#1
Jawel, maar HOE krijg ik het in een capsule? Normaal schep ik uit het zakje met een sleutel die in de capsule past. Als ik het nu van het zakje wrijf ligt de speed verspreid over een papiertje. Hoe krijg ik dat klaar voor orale inname met zo min mogelijk verlies?Capsule werkt volgensmij altijd goed, ligt er alleen aan hoeveel er over is uit het zakje. Een orale dosis vereist volgensmij aardig wat meer speed dan een nasale dosis, maar het moet wel te doen zijn als bommetje met genoeg speed!