Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe krijgen jullie het laatste restje speed uit het zakje?

Hoe krijgen jullie het laatste restje speed uit het zakje?

33 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mr. Brosnan zei:
Capsule werkt volgensmij altijd goed, ligt er alleen aan hoeveel er over is uit het zakje. Een orale dosis vereist volgensmij aardig wat meer speed dan een nasale dosis, maar het moet wel te doen zijn als bommetje met genoeg speed!
Klik om te vergroten...
Jawel, maar HOE krijg ik het in een capsule? Normaal schep ik uit het zakje met een sleutel die in de capsule past. Als ik het nu van het zakje wrijf ligt de speed verspreid over een papiertje. Hoe krijg ik dat klaar voor orale inname met zo min mogelijk verlies?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat zou kunnen!
Hoe slecht is het om een velletje wc papier op te eten?
Dan zou ik het zakje kunnen legen op 1 velletje en dan dat velletje verfrommelen en in een capsule proppen?
Overgieten is denk lastig met zo een kleine ingang vd capsule...
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Dat zou kunnen!
Hoe slecht is het om een velletje wc papier op te eten?
Dan zou ik het zakje kunnen legen op 1 velletje en dan dat velletje verfrommelen en in een capsule proppen?
Overgieten is denk lastig met zo een kleine ingang vd capsule...
Klik om te vergroten...
durf ik niet te zeggen. Wat je dan het beste kan doen is volgensmij zo een kokosmakroon met een velletje papier pakken en het op dat velletje uitkloppen, smaakt nog eens goed ook en alle speed blijft aan het velletje plakken:tearsofjoy:
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Hoe slecht is het om een velletje wc papier op te eten?
Klik om te vergroten...
Ik lees net dat mensen met de ziekte Pica complete rollen wc papier op een dag naar binnen schuiven, dit moet dus niet erg zijn met een velletje
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan lijkt me dat de beste optie.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wc papier lost op als t in contact komt met vocht dus dat kan je wel veilig naar binnen werken. Let er wel op dat het wc papier niet gebruikt is want dan is een en ander niet zo hygiënisch meer.

Eet smakelijk!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
Wc papier lost op als t in contact komt met vocht dus dat kan je wel veilig naar binnen werken. Let er wel op dat het wc papier niet gebruikt is want dan is een en ander niet zo hygiënisch meer.

Eet smakelijk!
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelukt en tis toch nog wel 1 a 1,5 kleine lijntjes gok ik. Heb toch het zakje open geknipt en met pasje schoon geveegd. Met alleen wrijven bleef er nog een hoop aan t zakje plakken.

Velletje wc papier met restje speed er in opgevouwen, nog het zakje extra ermee schoon geveegd en papiertje doorgeslikt!
Je proeft het helaas toch wel en 1 velletjes wc papier past NIET in een capsule dus zo geslikt. Zooi water gedronken er na om het goed weg te spoelen.

Ben benieuwd hoeveel ik er van merk!
Ik ben lage doseringen gewend dus iets voelen zal ik wel maar hoeveel geen idee!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mr. Brosnan zei:
Ik lees net dat mensen met de ziekte Pica complete rollen wc papier op een dag naar binnen schuiven, dit moet dus niet erg zijn met een velletje
Klik om te vergroten...
Goh, Pica kende ik niet. Apart als je dat hebt! Wat mensen al niet willen eten... Hahahaha! Google er maar eens over.
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Goh, Pica kende ik niet. Apart als je dat hebt! Wat mensen al niet willen eten... Hahahaha! Google er maar eens over.
Klik om te vergroten...
bakstenen zijn ook vaak erg lekker, gloeilampen, krijt, blokken zeep, zaagsel.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met drugs doe ik nooit zuinig.
Ook niet met coke, soms laat ik wat vallen of veeg ik het gewoon weg en dan worden mensen helemaal gek!
Vind dat zo junkerig gebruik gewoon wat je hebt en zo een zakje met geplakte restjes gooi die gewoon weg.
Speed kost echt niks.
Dat voorzichtige dat er helemaal niks verloren mag gaan is niet aan mij besteed.
Op is op en ik ga er lekker nonchalant mee om.
Zo hou je het leuk.
Dat is wat ik vind...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mr. Brosnan zei:
bakstenen zijn ook vaak erg lekker, gloeilampen, krijt, blokken zeep, zaagsel.
Klik om te vergroten...
Lekker man! :tearsofjoy:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meestal met een natte vinger of gewoon eruit likken. Ligt er maar net aan wat voor bui ik heb. :P
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zakje open scheuren en pasje er langs lol.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."