Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
┬й 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDroge rode neus van speed

Droge rode neus van speed

34 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je hebt verschillende soorten neussprays inderdaad die allemaal een ander risicoprofiel hebben. Persoonlijk zou ik voor langere tijd helemaal niet dagelijks neusspray willen gebruiken. Ook de relatief onschuldige zoutoplossing lijkt me voor langere tijd niet goed, zout droogt toch je neusslijmvlies uit namelijk. Middelen zoals xylometazoline zijn daarentegen weer zo slecht voor je neus dat je dat niet langer dan een paar dagen achter elkaar zou moeten gebruiken. Corticosterioden kun je volgens mij best prima dagelijks gebruiken voor langere tijd, maar dan lijkt me minstens een keer per jaar een checkup geen overbodige luxe inderdaad.
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je ken beter gewoon helemaap kappe met snuifeb op dat punt voor meerdere maanden en dat het liefst gewoon vol houden. Als je net zo vaak en veel doet als mij(eerste keer speed is al wee drie jaar terug en twee periodes in die tijd waar ik echt buitensporig veel snoof en daarmee bedoel ik dagelijks of minstens of twee dagen doordeweeks boven op het weekend, gebruik onderhand al weer ruim een half jaar elk weeked dus elke vrijdag tot zondag ochtend /vroeg in de middag op een of twee weekenden na dan. Druk op een avond wel 2,5 tot een 7a8 gram speed of 2-6g coke wey. maar ligt er ook aan hoelang ik weg van huis en naar feesten f vrienden en uiteraard de zuiverhuid. Neent niet werg dat het idioot erg teveel is en is ook zeker niet cool of stoer bedoel wat is verryfd ernisige hoeveelhuis voor, een persoon per avond, komt wel bij kijke. Dat ik wel een naar mijn ervaring knao hoge tolerantie heb, neemt alleen niet weg day drie gram speed bij ons allebij even zwaar isboo et hart en vaten etc. Behalve dat menig ander compleet vaag over de kop is en gaat als een straalmotor en ik hebm dan gewoon normaal lekker voel en vaak nog wel wat luste) als je t ermee zou vergelijke dat jij zegt dagelijk s te gebruike dan geef k je nog denk k drie maand tot je neus vol zit van t littekenweefsel en elje keer je neussnuiten er zoveel bloed is dat je haast zou denke dat je iemand heb vermoord ofzo.

Dus kap met snuive..... of niet moet jezelf weten
D
De werkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na een week of 3 er mee te zijn gekapt herstelde de droge rode neus zich vanzelf.

Alleen jammer dat ik nu een flinke terugval heb, een paar weken hard werken en clean blijven zo door de neus gehaald.......

Na de eerste 2 lijnen begon voelde ik mijn neus alweer trekken, 5 dagen achter elkaar gebruikt(wel geslapen).

De teleurstelling is groot op dit moment, maar de verslaving is groter
D
De werkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo mensen,

Ik ben nu een jaar of 2 zwaar verslaafd aan pep.
De hoe wat waarom laat ik even in het midden.

Vanavond weer besloten om de zooi door de gootsteen te spoelen, aangezien mijn neusvleugels behoorlijk rood, pijnlijk en schilferig zijn.



Hebben hier meer mensen last van bij het dagelijks snuiven van speed? En zo ja wat doen jullie er normaal aan?
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#5
De werker zei:
En zo ja wat doen jullie er normaal aan?
Klik om te vergroten...
Minder snuiven :sweatsmile:
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#6
De werker zei:
De hoe wat waarom laat ik even in het midden.
Klik om te vergroten...
Wss omdat je een harde werker bent en dus vele uren bezig bent??? Hint je nickname?? :wink:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neusspray
Buiten dat je neus goed schoonmaken na/tijdens het snuiven.
Bommen
D
De werkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
pelgrim zei:
Wss omdat je een harde werker bent en dus vele uren bezig bent??? Hint je nickname?? :wink:
Klik om te vergroten...

Maakt het net wat makkelijker om door te gaan h├йтШ║я╕П
D
De werkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pompen zei:
Neusspray
Buiten dat je neus goed schoonmaken na/tijdens het snuiven.
Bommen
Klik om te vergroten...

Droogt neusspray niet gigantisch uit?
Daarnaast snuif/snoof ik zo vaak en daarbij probeerde ik mijn neus zo goed schoon te maken dat het geloof ik alleen nog maar werd van het schoonmaken
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh jah en als je speed nu al vind branden... veel succes alvast als je toch besluit door te gaan. Zo heb je t nog nooit voelen branden.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je hebt alles weggegooid, maar wilt toch weten hoe je je neus en z'n conditie verbetert? Dat hint toch echt weer op dagelijks gebruik, want dit is niet je eerste stoppoging zo te lezen? Als je je neus nog wilt behouden en nog wilt kunnen ruiken kan je beter of stoppen met pep of pep inslikken in capsules/bommetjes. Maar bij dagelijks gebruik kan dit vrij makkelijk maagzweren veroorzaken en/of andere zware kwalen. En gezien je wilt stoppen, komen we toch bij het advies aan dat je al aanzag komen; stop met pep. ;p

Ga naar je huisarts, laat hem/haar naar jouw neus en verslaving kijken.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#12
De werker zei:
Droogt neusspray niet gigantisch uit?
Daarnaast snuif/snoof ik zo vaak en daarbij probeerde ik mijn neus zo goed schoon te maken dat het geloof ik alleen nog maar werd van het schoonmaken
Klik om te vergroten...
Ik zou gewoon bommetjes nemenof anders helemaal stoppen met gebruiken.

