#1
Ja hoor, thanks. Was maar een buikgriepje van 2 dagen gelukkig.
Ja hoor, thanks. Was maar een buikgriepje van 2 dagen gelukkig.
Ow, balen! Beterschap!Heb je die doorgestuurd naar hier dan? Gedver wat een buikloop en krampen.
Ja hoor, thanks. Was maar een buikgriepje van 2 dagen gelukkig.

Hahaha jep....Zat je aan De Dunne?![]()
n er@siebren . Bel maar de psycholoog of huisarts. Paranoia is een goed te behandelen aandoening. Komt vaak voor en niks om je voor te schamen. Zoek hulp en je leven zal echt veel leuker worden!
Dit is een graits advies hoor, no charge.![]()
Hahahaha een troll..grappig hoe je dat zegt..Of we hebben hier met iemand te maken die een speed psychose heeft of een troll...
Of we hebben hier met iemand te maken die een speed psychose heeft of een troll...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."