Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspep neusspray mogelijk?

pep neusspray mogelijk?

35 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
naar aanleiding van het neusspray topic op ketamine sub-forum (http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=13951&postdays=0&postorder=asc&start=0) vrooeg ik me af of dit ook van toepassing zou zijn op speed . iemand een idee of het zou werken ? of is het gewoon waste of pep.

en hoe zou ik dit dan kunnen doseren ?

greetz mattskovic
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#2
speed werkt niet in neus spray. mdma wel volgens mij.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom niet?
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom moeilijk doen als je ook snuiven kan? :confused:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
zoals in de link die ik gepost heb gaat niemand je raar aankijken op feestjes of ergens anders als je je neusspray boven haalt en het is eens wat anders dan een lijn
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#6
speed werkt niet in neus spray. mdma wel volgens mij.
Klik om te vergroten...

Knap werk Sherlock! Goed onderbouwd die stelling van je.
Ja het zou wel werken!!!!!!
En waarom wel??????

Het hele principe achter snuiven is niet meer dan de stof zo fijn mogelijk te kappen opdat het door de bloedvaten in je neus vervolgens je bloedstroom bereikt. Wanneer je je speed met brokken kapt en het zo via je keel in je maag terecht komt heb je van die brokjes een ander gevoel, vermits ze door de maagwand dienen opgenomen te worden. Dit duurt langer.
Je kan dus een steriele vloeistof nemen : zoals een bestaand neusspoelmiddel. Let hier wel op dat je een spoelmiddel gebruikt. Dus geen spray met medicatie in!!!! Je kan ook gewoon zelf een beetje water aan de kook brengen een KLEIN beetje zout erbij.....
En last but not least: je speed toevoegen. Doe dit terwijl de vloeistof net niet meer kookt. Lost het mooi homogeen op. Speed oplossen in een koude vloeistof geeft haast altijd klonters.

Eh voila speedspray. Hoeveel je oplost in je paar ml moet je gewoon zelf uittesten en tellen. Als je 25 ml vloeistof hebt, en je was van plan die over de ganse dag en nacht op te gebruiken moet je voor jezelf weten wat je kan hebben over die periode. Wanneer je dan nog eens zou uittellen hoeveel keer je spuiten kan met die Flacon, weet je in 1 keer ook hoeveel je binnenkrijgt: bv 3x sprayen = 1 lijn.

Succes ermee, en doe voorzichtig.

SOURCE:
http://www.chem.kuleuven.ac.be/safety/V ... htm#Inhoud
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
LOL :grin:

Dus zelfs de pep gebruikers vinden het een strak plan, zozo :sunglasses:

Vrees echter niet dat het mogelijk is, aangezien pep niet oplost in water. Heb er wel aan gedacht. Wat mimano zegt klopt, met MDMA gaat het wel sinds dat kristallen zijn. Maar voor zover ik weet kun je pep niet vloeibaar maken op de een of andere manier, en daardoor is het dus niet geschikt voor neusspray. Jammer maar helaas.

Moet je maar van die troep afblijven en wat fatsoendelijks, keta, gaan snuiven :wink: :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
^Wat ben je toch lekker subtiel!!
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vrees echter niet dat het mogelijk is, aangezien pep niet oplost in water. Heb er wel aan gedacht. Wat mimano zegt klopt, met MDMA gaat het wel sinds dat kristallen zijn.
Klik om te vergroten...

Ah ja? en waarmee spuit je speed dan? En water met zout is geen zuiver water meer of wel?
Zoek je ooit wel eens iets op voor je gaat schrijven?
Bewijs me het tegendeel dan.... :smilingimp:

SOURCE Ya fruitcake:

http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=2057

No please stfu.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#10
quotethemadraven zei:
Vrees echter niet dat het mogelijk is, aangezien pep niet oplost in water. Heb er wel aan gedacht. Wat mimano zegt klopt, met MDMA gaat het wel sinds dat kristallen zijn.
Klik om te vergroten...

Ah ja? en waarmee spuit je speed dan? En water met zout is geen zuiver water meer of wel?
Zoek je ooit wel eens iets op voor je gaat schrijven?
Bewijs me het tegendeel dan.... :smilingimp:

SOURCE Ya fruitcake:

http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=2057

No please stfu.
Klik om te vergroten...

misschien is hij 'ervaringsdeskundige' en loste zijn (zwaar versneden) speed (kalk dus) niet op in water :wave:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb nog geen tijd gehad om het te fabriceren maar woensdag zal d-day worden.

dus volgens berekeningen zou ik
1000mg oplossen in 15ml H2O+snuifje zout = 66,66...7mg/1ml
maar we krijgen geen 1ml uit 1keer sprayen maar ongeveer 0.54ml

per spray hebben we dan 66,66mg/1ml.0,54ml=35,99mg/spray

en laat ons beginnen met 250/500mg per keer
250mg/35,99mg per spray= 6,94 = 7maal sprayen

en dus voor 500mg hebben we
500mg/35,99mg per spray= 13,82 = 14maal sprayen

(verbeter me als er iets niet klopt)

greetz mattskovic
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wie kan mij helpen? ben net zo vreselijk goed in rekenen... Heb een flesje neusspray, goed schoongemaakt, van 30ml spray. Nu heb ik getest hoeveel 1 spray ong. is. Flesje gevuld en tellen hoevaak ik moest sprayen voordat hij leeg is. Iets minder dan 300x sprayen was hij leeg. Dat wil dus zeggen dat 1 spray 0.001 ml is? Net wat ik zeg mijn rekenkunsten zijn niet zo schrikbarend goed...

