#1
gewoon niet je bed inkruipen en met z'n allen gewoon gezellig afteren ?slotjah zei:Veel mensen kennen het wel. Na een avondje feesten waarbij het niet bij de alcohol gebleven, de slaap niet kunnen vatten. De muziek die door blijft gaan in je hoofd, en het plafond is ook wel erg interessant. Jawel, de bekende plafonddienst.
Mij overkomt dit de laatste tijd regelmatiger sinds ik 4fmp gebruik.
Maar is er iets wat je kan doen wanneer je plafonddienst heb om toch de slaap te vatten, of in ieder geval sneller?
En wat ik altijd doe wil ik sneller in slaap vallen is, op je ademhaling letten al gaat is waarschijnlijk wel wat snel waardoor je uiteindelijk misschien helemaal niet in slaap valt
want zoals ik zei, ik kruip nooit m'n bed in dan
