#1
Wss omdat je een harde werker bent en dus vele uren bezig bent??? Hint je nickname??![]()
Maakt het net wat makkelijker om door te gaan hé☺️
Wss omdat je een harde werker bent en dus vele uren bezig bent??? Hint je nickname??![]()
Neusspray
Buiten dat je neus goed schoonmaken na/tijdens het snuiven.
Bommen
Ik zou gewoon bommetjes nemenof anders helemaal stoppen met gebruiken.Droogt neusspray niet gigantisch uit?
Daarnaast snuif/snoof ik zo vaak en daarbij probeerde ik mijn neus zo goed schoon te maken dat het geloof ik alleen nog maar werd van het schoonmaken
Je hebt alles weggegooid, maar wilt toch weten hoe je je neus en z'n conditie verbetert? Dat hint toch echt weer op dagelijks gebruik, want dit is niet je eerste stoppoging zo te lezen? Als je je neus nog wilt behouden en nog wilt kunnen ruiken kan je beter of stoppen met pep of pep inslikken in capsules/bommetjes. Maar bij dagelijks gebruik kan dit vrij makkelijk maagzweren veroorzaken en/of andere zware kwalen. En gezien je wilt stoppen, komen we toch bij het advies aan dat je al aanzag komen; stop met pep. ;p
Ga naar je huisarts, laat hem/haar naar jouw neus en verslaving kijken.
Je hebt alles weggegooid, maar wilt toch weten hoe je je neus en z'n conditie verbetert? Dat hint toch echt weer op dagelijks gebruik, want dit is niet je eerste stoppoging zo te lezen? Als je je neus nog wilt behouden en nog wilt kunnen ruiken kan je beter of stoppen met pep of pep inslikken in capsules/bommetjes. Maar bij dagelijks gebruik kan dit vrij makkelijk maagzweren veroorzaken en/of andere zware kwalen. En gezien je wilt stoppen, komen we toch bij het advies aan dat je al aanzag komen; stop met pep. ;p
Ga naar je huisarts, laat hem/haar naar jouw neus en verslaving kijken.
OKE raar van je? Waar dit ineens vandaan komt? Is echt raadsel?Alles hierboven wat je hebt gezegd klopt voor de volle 100% NIET. Ik raad je aan dat je dingen beter gaat onthouden, het niet gaan vervormen betreft wat je denk te weten en dat je minder drugs gaat gebruiken. Je wordt bij deze ook direct genegeerd Conjo.
Inderdaad, pak gewoon de gieter erbij.OT aan TS: minder gebruiken dus.
Over neusspray: troep. Ik spoel mijn neus met kraanwater en zout via Jala Neti. En anders kan je altijd nog je neus flossen
nou wel godver#^%&(...Inderdaad, pak gewoon de gieter erbij.
Haha, gewoon even een lapje er doorheen halen.Je hebt er om gevraagd![]()
Je hebt er om gevraagdInderdaad, pak gewoon de gieter erbij.
ThnxKriya's
Kriya'sHaha, gewoon even een lapje er doorheen halen.
Maar interessant die technieken.
Heb ik ook een keer geprobeerd en is idd af te raden. :Pik heb ook wel eens vaseline erin lopen gooien, alleen dat voelt niet echt fijn ofzo
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."