Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdoor politie bespied in huis

door politie bespied in huis

56 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kans is aanwezig dat je buren je zo'n 'raar' type vinden dat ze je een beetje in de gaten houden. Je weet het immers nooit tegenwoordig, toch? Of het is gewoon uit nieuwsgierigheid. Hebben ze wat om over te roddelen. In een dorp heb je daar sneller mee te maken. Dat samen met de speed en/of een overgevoeligheid daarvoor maakt het dan erger. Hoe lang woon je er al?
L
Le toxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is bij mijn 2de verblijf aan de belgische kust waar ik elk weekend en vakanties ben.
s
siebrenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Le tox zei:
Toon foto
Klik om te vergroten...
hier een foto rechter boven hoek glazendeur
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Stiekem vind ik dit wel een grappig topic gemeen hè.
Para worden heb ik weleens in hele lichte vorm gehad bij de uitwerking. Het gevoel dat er iemand binnenkomt, terwijl je weet dat dit niet kan.
s
siebrenLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik word door de politie bespied in mijn eigen huis mag dat zo maar
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is dat echt zo? Is daar aanleiding voor? Als er aanleiding voor is mag dat volgens mij wel. Zonder aanleiding niet. Maar ik ken het wetboek niet goed hoor.
s
siebrenLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik gebruik af en toe wat speed .van dat beetje wat ik krijg dat is de moeite niet waard om mij te bespieden denk ik zo
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat bedoel je precies met 'door de politie bespied in mijn eigen huis'? Wees eens wat concreter, op deze manier kunnen we niet zoveel met je vraag.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Af en toe wat speed zeg je, toevallig een hele boel kort geleden en inmiddels ook enkele of meerdere dagen wakker? Het eerste wat in me opkomt is een speed psychose zoals je je vraag omschrijft. Allicht komt dat door je erg summiere omschrijving over het bespied worden in je eigen huis. Misschien wat meer toelichting, waarom denk je dat je bespied word?
s
siebrenLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik bedoel hier mee dat ik word geobserveerd ik heb er zelf wel bewijs van en dat gebeurt in mijn woning
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
siebren zei:
ik bedoel hier mee dat ik word geobserveerd ik heb er zelf wel bewijs van en dat gebeurt in mijn woning
Klik om te vergroten...

Er hangen camera's? Afluisterapparatuur?
s
siebrenLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb zelfs wel een foto .ze doen het met speciale apparatuur
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Denk dat de politie wel wat beters te doen heeft dan zich vermaken met camerabeelden van jou terwijl je in je huis speed aan het snuiven bent. Denk je niet?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Of we hebben hier met iemand te maken die een speed psychose heeft of een troll...
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er wordt twee keer gevraagd om het allemaal wat concreter te maken. Je doet er weinig aan om jezelf te verduidelijken. Ik vind je korte, eendimensionale antwoorden ook aan de psychotische kant overkomen. Ik stel voor dat je wat uitgebreider uitlegt wat je precies denkt en waarom je dat denkt. Misschien dat we hier dan iets mee kunnen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
Of we hebben hier met iemand te maken die een speed psychose heeft of een troll...
Klik om te vergroten...
Hahahaha een troll..grappig hoe je dat zegt..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
Of we hebben hier met iemand te maken die een speed psychose heeft of een troll...
Klik om te vergroten...

Óf de politie heeft echt camera’s in z’n huis gehangen.

Best plausibel toch. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."