Stel dat ik het flesje voor de helft zou vullen(15ml) met 1 gram speed Zie 2 posts geleden, hoe veel speed heb ik dan per spray? Ik kom er echt niet uit!



X
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
@drientje:
300xsprayen/30ml= 0,1ml per spray
voor 15ml (je halve flesje) op 1000mg pep
dan heb je 1000mg/ 15ml (water en snuifje zout)= 66,66..7mg/1ml
maar je krijt maar 0,1ml per spray uit

per spray: 66,66mg/1ml.0,1ml= 6,666mg / spray

dan voor 250mg
250mg/6,66mg per spray= 37,53..8 = 38maal sprayen

voor 500mg
500mg/6,66mg per spray= 75,075..5 = 76maal sprayen

dat word even sprayen denk ik :beer: volgens mij kan je het aantal ml per spray vergroten door het gaatje van de neuspray groter te maken

@quotethemadraven:
ja er zal 9/10 kans zijn dat er een trip report komt met foto's van de befaame neusspray maar dat zal na woensdag zijn.

greet mattskovic
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
THNX mattskovic! ongeveer 6mg per spray? Dat is niet echt perfect! Ik leg altijg hele kleine ienimini lijntjes (ik haal 20 lijnen uit een gram ofzo) maar 6mg zou 8x sprayen zijn voor 48 mg (1000/20=50mg per lijn)zover kan ik nog net rekenen... haha...

Ga proberen het gaatje iets groter te maken...

X
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
dan moet je weer van voor-af aan spray's tellen :tongueout: good luck

laat maar weten als je weer vast zit :d met een berekening

greetz mattskovic :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geprobeerd het gaatje groter te maken maar nu is hij stuk :angry: , heel voorzichtig met een passer gefriemeld maar hij doet het niet meer...

Zal morgen bij mijn ouders een nieuwe halen, mijn vader gebruikt die dingen nogal veel...

Edit: toch gemaakt maar hij blijft op 300 sprays uit komen(nu heb ik een zere hand)ga op zoek naar een ander spraybusje...

X
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#17
je wilt zo'n gat bij voorkeur ook van binnen naar buiten groter maken ipv andersom, want anders kan je em verstoppen, wat dus hoogstwaarschijnlijk gebeurd is.

misschien helpt het als je met een volle fles nog een aantal x probeert te sprayen en zodoende de verstopping eruit te sprayen. of een iniminie boortje gebruiken, dan werk je de troep er automatisch uit, ongeacht van welke kant je boort (van binnen naar buiten of andersom maakt dan dus niet uit)

maar is het niet simpeler om gewoon minder ml. vloeistof per mg pep te doen? zodat je alsnog meer pep per spray krijgt?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja dat kan wel maar je moet de vloeistof verwarmen en 15ml is al moeilijk te verwarmen vanwege het verdampen dus minder wordt niet simpeler.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
^Wat ben je toch lekker subtiel!!
Klik om te vergroten...

Ik ben nou eenmaal subtiel :beer:

quotethemadraven zei:
Zoek je ooit wel eens iets op voor je gaat schrijven?
Klik om te vergroten...

Jij heb zeker nog nooit andere posts van mij gelezen :wave:

Spor zei:
Moet je maar van die troep afblijven
Klik om te vergroten...

youperdepoep zei:
misschien is hij 'ervaringsdeskundige'
Klik om te vergroten...

Ja ik zal wel iemand zijn die graag pep snuift, een 'ervaringsdeskundige' :rolleyes:

Nee, maar ik was wel al zo lief geweest, om hier wat van de gram pep die ik had liggen (gekocht omdat die getest 73% was, topproduct dus, en als ADD'er komt zoiets in sommige gevallen nou eenmaal goed van pas) wat in water te flikkeren om erachter te komen dat het niet oplost... Niet verder op gezocht, of wat dan ook omdat ik het toch bijna niet gebruik, en als dan drop ik een capsule, hou niet van nasaal speed gebruik.

Maar als we toch bezig zijn, wil ik wel proberen te helpen:

mattskovic zei:
maar we krijgen geen 1ml uit 1keer sprayen maar ongeveer 0.54ml
Klik om te vergroten...

Ik weet natuurlijk niet wat voor een sprayer jij hebt, maar meer als een halve milliliter is eeeeerg veel om in je neus te spritsen ! Die van mij heb ik uitgebreid getest en die kwam op 0,143ml per spray uit. Precies 7 sprays uit 1ml dus. Ik heb erna andere neussprayflesjes gekregen die nog minder sprayden (heb ze nog niet volledig getest) dus 0,54ml lijkt me heel erg veel.

Verder weet ik uit mijn tutorial dat ik 5700mg oploste in 20ml, dus zeg maar 2850mg per 10ml, en dat er uiteindelijk met mijn spray 40mg per spray uitkwam (zie gehele formule in topic) dus als je 1000mg oplost in 15ml dan sta je op een feestje ook weer als een idioot te spritsen natuurlijk. Met 14 of 15 sprays zeg maar.

Verder van dat zout enzo weet ik niet, zoals ik al zei gebruik nauwelijks spreed, ik hou er niet zo van. Maar vind het wel tof dat mijn idee hier ook in smaak is gevallen :)
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
@spor heb wat liggen knoeien met het gaatje van de neusspray vandaar dat het een beetje hoog uitvalt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."