Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe krijgen jullie het laatste restje speed uit het zakje?

Hoe krijgen jullie het laatste restje speed uit het zakje?

33 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mr. Brosnan zei:
Ik lees net dat mensen met de ziekte Pica complete rollen wc papier op een dag naar binnen schuiven, dit moet dus niet erg zijn met een velletje
Klik om te vergroten...
Goh, Pica kende ik niet. Apart als je dat hebt! Wat mensen al niet willen eten... Hahahaha! Google er maar eens over.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Goh, Pica kende ik niet. Apart als je dat hebt! Wat mensen al niet willen eten... Hahahaha! Google er maar eens over.
Klik om te vergroten...
bakstenen zijn ook vaak erg lekker, gloeilampen, krijt, blokken zeep, zaagsel.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met drugs doe ik nooit zuinig.
Ook niet met coke, soms laat ik wat vallen of veeg ik het gewoon weg en dan worden mensen helemaal gek!
Vind dat zo junkerig gebruik gewoon wat je hebt en zo een zakje met geplakte restjes gooi die gewoon weg.
Speed kost echt niks.
Dat voorzichtige dat er helemaal niks verloren mag gaan is niet aan mij besteed.
Op is op en ik ga er lekker nonchalant mee om.
Zo hou je het leuk.
Dat is wat ik vind...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr. Brosnan zei:
bakstenen zijn ook vaak erg lekker, gloeilampen, krijt, blokken zeep, zaagsel.
Klik om te vergroten...
Lekker man! :tearsofjoy:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meestal met een natte vinger of gewoon eruit likken. Ligt er maar net aan wat voor bui ik heb. :P
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zakje open scheuren en pasje er langs lol.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eruit likken.
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een rietje iets bij knippen kan ook een mooi scooplepeltje zijn. Tegelijkertijd multifunctioneel.
Nog niet zelf geprobeerd maar kan mij voorstellen dat dit werkt.
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik snijd het zakje altijd open met een standymes.
Open leggen, drogen en dan eruit schrapen op cadeaupapier. Hier blijft het niet op plakken.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Naspoelen met 3ml warm water.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jmths zei:
Naspoelen met 3ml warm water.
Klik om te vergroten...
En opdrinken, dan heb je echt alles uit het zakje gehaald lol!

Hetzelfde zakje drogen en weer laten vullen bij de dealer, dan ben je nog goed bezig voor het milieu ook! :smiley:
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Deed ik ook altijd gewoon opknippen en aflikken
Zal binnenkort ook maar eens wat gaan regelen speed vis gelukkig niet duur en bij mij gaat het meestal nooit vrij lang mee 1 gram. Snuiven vind ik fijner dan een bommetje.
Natte speed pasta nog nooit gehad had altijd droog.
Maar weer te lang geleden damn...
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon uitkrabben? Openscheuren dus en krabben maar.
L
Lid 110071Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Precies. Ik scheur zo'n zakje open en lik de restjes op. Ben al aan de smaak gewend, maar als je het vies vindt spoel je het gewoon weg met water of frisdrank
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geen persoonlijke ervaring; Een kennis vertelde mij ooit dat het te doen is met een föhn. Zachtjes verwarmen en dan met een bankpasje op een aanrechtblad (liefst vlak aanrechtblad) naar het randje drukken.
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#16
papiertje dubbelvouwen zodat alles in het midden zit, dan het er zachtjes uitkloppen in een capsule?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gekke vraag misschien daarom zet ik m ook in onzin. Likken gaat m niet worden, zoooo goor en volgens mij slecht voor je gebit.
Het zit helemaal geplakt en gesmeerd in het zakje. Ook ligt dit “lege” zakje er al bijna een jaar.

EEF09B53-F448-4472-B7E1-53A55681E305.jpeg

Hoe doen jullie dat? En hoeveel zal dit ongeveer zijn als je echt alles er af krijgt?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik neem de moeite niet eens, heb nog 80 gram speedpasta liggen lol.

Maar goed, als t droge is, zakje op zijn kop houden tussen duim en vingers en dan wrijven met daaronder iets om het op te vangen. Als ie wat vetter is, zakje openscheuren en met een pasje of zo van het plastic schrapen.

Veel zal het niet zijn hoor.
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#19
acht.zes zei:
Ik neem de moeite niet eens, heb nog 80 gram speedpasta liggen lol.

Maar goed, als t droge is, zakje op zijn kop houden tussen duim en vingers en dan wrijven met daaronder iets om het op te vangen. Als ie wat vetter is, zakje openscheuren en met een pasje of zo van het plastic schrapen.

Veel zal het niet zijn hoor.
Klik om te vergroten...
Levert 80g pasta ook praktisch gezien 80g droge speed op? of zit er aardig verschil in
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind het zo gek maar ik vind pep dus echt heel lekker ruiken. Ik haat benzine maar heb dat hiermee. Heb het maar 1 keer gebruikt maar rook echt nog weken aan het zakje haha. Was @acht.zes zegt wou ik ook zeggen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."