Edit;Bas was me net voor maar gong ook meer in detail
D
De werkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bas zei:
Je hebt alles weggegooid, maar wilt toch weten hoe je je neus en z'n conditie verbetert? Dat hint toch echt weer op dagelijks gebruik, want dit is niet je eerste stoppoging zo te lezen? Als je je neus nog wilt behouden en nog wilt kunnen ruiken kan je beter of stoppen met pep of pep inslikken in capsules/bommetjes. Maar bij dagelijks gebruik kan dit vrij makkelijk maagzweren veroorzaken en/of andere zware kwalen. En gezien je wilt stoppen, komen we toch bij het advies aan dat je al aanzag komen; stop met pep. ;p

Ga naar je huisarts, laat hem/haar naar jouw neus en verslaving kijken.
Klik om te vergroten...

De intentie is inderdaad om gewoon te stoppen, deze week heb ik een afspraak bij de huisarts(voor hulp bij het stoppen). Vroeg me af of ik in de tussentijd iets op mijn neus kon smeren zodat ik er niet bijloop als een clown met een schimmelinfectie

Bedankt voor de reacties trouwens
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alles hierboven wat je hebt gezegd klopt voor de volle 100% NIET. Ik raad je aan dat je dingen beter gaat onthouden, het niet gaan vervormen betreft wat je denk te weten en dat je minder drugs gaat gebruiken. Je wordt bij deze ook direct genegeerd Conjo.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bas zei:
Je hebt alles weggegooid, maar wilt toch weten hoe je je neus en z'n conditie verbetert? Dat hint toch echt weer op dagelijks gebruik, want dit is niet je eerste stoppoging zo te lezen? Als je je neus nog wilt behouden en nog wilt kunnen ruiken kan je beter of stoppen met pep of pep inslikken in capsules/bommetjes. Maar bij dagelijks gebruik kan dit vrij makkelijk maagzweren veroorzaken en/of andere zware kwalen. En gezien je wilt stoppen, komen we toch bij het advies aan dat je al aanzag komen; stop met pep. ;p

Ga naar je huisarts, laat hem/haar naar jouw neus en verslaving kijken.
Klik om te vergroten...


Tijdje terug had je ook roden vlekken in je nek hoe is daarmee ? Kwam door het overmatig alcohol drinken? En leven op junk food zoals elke dag op diepvries pizza eten? Hopelijk! Gaat nu beter met je? Ben je toen ook naar Huisarts gegaan? Om alles na te checken? Voor Alcohol? Verslaving? Hebben ze bloed bij je afgenomen? Om te kijken naar je lever-waardes? Let me know! Sterkte! Komt goed! Bas hou je sterk en stop met de Alcohol gebruik! Onderschat dat nooit alcohol Bas!!! Ik gaf je toen al wijs advies! Hopelijk bewandel je nu op rechten pad? Je doet Ma en Pa zoveel pijn mee! Vooral toen je zei daar nog woonde op een zolder kamertje! Met dit vergif sloop echt alles! geloof me! Doodzonden! Als je vragen hebt bij Bassie kan je altijd contacten! Net als vroeger! Alcohol is van moeilijkst verslavingen! Je komt er wel kleinen Toppertje van me!

Ps ik heb mn heel leven roden neus! Gebruik iets minderen en veel zonnen bankjes pakken valt het minder op! EN om niet te vergeten! Elke avondje stappen! Neus goed schoon maken! Succes beide ! De werker En BAS! Komt goed met jullie!
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bas zei:
Alles hierboven wat je hebt gezegd klopt voor de volle 100% NIET. Ik raad je aan dat je dingen beter gaat onthouden, het niet gaan vervormen betreft wat je denk te weten en dat je minder drugs gaat gebruiken. Je wordt bij deze ook direct genegeerd Conjo.
Klik om te vergroten...
OKE raar van je? Waar dit ineens vandaan komt? Is echt raadsel?
рд░
рд░рддрд┐Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Bovenstaande reacties:
snap niet dat mensen niet wat meer incasseringsvermogen hebben. Als je elke reactie zwaar persoonlijk gaat opnemen wordt het leven erg zuur. Blijf gewoon relaxed en neem het met een korrel zout! Gewoon mijn mening...
рд░
рд░рддрд┐Lid
01-01-2024, 00:00
#18
OT aan TS: minder gebruiken dus.
Over neusspray: troep. Ik spoel mijn neus met kraanwater en zout via Jala Neti. En anders kan je altijd nog je neus flossen:

L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rayyar zei:
OT aan TS: minder gebruiken dus.
Over neusspray: troep. Ik spoel mijn neus met kraanwater en zout via Jala Neti. En anders kan je altijd nog je neus flossen
Klik om te vergroten...
Inderdaad, pak gewoon de gieter erbij.
рд░
рд░рддрд┐Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Lytje pole zei:
Inderdaad, pak gewoon de gieter erbij.
Klik om te vergroten...
nou wel godver#^%&(...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."