#1
Kriya'sHaha, gewoon even een lapje er doorheen halen.
Maar interessant die technieken.
Kriya'sHaha, gewoon even een lapje er doorheen halen.
Maar interessant die technieken.
Heb ik ook een keer geprobeerd en is idd af te raden. :Pik heb ook wel eens vaseline erin lopen gooien, alleen dat voelt niet echt fijn ofzo
Ik heb ook zo’n neusspray. Nadeel van deze spray is wel dat de neusslijmvliezen dun worden bij langdurig gebruik.Ik heb een tijdje neusspray met corticosteroiden in huis gehad voor mijn allergie.
Klopt, ik ben er ook nooit echt een fan van geweest. Kreeg ze om elke dag 2x te gebruiken, maar dat heb ik slechts 2 dagen gedaan en sindsdien gebruik ik het sporadisch als ik het echt nodig heb. Nadeel is dus dat ik daardoor mijn recept amper nog verlengde, waardoor ze het hebben stopgezet en ik elke keer vergeet het weer opnieuw aan te vragen. Na een avondje snuiven mis ik het wel nu.Ik heb ook zo’n neusspray. Nadeel van deze spray is wel dat de neusslijmvliezen dun worden bij langdurig gebruik.
Zonde, het is inderdaad wel prettig spul. Volgens mij is het ook een vrij prijzig geneesmiddel.Klopt, ik ben er ook nooit echt een fan van geweest. Kreeg ze om elke dag 2x te gebruiken, maar dat heb ik slechts 2 dagen gedaan en sindsdien gebruik ik het sporadisch als ik het echt nodig heb. Nadeel is dus dat ik daardoor mijn recept amper nog verlengde, waardoor ze het hebben stopgezet en ik elke keer vergeet het weer opnieuw aan te vragen. Na een avondje snuiven mis ik het wel nu.
Kan je mij inlichten over de schade dat 3 jaar gebruik van neusspray aanricht? En dan bedoel ik dagelijks, want ik kan hier niet echt een duidelijk antwoord over vinden op google, of ik zoek niet goed.Klopt, ik ben er ook nooit echt een fan van geweest. Kreeg ze om elke dag 2x te gebruiken, maar dat heb ik slechts 2 dagen gedaan en sindsdien gebruik ik het sporadisch als ik het echt nodig heb. Nadeel is dus dat ik daardoor mijn recept amper nog verlengde, waardoor ze het hebben stopgezet en ik elke keer vergeet het weer opnieuw aan te vragen. Na een avondje snuiven mis ik het wel nu.
Wanneer moet u extra voorzichtig zijn met dit middel?Kan je mij inlichten over de schade dat 3 jaar gebruik van neusspray aanricht? En dan bedoel ik dagelijks, want ik kan hier niet echt een duidelijk antwoord over vinden op google, of ik zoek niet goed.
Top, bedanktWanneer moet u extra voorzichtig zijn met dit middel?
ï‚· wanneer u het geneesmiddel langdurig gebruikt. Het neusslijmvlies dient tenminste eenmaal per jaar te worden gecontroleerd
Bijsluiter
Maar is dus die met corticosteroïden. Als je de gewone spray bedoelt, google op xylometazoline neusspray.Top, bedankt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."