Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdoor politie bespied in huis

door politie bespied in huis

56 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@De Dunne

En hoe voelen we ons vandaag? al weer een beetje opgeknapt? :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
@De Dunne

En hoe voelen we ons vandaag? al weer een beetje opgeknapt? :)
Klik om te vergroten...
Ja hoor, thanks. Was maar een buikgriepje van 2 dagen gelukkig.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Ja hoor, thanks. Was maar een buikgriepje van 2 dagen gelukkig.
Klik om te vergroten...

Heb je die doorgestuurd naar hier dan? Gedver wat een buikloop en krampen :dizzy:.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekZ zei:
Heb je die doorgestuurd naar hier dan? Gedver wat een buikloop en krampen :dizzy:.
Klik om te vergroten...
Ow, balen! Beterschap!
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Ja hoor, thanks. Was maar een buikgriepje van 2 dagen gelukkig.
Klik om te vergroten...

Zat je aan De Dunne? :rolleyes:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fenrir zei:
Zat je aan De Dunne? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Hahaha jep.... :tilttearlaugh:
d
daderfLid
01-01-2024, 00:00
#7
soms zie je in een ooghoek iets. en als je kijkt blijkt het wat anders te zijn. met drugs op word dit effect erger. soms word je hier para van. en je kan daar dus ook in doordraaien.

laat de snuif eens liggen en ga idd eens naar een huisarts
p
peter manLid
01-01-2024, 00:00
#8
dit noem ik pranoia of stimulant psychose. dit wat jij ervaart komt vaak voor met stim gebruik ( het gevoel dat je gebruik gevisueerd wordt en de wetten zijn al zo streng! )
Op begin is alles fijn maar ik heb ook geleerd dat je zulke zaken beter niet alleen in je eigen kot pakt want je hebt weinig afleiding wat je positief doet prikkelen... heb dit vaak meegemaakt dat ik paranoia naar de tv opkeek! er is niet mis mee met je angsten te vertellen. er zyn mensen genoeg die je eerlijke antwoorden geven dus kan je er rekening mee houden.
M
MalafideLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha en hoe is dit afgelopen?
p
peter manLid
01-01-2024, 00:00
#10
dit is waar. paranoia stelt echter niks voor denken er veel maar eigelijk verkloot het je heel leven omdat je constant ermee bezig zijt
De Dunne zei:
@siebren . Bel maar de psycholoog of huisarts. Paranoia is een goed te behandelen aandoening. Komt vaak voor en niks om je voor te schamen. Zoek hulp en je leven zal echt veel leuker worden!
Dit is een graits advies hoor, no charge. :wink:
Klik om te vergroten...
n er
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb het ook hoor politie zit de hele tijd te kijken wanneer ik gebruik.

Vorige maand was het Elvis samen met 2pac ze bleven mij maar in de gaten houden.

Uiteindelijk Jomanda gebeld en die heeft er voor gezorgd dat ze zijn opgerot. Wat een top wijffie is het ook!
N
Niiiick1Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Een aantal jaren geleden gebruikte ik regelmatig Pep met een maat bij zijn thuis.

Er is een periode geweest dat dieje gast na 3 uur ofzo niks anders meer deed dan door de raam naar buiten te kijken en zo liep dieje de rest van de nacht van de raam in de living naar de keukenraam. Paranoia zit int koppeke. Ik heb nen keer draadloze koptelefoon verstopt aan een van die ramen en een politiesirene opgezocht op youtube.
Das een goei manier om dat af te leren want hij was zo hard verschoten dat em der niet meer durfde te staan.

Da van u is puur paranoia ze man.

Oftewel is da weerkaatsing van een lamp.

Oftewel is Da afluistermateriaal zo high end dat dit enkel zichtbaar is op foto of wanneer je een foto trekt zoals de flash van uw camera haha
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Arme jongen waarschijnlijk helemaal paranoïde door de pep!
Durfde waarschijnlijk ook niet meer online te komen..
s
siebrenLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb zelfs wel een foto .ze doen het met speciale apparatuur
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Denk dat de politie wel wat beters te doen heeft dan zich vermaken met camerabeelden van jou terwijl je in je huis speed aan het snuiven bent. Denk je niet?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Of we hebben hier met iemand te maken die een speed psychose heeft of een troll...
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#17
Er wordt twee keer gevraagd om het allemaal wat concreter te maken. Je doet er weinig aan om jezelf te verduidelijken. Ik vind je korte, eendimensionale antwoorden ook aan de psychotische kant overkomen. Ik stel voor dat je wat uitgebreider uitlegt wat je precies denkt en waarom je dat denkt. Misschien dat we hier dan iets mee kunnen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
Of we hebben hier met iemand te maken die een speed psychose heeft of een troll...
Klik om te vergroten...
Hahahaha een troll..grappig hoe je dat zegt..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelibee zei:
Of we hebben hier met iemand te maken die een speed psychose heeft of een troll...
Klik om te vergroten...

Óf de politie heeft echt camera’s in z’n huis gehangen.

Best plausibel toch. :wink:
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#20
Siebren, ben je er nog of zit je inmiddels in een geheime AIVD cel? Moeten wij ons ook zorgen maken? Helpt het als ik mijn laptop inpak met aluminium folie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."