Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 weken - 10 gram speed + 1 gram MMC HELP

2 weken - 10 gram speed + 1 gram MMC HELP

59 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#1
ketakoekjes zei:
heb 5 gram natte speed die ik deze week wou gebruiken (niet alles natuurlijk) maar na dit te hebben gelezen denk ik dat ik het toch maar ga bewaren of verkopen.
Klik om te vergroten...
MikeyRules zei:
Neem contact met mij op :)
Klik om te vergroten...
Zullen we dat maar niet doen @MikeyRules? Lees de forumregels nog eens aandachtig door. Je krijgt hier nog even het voordeel van de twijfel van me.
M
MikeyRulesLid
01-01-2024, 00:00
#2
AphexTwin zei:
@MikeyRules
We zullen jouw ‘gedrag’ maar op de amfetamine ontwenning steken zeker ...?

Iig: toedeloe!
Klik om te vergroten...
hahaha mijn 'gedrag' ?

Ik denk dat je bedoelt jouw gedrag?

Aangezien het enige wat je hier hebt gedaan, is een grammatica fout van me verbeterd. Beetje zielig IMO....

Zullen we jouw 'gedrag' maar zien als een zielig mannetje dat niks beter heeft te doen dan mensen verbeteren hier? En overigs niemand geeft een fuck om grammatica fouten, sorry dat ik niet zoals jou 10 seconden per woord doe om er zeker van te zijn dat er geen fouten zijn.

Gaat om de boodschap volgens mij helemaal op een drugforum LOL get a life
M
MikeyRulesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fenrir zei:
Zullen we dat maar niet doen @MikeyRules? Lees de forumregels nog eens aandachtig door. Je krijgt hier nog even het voordeel van de twijfel van me.
Klik om te vergroten...
Pfff dat was een grapje... Ik kom toch met alles weg in het leven dus doe wat je wilt lmao
M
MikeyRulesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Word wel een beetje ziek van alle mensen hier.... Iedereen hier trekjes van autisme ofzo?
M
MikeyRulesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vind ook wel grappig dat LETTERLIJK iedereen hier een comment moet plaatsen wat over ALLES behalve de topic moet gaan #realusefull
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
MikeyRules zei:
Vind ook wel grappig dat LETTERLIJK iedereen hier een comment moet plaatsen wat over ALLES behalve de topic moet gaan #realusefull
Klik om te vergroten...
Dan heb je veel berichten niet gelezen. Er is wel degelijk inhoudelijk gereageerd.
M
MikeyRulesLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Dan heb je veel berichten niet gelezen. Er is wel degelijk inhoudelijk gereageerd.
Klik om te vergroten...

mischien een beetje in het begin ja, maar daarna niet meer....

Ik heb zelfs nog geprobeerd om een uitgebreide update te plaatsen in de hoop mensen hier zullen weer normaal doen maar oke whatever I guess....
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit is wel degelijk een symptoom van een speedbinge. Het geirriteerde gevoel wat soms zelfs omslaat in agressie

Gamers hebben daar ook wel een handje van en je doet vaak veel kwaad toe bij mensen die om je geven of je proberen te helpen. Je bent actief op een forum waar 1000 verschillende meningen elkaar kruisen dus heb daar ook een beetje respect voor. Nu voldoe je aan alle geestelijke symptomen van een speedkater waarschijnlijk zie je er ook nog bleek uit. Langzaam veranderd dit gedrag in een psychose wanneer je zulke hoeveelheden blijft herhalen
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lol weet nog van een aantal maanden geleden, dat na zo een speed sessie de dip pas begint na 2 dagen niet gebruiken. Hoop voor je dat het meevalt.
M
MikeyRulesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eve's drop zei:
Dit is wel degelijk een symptoom van een speedbinge. Het geirriteerde gevoel wat soms zelfs omslaat in agressie

Gamers hebben daar ook wel een handje van en je doet vaak veel kwaad toe bij mensen die om je geven of je proberen te helpen. Je bent actief op een forum waar 1000 verschillende meningen elkaar kruisen dus heb daar ook een beetje respect voor. Nu voldoe je aan alle geestelijke symptomen van een speedkater waarschijnlijk zie je er ook nog bleek uit. Langzaam veranderd dit gedrag in een psychose wanneer je zulke hoeveelheden blijft herhalen
Klik om te vergroten...

Je hebt eerlijk gezegd volkomen gelijk....

De bier die ik nu op heb laten mijn laatste 'remmen' gaan en dan gedraag ik me als een klootzak, je hebt hebt echt met elk punt gelijk... M'n ouders waren op vakantie en had zo lang geen speed gebruikt... en wou mezelf pushen tot pro level op een game.. zie er ook nog is bleek uit, maar ja wat verwacht je als je zoveel speed gebruikt.

Over de psychose heb je ook gelijk, en ben eigenlijk al maanden in behandeling aangezien ik maanden geleden erg psychostisch was, vreemd genoeg heb ik tijdens deze binge niks qua psychotisch gevoeld.

Ik weet ook wel dat ik dom bezig ben, maar geef eerlijk gezegd geen fuck.... Ik kan gewoon nergens iets om geven zelfs als het gaat om mijn eigen gezondheid.

Ik moet altijd onder de invloed zijn van iets, wiet, alcohol of speed etc. Nuchter zijn is gewoon ondragelijk saai...

Best kut eerlijk gezegdt....

