kom ook niet echt van de benzo's af, overdag lukt het prima, maar die saaie avonden...
ik kan wel zonder als ik wil (afgelopen week maar 3 avonden gebruikt ofzo, dormicum en/of mogadon) maar ik wil het eerlijk gezegd gewoon niet
ik slik ritalin en soms versterkt dat stemmingswisselingen en een enkele keer zelfs paranoia, dan is het wel fijn om daar iets kalmerends bij te slikken, combinatie om goed te functioneren, of het gezond is denk ik niet,...
alle drugs kunnen me gestolen worden als ik maar mn ritalin en benzo's heb
en een aspirientje nu want ik heb barstende koppijn
maar ik heb het niet nodig om in te slapen, ik merk zelfs weinig verschil zelfs met zeer hoge dosissen slaap ik gewoon net iets makkelijker in, maar ik vind het effect ook gewoon lekker. zo zorgeloos. -> tis niet goed om lange tijd benzo's te gebruiken omdat dan je problemen verdoezeld worden, en je dus geen verbeteringen maakt in je leven, maar een paar avondjes in de week ff daarmee ontspannen vind ik wel erg fijn... net als center parks reclame "even helemaal weg"
![:openmouth:]()