Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDroge rode neus van speed

Droge rode neus van speed

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De werkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
pelgrim zei:
Wss omdat je een harde werker bent en dus vele uren bezig bent??? Hint je nickname?? :wink:
Klik om te vergroten...

Maakt het net wat makkelijker om door te gaan hé☺️
D
De werkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pompen zei:
Neusspray
Buiten dat je neus goed schoonmaken na/tijdens het snuiven.
Bommen
Klik om te vergroten...

Droogt neusspray niet gigantisch uit?
Daarnaast snuif/snoof ik zo vaak en daarbij probeerde ik mijn neus zo goed schoon te maken dat het geloof ik alleen nog maar werd van het schoonmaken
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oh jah en als je speed nu al vind branden... veel succes alvast als je toch besluit door te gaan. Zo heb je t nog nooit voelen branden.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt alles weggegooid, maar wilt toch weten hoe je je neus en z'n conditie verbetert? Dat hint toch echt weer op dagelijks gebruik, want dit is niet je eerste stoppoging zo te lezen? Als je je neus nog wilt behouden en nog wilt kunnen ruiken kan je beter of stoppen met pep of pep inslikken in capsules/bommetjes. Maar bij dagelijks gebruik kan dit vrij makkelijk maagzweren veroorzaken en/of andere zware kwalen. En gezien je wilt stoppen, komen we toch bij het advies aan dat je al aanzag komen; stop met pep. ;p

Ga naar je huisarts, laat hem/haar naar jouw neus en verslaving kijken.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#5
De werker zei:
Droogt neusspray niet gigantisch uit?
Daarnaast snuif/snoof ik zo vaak en daarbij probeerde ik mijn neus zo goed schoon te maken dat het geloof ik alleen nog maar werd van het schoonmaken
Klik om te vergroten...
Ik zou gewoon bommetjes nemenof anders helemaal stoppen met gebruiken.

Edit;Bas was me net voor maar gong ook meer in detail
D
De werkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bas zei:
Je hebt alles weggegooid, maar wilt toch weten hoe je je neus en z'n conditie verbetert? Dat hint toch echt weer op dagelijks gebruik, want dit is niet je eerste stoppoging zo te lezen? Als je je neus nog wilt behouden en nog wilt kunnen ruiken kan je beter of stoppen met pep of pep inslikken in capsules/bommetjes. Maar bij dagelijks gebruik kan dit vrij makkelijk maagzweren veroorzaken en/of andere zware kwalen. En gezien je wilt stoppen, komen we toch bij het advies aan dat je al aanzag komen; stop met pep. ;p

Ga naar je huisarts, laat hem/haar naar jouw neus en verslaving kijken.
Klik om te vergroten...

De intentie is inderdaad om gewoon te stoppen, deze week heb ik een afspraak bij de huisarts(voor hulp bij het stoppen). Vroeg me af of ik in de tussentijd iets op mijn neus kon smeren zodat ik er niet bijloop als een clown met een schimmelinfectie

Bedankt voor de reacties trouwens
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alles hierboven wat je hebt gezegd klopt voor de volle 100% NIET. Ik raad je aan dat je dingen beter gaat onthouden, het niet gaan vervormen betreft wat je denk te weten en dat je minder drugs gaat gebruiken. Je wordt bij deze ook direct genegeerd Conjo.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bas zei:
Je hebt alles weggegooid, maar wilt toch weten hoe je je neus en z'n conditie verbetert? Dat hint toch echt weer op dagelijks gebruik, want dit is niet je eerste stoppoging zo te lezen? Als je je neus nog wilt behouden en nog wilt kunnen ruiken kan je beter of stoppen met pep of pep inslikken in capsules/bommetjes. Maar bij dagelijks gebruik kan dit vrij makkelijk maagzweren veroorzaken en/of andere zware kwalen. En gezien je wilt stoppen, komen we toch bij het advies aan dat je al aanzag komen; stop met pep. ;p

Ga naar je huisarts, laat hem/haar naar jouw neus en verslaving kijken.
Klik om te vergroten...


