Goed, nog een vraagje... Te klein om een nieuw topic te strarten.
Ik heb vorige week zaterdag speed gesnoven, 2 puntjes maar totaal. Nou heb ik ene keer lang geleden al eens twee weekenden achter elkaar speed gebruikt.
Aangezien ik vandaag eigenlijk weer trek heb zou ik best graag nemen straks. 2 weekenden achter elkaar is niet goed, i know. Weet wel dat er velen zijn die wel elke week gebruiken maar ik houd er normaal een maandje of iets tussen. Soms nog langer.
Hoeveel kwaad kan dat nou echt? En als ik vandaag dan een volledige speed dag zou doen ipv alleen een puntje of twee? Zal de kater groter zijn omdat het net 7 dagen geleden is? Zal ik er minder van voelen nu? Of meer nodig hebben?
Hi, ik zou je toch ook aanraden om het niet te doen. Heb al wat posts van je gelezen en je kwam me altijd over als een verstandige gebruiker.
Ik heb zelf onlangs mdma gebruikt nadat ik 2 weken ervoor 4fa heb gebruikt, tegen mijn 3 maanden principe in, echter nam ik de onzekerheid hoeveel serotonine 4fa gebruikt dan maar als excuus. Toen had ik liever eens speed genomen.
Ik speel al langer met het idee om eens speed te proberen in mijn pauzes. Ik hou van de energie en rush die 4fa me gaf, maar de laatste keer heb ik een week (lichte) hoofdpijn gehad waardoor ik het niet meer wil gebruiken. Kan er niet echt meer van genieten door te veel over de risico's te lezen mbt hersenbloedingen enz. Laatste keer mezelf ook even laten checken bij de huisarts omdat ik me weer gek aan het maken was.
Maar ik bedenk me meestal wanneer ik totaal onsamenhangende posts vol wartaal zie van de extreme speedgebruikers op dit forum..
Ik neem me voor als ik het ga proberen enkel te bommen (snuiven vind ik vies en wakker liggen maakt me niet uit voor de momenten dat ik het zal nemen) en ik maak vooral de afspraak met mezelf stimulanten enkel op feestjes te gebruiken. En als de situatie zich voordoet dat er 2 weekends achtereen wordt gefeest zou ik het misschien ook doen, maar ik denk dat het vooral gevaarlijk is als je thuis begint te gebruiken. Ook ga ik maar af en toe feesten dus het gevaar lijkt me niet zo groot voor mij. 4fa had ik hier 2j in huis en nooit de drang gehad om het nog maar uit de kast te halen voor een andere gelegenheid.
Maar als jij het graag thuis gebruikt zou ik toch een manier zoeken om jezelf een regel op te stellen ofzo wanneer het kan en mag en hier heel consequent in te zijn.
Zijn hier mensen die écht maar sporadisch speed gebruiken zonder in een verslaving te vallen?