wat..zit nu op kreta buite de eerste dag heb ik geen zucht meer gehad naar speed..
Klik om te vergroten...
Jammer te horen dat de vrienden niet hebt om wat leuks te mee doen :( maar wat niet is kan nog komen. Je kunt natuurlijk wel leuke dingen voor jezelf te doen plannen. Kreta klinkt al goed in ieder geval.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Joopiejo zei:
Jammer te horen dat de vrienden niet hebt om wat leuks te mee doen :worried: maar wat niet is kan nog komen. Je kunt natuurlijk wel leuke dingen voor jezelf te doen plannen. Kreta klinkt al goed in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Ja kreta is idd leuk..maar zodra ik terug in belgie ben slaat de eenzaamheid toe..vind ik ook jammer dat ik niet echte vrienden geb waar ik verl same mee kan doen..ik kan er mss ontmoeten maar ga nimmer uit..
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#18
lotske1984- zei:
Ja kreta is idd leuk..maar zodra ik terug in belgie ben slaat de eenzaamheid toe..vind ik ook jammer dat ik niet echte vrienden geb waar ik verl same mee kan doen..ik kan er mss ontmoeten maar ga nimmer uit..
Klik om te vergroten...
Wat afleiding of een (word al bang van het woord) Hobby... kan ook zorgen voor afleiding/voldoening.
Ik ben er zelf ook niet zo goed in en heb ook niet zoveel vrienden dus kan me het goed voorstellen..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Sprokkie zei:
Wat afleiding of een (word al bang van het woord) Hobby... kan ook zorgen voor afleiding/voldoening.
Ik ben er zelf ook niet zo goed in en heb ook niet zoveel vrienden dus kan me het goed voorstellen..
Klik om te vergroten...
Ja een eerdaags terug gaan werke pffff..het leve is niet alleen werke he..er moet toch ook plezier zijn in het leven anders houde da nie vol..herval is groter dan..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
lotske1984- zei:
Ja een eerdaags terug gaan werke pffff..het leve is niet alleen werke he..er moet toch ook plezier zijn in het leven anders houde da nie vol..herval is groter dan..
Klik om te vergroten...

Het leven is zeker niet alleen werken, maar werken hoort (helaas) wel bij het leven en daar kan plezier prima naast bestaan. Komt echt wel goed hoor Lotske! Kans op herval is juist minder groot als je een dagindeling hebt.

Wanneer begint je werk weer?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."