Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een aantal jaren geleden gebruikte ik regelmatig Pep met een maat bij zijn thuis. Er is een periode geweest dat dieje gast na 3 uur ofzo niks anders meer deed dan door de raam naar buiten te kijken en zo liep dieje de rest van de nacht van de raam in de living naar de keukenraam. Paranoia zit int koppeke. Ik heb nen keer draadloze koptelefoon verstopt aan een van die ramen en een politiesirene opgezocht op youtube. Das een goei manier om dat af te leren want hij was zo hard verschoten dat em der niet meer durfde te staan. Da van u is puur paranoia ze man. Oftewel is da weerkaatsing van een lamp. Oftewel is Da afluistermateriaal zo high end dat dit enkel zichtbaar is op foto of wanneer je een foto trekt zoals de flash van uw camera haha"