Thanks voor je reactie, waardeer het echt heel erg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
Komt goed jongen absoluut. Maak fouten en probeer het allemaal uit want dat doet iedereen maar trek wel altijd lering uit je ervaringen en probeer het in het vervolg iets beter binnen de perken te houden.

Ik heb dit ook gedaan en tussen al dat leed en onvermogen heb ik toch mijn pad gevonden, ook ik heb een ontzettende "chasing the high" drang maar ik ben afgestapt van het extreem lange bingen want de crash laat je dingen doen waar je later nog wel vaker aan terugdenkt. En richt je pijlen eens op wat meer natuurlijke psychoactieve stoffen want daar krijg je zoveel antwoorden op je vragen en het gekke daarvan is dat ze al die tijd al in jezelf zitten.

Laat je nu maar eens even diep de crash inglijden en probeer het even onder ogen te komen. It's only temporary
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@MikeyRules
Kijk dat is tenminste eerlijke taal, en dat wordt wel gewaardeerd hier.

Je kan hier dus gewoon jezelf te zijn en je hoeft niet die façade op te houden dat alles geweldig (Of awesome lol) gaat. Daar prikken we gewoon doorheen op dit drugsforum.

Je gedrag heeft een naam en wel escapisme. Je bent gewend je gevoelens te onderdrukken met drugs en dan verwerk je de dingen niet en als je dan nuchter bent dan komt alles weer als een boemerang terug en grijp je meteen weer naar de drugs. En die 'het maakt me geen fuck uit' is een verdedigingsmechanisme van je geest die je afsluit van je gevoel, liever Niks voelen dan he kut voelen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Escapisme

Succes met de dingen onder controle te krijgen!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#13
drawn-campfire-apoy-519516-2870255.jpg
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MikeyRules zei:
Erg

Neem contact met mij op :)
Klik om te vergroten...

Nee sorry ken al genoeg andere mensen die het willen kopen :grin:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#15
MikeyRules zei:
Pfff dat was een grapje... Ik kom toch met alles weg in het leven dus doe wat je wilt lmao
Klik om te vergroten...
MikeyRules zei:
Word wel een beetje ziek van alle mensen hier.... Iedereen hier trekjes van autisme ofzo?
Klik om te vergroten...


MikeyRules zei:
Je hebt eerlijk gezegd volkomen gelijk....

De bier die ik nu op heb laten mijn laatste 'remmen' gaan en dan gedraag ik me als een klootzak, je hebt hebt echt met elk punt gelijk... M'n ouders waren op vakantie en had zo lang geen speed gebruikt... en wou mezelf pushen tot pro level op een game.. zie er ook nog is bleek uit, maar ja wat verwacht je als je zoveel speed gebruikt.

Over de psychose heb je ook gelijk, en ben eigenlijk al maanden in behandeling aangezien ik maanden geleden erg psychostisch was, vreemd genoeg heb ik tijdens deze binge niks qua psychotisch gevoeld.

Ik weet ook wel dat ik dom bezig ben, maar geef eerlijk gezegd geen fuck.... Ik kan gewoon nergens iets om geven zelfs als het gaat om mijn eigen gezondheid.

Ik moet altijd onder de invloed zijn van iets, wiet, alcohol of speed etc. Nuchter zijn is gewoon ondragelijk saai...

Best kut eerlijk gezegdt....

Thanks voor je reactie, waardeer het echt heel erg
Klik om te vergroten...
Ik vind het vervelend dat het even niet zo lekker gaat voor je. Wel wil ik je even waarschuwen dat dit soort opmerkingen je een ban van een paar dagen kunnen opleveren, en later zwaardere sancties indien nodig. Ik denk dat je momenteel wel wat steun kunt gebruiken, dus ik kijk het even aan, maar probeer te onthouden dat je op een forum bent met regels waar ook jij je aan moet houden, en dat de leden waar je "ziek" van wordt ook gewoon mensen zijn die niet hierop zitten te wachten.
Ook als je in een speedbinge zit kun je ervoor kiezen om jezelf een beetje te filteren en normaal met anderen om te gaan. De volgende keer krijg je gewoon een sanctie.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#16
@MikeyRules
Ook ik waardeer je laatste eerlijke en openhartige reacties en wens jou alle succes met de aanpak van je uitdagingen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Corien zei:
Zijn hier ook mensen uit Amersfoort?!
Klik om te vergroten...

Want daar zoek je drugs...?

Bovendien heeft deze reactie niks met dit topic te maken. Een waarschuwing bij deze, lees de forumregels, hengelen naar verkoop van drugs/noemen van verkooppunten drugs/dealen leidt tot een permanente ban.
C
CorienLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee zoek niet naar drugs! Was alleen benieuwd en ben nieuw hier en snap het posten niet helemaal dus sorry bij deze als ik mensen over de zeik heb gemaakt
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@Corien
Dit is een normaal rechttoe rechtaan forum, de bedoeling is dat we een beetje on-topic blijven en ik neem aan dat je begrijpt dat je reactie totaal niks te maken heeft met de hier lopende discussie.

De achterliggende gedachte is om het een beetje overzichtelijk te houden, that's all, niemand is over de zeik.
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Corien zei:
Nee zoek niet naar drugs! Was alleen benieuwd en ben nieuw hier en snap het posten niet helemaal dus sorry bij deze als ik mensen over de zeik heb gemaakt
Klik om te vergroten...
Haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."