Tijdje terug had je ook roden vlekken in je nek hoe is daarmee ? Kwam door het overmatig alcohol drinken? En leven op junk food zoals elke dag op diepvries pizza eten? Hopelijk! Gaat nu beter met je? Ben je toen ook naar Huisarts gegaan? Om alles na te checken? Voor Alcohol? Verslaving? Hebben ze bloed bij je afgenomen? Om te kijken naar je lever-waardes? Let me know! Sterkte! Komt goed! Bas hou je sterk en stop met de Alcohol gebruik! Onderschat dat nooit alcohol Bas!!! Ik gaf je toen al wijs advies! Hopelijk bewandel je nu op rechten pad? Je doet Ma en Pa zoveel pijn mee! Vooral toen je zei daar nog woonde op een zolder kamertje! Met dit vergif sloop echt alles! geloof me! Doodzonden! Als je vragen hebt bij Bassie kan je altijd contacten! Net als vroeger! Alcohol is van moeilijkst verslavingen! Je komt er wel kleinen Toppertje van me!

Ps ik heb mn heel leven roden neus! Gebruik iets minderen en veel zonnen bankjes pakken valt het minder op! EN om niet te vergeten! Elke avondje stappen! Neus goed schoon maken! Succes beide ! De werker En BAS! Komt goed met jullie!
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bas zei:
Alles hierboven wat je hebt gezegd klopt voor de volle 100% NIET. Ik raad je aan dat je dingen beter gaat onthouden, het niet gaan vervormen betreft wat je denk te weten en dat je minder drugs gaat gebruiken. Je wordt bij deze ook direct genegeerd Conjo.
Klik om te vergroten...
OKE raar van je? Waar dit ineens vandaan komt? Is echt raadsel?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bovenstaande reacties:
snap niet dat mensen niet wat meer incasseringsvermogen hebben. Als je elke reactie zwaar persoonlijk gaat opnemen wordt het leven erg zuur. Blijf gewoon relaxed en neem het met een korrel zout! Gewoon mijn mening...
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#11
OT aan TS: minder gebruiken dus.
Over neusspray: troep. Ik spoel mijn neus met kraanwater en zout via Jala Neti. En anders kan je altijd nog je neus flossen:

L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rayyar zei:
OT aan TS: minder gebruiken dus.
Over neusspray: troep. Ik spoel mijn neus met kraanwater en zout via Jala Neti. En anders kan je altijd nog je neus flossen
Klik om te vergroten...
Inderdaad, pak gewoon de gieter erbij.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lytje pole zei:
Inderdaad, pak gewoon de gieter erbij.
Klik om te vergroten...
nou wel godver#^%&(...
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rayyar zei:
Je hebt er om gevraagd :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Haha, gewoon even een lapje er doorheen halen.
Maar interessant die technieken.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lytje pole zei:
Inderdaad, pak gewoon de gieter erbij.
Klik om te vergroten...
Je hebt er om gevraagd :tonguewink:

L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rayyar zei:
Kriya's
Klik om te vergroten...
Thnx
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lytje pole zei:
Haha, gewoon even een lapje er doorheen halen.
Maar interessant die technieken.
Klik om te vergroten...
Kriya's
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kan me nog herinneren dat heavy speed snuivers in de gabbertijd er trots op waren dat ze geen neusbotje meer over hadden.
Die troep vreet je hele neus op dus het valt nog wel mee je klachten.
Ga nog een tijdje zo door en dan is alles kapot.
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#19
gewoon eerst goed snuiten, daarna schoonmaken met wat water en anders een neusspraytje halen.
ik heb ook wel eens vaseline erin lopen gooien, alleen dat voelt niet echt fijn ofzo
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Generaal_Grafsteen zei:
ik heb ook wel eens vaseline erin lopen gooien, alleen dat voelt niet echt fijn ofzo
Klik om te vergroten...
Heb ik ook een keer geprobeerd en is idd af te raden. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."