Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBijpakken speed

Bijpakken speed

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik neem meestal ook om de twee of drie uur bij. Ook al werkt het zes uur, ik merk toch dat ik na twee uur al minder hard ga. Dit heb ik vooral in het begin.
Als ik eenmaal een aantal keer heb bijgenomen blijf ik meestal wel tot het einde van het feest hard gaan (vaak zelfs opweg naar huis nog steeds):mrgreen::rock:
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Altijd onderweg na een festival zorg ik dat ik het gewenste niveau behaal, anders kan ik naar de dixi blijven gaan als ik eenmaal binnen ben. En dan meestal om de 2 a 3 uur pak ik 1 tot 3 punten bij, als ik merk dat ik hiermee niet om het gewenste niveau blijf dan soms nog wel om het uur of half uur en dat dan weer net zolang tot ik weer het gewenste niveau bereik.
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dominator komt er weer aan en dan zal ik weer aan de speed gaan. Hoe doen jullie dit als je een feestje hebt, en zo'n 10u lang op de speed willen gaan? Ik pak in het begin een aantal keer bij tot ik het gewenste niveau heb. Maar ik pak eigenlijk altijd na 2uurtjes ongeveer weer 2 punten bij. Maar eigenlijk zou speed toch zo'n 6uur lang moeten werken? Al werkt het na 2u natuurlijk nog goed, maar toch ben ik dan altijd geneigd om wa meer te pakken.
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Gabbertje zei:
Altijd onderweg na een festival zorg ik dat ik het gewenste niveau behaal, anders kan ik naar de dixi blijven gaan als ik eenmaal binnen ben. En dan meestal om de 2 a 3 uur pak ik 1 tot 3 punten bij, als ik merk dat ik hiermee niet om het gewenste niveau blijf dan soms nog wel om het uur of half uur en dat dan weer net zolang tot ik weer het gewenste niveau bereik.
Klik om te vergroten...

Oke, ja ik pak altijd gewoon midden in de menigte haha. Op een dixi vind ik niks. Weleens gehoord van bekende dat er security bij de deur van de dixi stond te wachten..
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#5
genk123 zei:
Op een dixi vind ik niks.
Klik om te vergroten...
Op een dixi wat bij snuiven heb ik ervaren als zeer vervelend. Als innovatieve gebruiker gebruikte ik mijn beeldscherm van m'n telefoon als lamp om een mooi lijntje te kunnen bouwen. Echter door het getril van de muziek belande mijn telefoon aan de zijkant van de dixi waar ik zelf mijn vinger of hand onmogelijk bij kon krijgen. Met grof geweld lukte me het om de telefoon na weet ik het hoeveel tijd eruit te krijgen. En ook nog eens was mijn lijn pep naar de klote en kon ik het uit de lucht gaan opsnuiven. Hahaha
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bas zei:
Op een dixi wat bij snuiven heb ik ervaren als zeer vervelend. Als innovatieve gebruiker gebruikte ik mijn beeldscherm van m'n telefoon als lamp om een mooi lijntje te kunnen bouwen. Echter door het getril van de muziek belande mijn telefoon aan de zijkant van de dixi waar ik zelf mijn vinger of hand onmogelijk bij kon krijgen. Met grof geweld lukte me het om de telefoon na weet ik het hoeveel tijd eruit te krijgen. En ook nog eens was mijn lijn pep naar de klote en kon ik het uit de lucht gaan opsnuiven. Hahaha
Klik om te vergroten...
Puntjes pakken :wink:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bas zei:
Op een dixi wat bij snuiven heb ik ervaren als zeer vervelend. Als innovatieve gebruiker gebruikte ik mijn beeldscherm van m'n telefoon als lamp om een mooi lijntje te kunnen bouwen. Echter door het getril van de muziek belande mijn telefoon aan de zijkant van de dixi waar ik zelf mijn vinger of hand onmogelijk bij kon krijgen. Met grof geweld lukte me het om de telefoon na weet ik het hoeveel tijd eruit te krijgen. En ook nog eens was mijn lijn pep naar de klote en kon ik het uit de lucht gaan opsnuiven. Hahaha
Klik om te vergroten...
Waarom pak je lijntjes op een feest? Gewoon nakken.
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#8
genk123 zei:
Oke, ja ik pak altijd gewoon midden in de menigte haha. Op een dixi vind ik niks. Weleens gehoord van bekende dat er security bij de deur van de dixi stond te wachten..
Klik om te vergroten...
Ow wat naar:( ik vind het echt super kut al die security op feesten, lijkt de laatste jaren ook alleen maar erger te worden met het gezeur allemaal, en dan heb ik het niet alleen over ilegaal drugsgebruik! word daar echt zenuwachtig van zeg:(
Bij een dixi ben ik ook bang om te snuiven, dat ze het kunnen horen ofzo. Bij een gewone dichte wc ben ik niet bang zolang de muziek hard genoeg is.

Een beetje of topic ik weet het maar wilde dat gewoon ff kwijt haha! en vraag me ook af of meer mensen hier last van hebben op feesten?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bas zei:
Op een dixi wat bij snuiven heb ik ervaren als zeer vervelend. Als innovatieve gebruiker gebruikte ik mijn beeldscherm van m'n telefoon als lamp om een mooi lijntje te kunnen bouwen. Echter door het getril van de muziek belande mijn telefoon aan de zijkant van de dixi waar ik zelf mijn vinger of hand onmogelijk bij kon krijgen. Met grof geweld lukte me het om de telefoon na weet ik het hoeveel tijd eruit te krijgen. En ook nog eens was mijn lijn pep naar de klote en kon ik het uit de lucht gaan opsnuiven. Hahaha
Klik om te vergroten...

Ik zie het al helemaal voor me lol.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor het feest al beginnen en dan op het feest om de 2uur blijven door scheppen. Tot je echt aanvoelt van: nu is het wel ff mooi geweest.

Ik denk ook dat je beter in een dixi kan bijpunten dan in het publiek. Op sommige feesten loopt de beveiliging toch echt wel heel vaak door de menigte heen. Bij een dixi zie ik ze eigenlijk nooit staan. Al heb ik wel eens gezien dat ze mensen meenamen voor controle die de dixi uit liepen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."