#1
Lotske misschien even op 'meld' klikken bij je eigen bericht en mods vragen om te verwijderen.
Is gebeurd bedankt voor tip..Lotske misschien even op 'meld' klikken bij je eigen bericht en mods vragen om te verwijderen.
Gelukkig is het een groot bedrijf dus zal wel meevallen LotskeVind het eigenlijk niet zo verstandig dat je hier open en bloot je werkgever vernoemd en er nog bij verklaard dat je daar al altijd onder invloed gewerkt hebt , ik zou daar toch nbeetje mee oppassen in jouw plaats
Done graag gedaan ivm privacy.Oei ja mss wel..maar kan bericht nimmer verwijderen..
Wat is u probleem gvd.!blijf dan weg van het forum als ge u aan mensen stoort gvd.!Inmiddels heb ik al veel over je gelezen, en stoor ik mij er enorm aan, hoe je telkens weer een nieuw topic opent...
hou hem toch dicht.!Lotske, ik ben hier niet alleen voor jou als je dat soms bedoelt. Ik vind alleen dat je de boel enorm vervuilt door telkens in herhaling te treden. Doe iets met de adviezen die je krijgt, in plaats van weer een nieuw topic te starten met een zin of sleutelwoord
Ja sorry hoor is toch normaal dat ik mee twijfels zit enz..en dat het voor mij allemaal nieuw ga zijn.!daarom sa jullie goeie drugs kunne krijge daarom ik nie he.!en wie zegd dat ik niks mee jullie advies nie op opvolg..heb ik dd maatstz maand nog een nieuw toppic gemaak.?denk het nie.!Er zit waarheid in wat Biebke zegt, je vraagt maar en je vraagt maar, en telkens krijg je heel redelijke en verstandige adviezen van geduldige mensen die je keer op keer in de wind slaat.
Doe idd iets met die adviezen, en haal er voldoening uit in oktober van elke dag dat je nuchter werkt, zie elke nuchtere dag gewerkt als een micro prestatie die je dichter bij je ultiem doel brengen ... een nuchter leven waarin je prive en professioneel nuchter bent.
Babystapjes Lotske, elke dag kan je iets doen nu om het aapje op je rug eraf te krijgen.
Er bestaat geen goede speed meer nu goed.!en heeft allemaal niks meeSorry en nu duidelijk ? Kan geen touw vastknopen uit jouw zin. Goeie drugs, wij wel en jij niet? Wat is dat voor een war taal??
kan al raden hoe jij eruit ziet en sminkpop tot en met en denkt dat ze het is.!Sorry en nu duidelijk ? Kan geen touw vastknopen uit jouw zin. Goeie drugs, wij wel en jij niet? Wat is dat voor een war taal??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."